Lilla-87
Forumet er livet
Jaaaah.. Alltid noe nytt og spennende i gadgetverden tydeligvis! Det hender jeg rister på hodet faktisk..Gadget-kar du har du også!?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaah.. Alltid noe nytt og spennende i gadgetverden tydeligvis! Det hender jeg rister på hodet faktisk..Gadget-kar du har du også!?![]()
Høres kjent utJaaaah.. Alltid noe nytt og spennende i gadgetverden tydeligvis! Det hender jeg rister på hodet faktisk..![]()
Steike, så brun han er! Heldig som får så fin farge. Nydelige barn dere har.Var på stranden,for siste gang idag. 37 g i skyggen og ingen vind. VARMT
Solbrent ble jeg.
Vi reiser tidlig i morgen. Stress. Mye ting. Håper ungene er "snille" i morgen. Og de kan gjerne sove på flyturen fra Frankrike til Oslo... Siden ikke flyet går før halv ni....
Litt bilder fra tivoli etc.igår kveld![]()
Ser ihvertfall at ungene ikke har mine pigmenter. De er i skyggen med høy faktor. Jeg med samme faktor,men griller meg i sola. Og jeg er ikke halvparten så brun som Wael
Sent from my GT-I9300
Var på stranden,for siste gang idag. 37 g i skyggen og ingen vind. VARMT
Solbrent ble jeg.
Vi reiser tidlig i morgen. Stress. Mye ting. Håper ungene er "snille" i morgen. Og de kan gjerne sove på flyturen fra Frankrike til Oslo... Siden ikke flyet går før halv ni....
Ser ihvertfall at ungene ikke har mine pigmenter. De er i skyggen med høy faktor. Jeg med samme faktor,men griller meg i sola. Og jeg er ikke halvparten så brun som Wael
Sent from my GT-I9300
Takk for detSteike, så brun han er! Heldig som får så fin farge. Nydelige barn dere har.![]()
Ønsker dere masse lykke til på turen oppover! Håper det går så glatt som overhodet mulig.
Tror jeg har spurt før (husker ikke hva du ev svarte.) , men hvor lenge blir dere i moderlandet?
Flotte bilder!
Storebrors rom er spennende her og![]()
Det striregnet da jeg gikk fra mamma og til jobb i dag og sko og sokker ble våte! Jeg har gått barbeint på jobb i 4,5 time og småfrøset før jeg kom på at det er tørketrommel her :-o
Jeg var ikke så godt skodd med luftige joggeskooj da må det ha regnet det mye!
heheh kjekt med tørketrommel, men kansje enda kjekkere om man kommer på at man har en tilgjengelig![]()
Ja, er det ikke en iPad så er det en elektrisk plenklipper.
Han er en IT-mann og elsker alt av dingser som forenkler hverdagen, men han kjøper det han vil ha sjøl av det.
Nei, tror ikke han er fan av ny baby.Han er bare med på tørrtrenunga.![]()
Jeg var ikke så godt skodd med luftige joggesko![]()
Haha neihaha nei det er kansje ikke de beste skoene mot regn![]()
Var på stranden,for siste gang idag. 37 g i skyggen og ingen vind. VARMT
Solbrent ble jeg.
Sent from my GT-I9300
Aaahahah!! Den quoten ass.. Liker ikke mus faktisk.pusemagen min??[8|] hehe jeg har mage jeg og men jeg liker ikke mus jeg, andre ting jeg syns er godt[:D]
Ja, han overraska meg skikkelig. God er han.ntåååå så fine blomstersnill han er!
Aaahahah!! Den quoten ass.. Liker ikke mus faktisk.
Men det var deg jeg skulle quote, Anita:
Han har snakka om å få barna tett, men tror han fikk litt kalde føtter når det blei nevnt. Hehe.. Stakkars.![]()
Ja, han overraska meg skikkelig. God er han.
Får være snill tilbake i morra når han har bursdag.
haha fin quotehahaha.. kommer opp mye rart!
ahaa, ja da er det nok bare detble litt for virkelig.. haha.. hva med deg da? kunne du tenke deg en til snart?
Slår sammen litt her..hehe er jo så koselig å få sånt når man ikke forventer det
Har du bestemt deg for hva du vil gi til han da?