Tirsdagen

Ja, er det ikke en iPad så er det en elektrisk plenklipper.:p
Han er en IT-mann og elsker alt av dingser som forenkler hverdagen, men han kjøper det han vil ha sjøl av det.
Nei, tror ikke han er fan av ny baby.Han er bare med på tørrtrenunga.:p
Så moro at mennene våres har bursdag på samme dag, og er IT-menn med sans for dingser! :D

Slår sammen litt her..;)

Ja, vi har snakka om å få barna tett, men hvor tett det blir gjenstår å se. :)
Jeg har ingen gave planlagt (siden han ikke vil ha noe), anna enn at jeg står opp med Jenny, lager egg og bacon til bursdagsfrokost, baker kake, og skal være ekstra blid og koselig. ;)

hehe nei man får ta det som det kommer ;) Før jeg fikk barn, sa jeg at jeg HVERTFALL skulle ha 4 :P når Emira kom, så endret det seg til å ta et barn av gangen :P:) og Liana og denne i magen har ikke akkurat vært planlagt heller.. men hadde en anelse med Liana ;)

høres jo ut som en fin gave det :D jeg hadde blitt glad for det hvertfall ;)
Skal dere finne på noe sammen på kvelden kansje?

hehe nei man får ta det som det kommer ;) Før jeg fikk barn, sa jeg at jeg HVERTFALL skulle ha 4 :P når Emira kom, så endret det seg til å ta et barn av gangen :P:) og Liana og denne i magen har ikke akkurat vært planlagt heller.. men hadde en anelse med Liana ;)

høres jo ut som en fin gave det :D jeg hadde blitt glad for det hvertfall ;)
Skal dere finne på noe sammen på kvelden kansje?
Hehe.. Ja, barna kommer som regel når de kommer. :)
Her blir det en rolig kveld tror jeg.. Han ville utsette kakespising og selskap til søndag, så det blei ikke noe særlig til feiring i dag. Skal foreslå vaffler eller granateple med vaniljekesam som kveldskos nå.:)

Hehe.. Ja, barna kommer som regel når de kommer. :)
Her blir det en rolig kveld tror jeg.. Han ville utsette kakespising og selskap til søndag, så det blei ikke noe særlig til feiring i dag. Skal foreslå vaffler eller granateple med vaniljekesam som kveldskos nå.:)

begge deler høres godt ut :D:P hva ble det til? hehe.. greit å utsette litt hvis man skal ha selskap ja :)

begge deler høres godt ut :D:P hva ble det til? hehe.. greit å utsette litt hvis man skal ha selskap ja :)
Etter bursdagsgubbens ønsker blei det vafler i dag, så får vi spare granaten til en anna dag. Får besøk av noen slektninger av mannen i morra, og da er det greit å ha noe godt liggende. :)

Etter bursdagsgubbens ønsker blei det vafler i dag, så får vi spare granaten til en anna dag. Får besøk av noen slektninger av mannen i morra, og da er det greit å ha noe godt liggende. :)

mmmm..heldige! :P:D hehe.. ja alltid greit å ha noe å by på, hvertfall når besøket er planlagt;):)
jeg er sååååååååå kakesjuk idag:eek: eller på alt innenfor kategorien hvertfall :P men spiste sjokolade igår, så tenkte det fikk holde :P hehe..

mmmm..heldige! :P:D hehe.. ja alltid greit å ha noe å by på, hvertfall når besøket er planlagt;):)
jeg er sååååååååå kakesjuk idag:eek: eller på alt innenfor kategorien hvertfall :P men spiste sjokolade igår, så tenkte det fikk holde :P hehe..
Hehe.. Det er lov å være sugen på noe godt innimellom. :)
Jeg har lagt om kostholdet, så det begrens hvor mye søtt som går inn. Vafler i dag da, men det var iallfall med sukrin og havregryn - litt sunnere enn ellers. :p

Hehe.. Det er lov å være sugen på noe godt innimellom. :)
Jeg har lagt om kostholdet, så det begrens hvor mye søtt som går inn. Vafler i dag da, men det var iallfall med sukrin og havregryn - litt sunnere enn ellers. :p

så flink du er da! som lager litt sunnere vafler :D hehe.. har hatt sukrin her, men har aldri laget noe sånt med det.. blir det like søtt eller?

så flink du er da! som lager litt sunnere vafler :D hehe.. har hatt sukrin her, men har aldri laget noe sånt med det.. blir det like søtt eller?
Ja, det smakte likt som sukker. Tror jeg skal begynne å bruke litt oftere. Men når jeg skal lage sukkerbrød til "mannekaka", så bruker jeg vanlig sukker tror jeg. Gidder ikke å drive eksperiment med kakebaking (for det er jeg ikke god på.) :p

Ja, det smakte likt som sukker. Tror jeg skal begynne å bruke litt oftere. Men når jeg skal lage sukkerbrød til "mannekaka", så bruker jeg vanlig sukker tror jeg. Gidder ikke å drive eksperiment med kakebaking (for det er jeg ikke god på.) :p

Hehe nei kansje ikke så lurt når man skal servere til andre :P må nok prøve jeg også..sto jo oppskrift på noe på pakka å..gjør det ikke?

★sender fra pipe-gjøken★

Sukrin oppfører seg veldig anderledes enn sukker i baking :-p da bør man isåfall bruke oppskrift som er beregnet på sukrin :)
Jeg bruker nesten bare sukrin selv

Anita:
Drt stod ei muffinsoppskrift bakpå pakka. Sikkert lurt å bruke oppskrifter slik som FruH sier. Hør på henne du! ;)

Tenkte meg at de oppfører seg forskjellig ja. Vet du hvordan? :)
Det blir stivere tror jeg
Mamma pleier å bake en marengsrullekake og skulle være snill og bake med sukrin til meg. Men den maregsen som til vanlig blir myk nok til å rulles ble hard og glassaktig.
Jeg synes forøvrig at sukrin ikke er noe godt om den ikke er kamuflert :-p blir litt isete eller hvordan jeg skal forklare det. Men f.eks i vafler med mye annen smak er det godt, eller på jordbær med fløte. Bare ikke for mye :-p

Det blir stivere tror jeg
Mamma pleier å bake en marengsrullekake og skulle være snill og bake med sukrin til meg. Men den maregsen som til vanlig blir myk nok til å rulles ble hard og glassaktig.
Jeg synes forøvrig at sukrin ikke er noe godt om den ikke er kamuflert :-p blir litt isete eller hvordan jeg skal forklare det. Men f.eks i vafler med mye annen smak er det godt, eller på jordbær med fløte. Bare ikke for mye :-p
Hm.. Det forklarer kanskje de seige vaflene mine. :p
Bruker du sukrin i hjemmelaga/rørt syltetøy f.eks?

Takk for tips begge to :) om jeg skal prøve det, så skal jeg først holde meg til oppskrift med sukrin ;) :)

★sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp