Tirsdagen

Var på stranden,for siste gang idag. 37 g i skyggen og ingen vind. VARMT :confused:

Solbrent ble jeg.

Vi reiser tidlig i morgen. Stress. Mye ting. Håper ungene er "snille" i morgen. Og de kan gjerne sove på flyturen fra Frankrike til Oslo... Siden ikke flyet går før halv ni....

Litt bilder fra tivoli etc.igår kveld :-)
Ser ihvertfall at ungene ikke har mine pigmenter. De er i skyggen med høy faktor. Jeg med samme faktor,men griller meg i sola. Og jeg er ikke halvparten så brun som Wael :eek:
Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1375814481429.jpg
    1375814481429.jpg
    66,9 KB · Visninger: 19
  • 1375814539561.jpg
    1375814539561.jpg
    54,9 KB · Visninger: 19
  • 1375814554735.jpg
    1375814554735.jpg
    57,6 KB · Visninger: 19
  • 1375814573351.jpg
    1375814573351.jpg
    40,5 KB · Visninger: 19
  • 1375814595470.jpg
    1375814595470.jpg
    19,8 KB · Visninger: 19
Var på stranden,for siste gang idag. 37 g i skyggen og ingen vind. VARMT :confused:

Solbrent ble jeg.

Vi reiser tidlig i morgen. Stress. Mye ting. Håper ungene er "snille" i morgen. Og de kan gjerne sove på flyturen fra Frankrike til Oslo... Siden ikke flyet går før halv ni....

Ser ihvertfall at ungene ikke har mine pigmenter. De er i skyggen med høy faktor. Jeg med samme faktor,men griller meg i sola. Og jeg er ikke halvparten så brun som Wael :eek:
Sent from my GT-I9300
Steike, så brun han er! Heldig som får så fin farge. Nydelige barn dere har.:)

Ønsker dere masse lykke til på turen oppover! Håper det går så glatt som overhodet mulig. :)

Tror jeg har spurt før (husker ikke hva du ev svarte.:p) , men hvor lenge blir dere i moderlandet?

Solbrent ble jeg.

Sent from my GT-I9300

Så flott farge!!! :)
God tur Nordover!!!

Steike, så brun han er! Heldig som får så fin farge. Nydelige barn dere har.:)

Ønsker dere masse lykke til på turen oppover! Håper det går så glatt som overhodet mulig. :)

Tror jeg har spurt før (husker ikke hva du ev svarte.:p) , men hvor lenge blir dere i moderlandet?
Takk for det:)
På ubestemt tid... Til ting har roet seg i Libya.... :-)

Sent from my GT-I9300

;)

Flotte bilder!
Storebrors rom er spennende her og :)

Takk :) ja det er det ja?:P:) merkelig at det skal være sååå spennende hver gang hun er der inne..forandrer seg jo ikke der akkurat :P

Det striregnet da jeg gikk fra mamma og til jobb i dag og sko og sokker ble våte! Jeg har gått barbeint på jobb i 4,5 time og småfrøset før jeg kom på at det er tørketrommel her :-o

oj da må det ha regnet det mye!:eek:
heheh kjekt med tørketrommel, men kansje enda kjekkere om man kommer på at man har en tilgjengelig ;):P:D

oj da må det ha regnet det mye!:eek:
heheh kjekt med tørketrommel, men kansje enda kjekkere om man kommer på at man har en tilgjengelig ;):P:D
Jeg var ikke så godt skodd med luftige joggesko :-p

Ja, er det ikke en iPad så er det en elektrisk plenklipper.:p
Han er en IT-mann og elsker alt av dingser som forenkler hverdagen, men han kjøper det han vil ha sjøl av det.
Nei, tror ikke han er fan av ny baby.Han er bare med på tørrtrenunga.:p

ja ikke sant :P sånn er det her å.. spør jeg om tips til gave, så får jeg enter dyre gaver som ønsker eller så sier han, "det jeg ønsker meg, er for dyrt uansett" :P Han er også utdannet innen noe IT greier, men orker ikke ha det som jobb..

haha nei det er kansje litt for tidlig for han enda?:P de sier aldri nei til tørrtrening!.. ;)

Solbrent ble jeg.

Sent from my GT-I9300

Søtnoser:rolleyes: Også bruuun som Wael er;):D Håper turen til norge går fint:):):):)

Aaahahah!! Den quoten ass.. Liker ikke mus faktisk.:p

Men det var deg jeg skulle quote, Anita:
Han har snakka om å få barna tett, men tror han fikk litt kalde føtter når det blei nevnt. Hehe.. Stakkars. :)

haha fin quote :P hahaha.. kommer opp mye rart!

ahaa, ja da er det nok bare det :P ble litt for virkelig.. haha.. hva med deg da? kunne du tenke deg en til snart?

Ja, han overraska meg skikkelig. God er han.:)
Får være snill tilbake i morra når han har bursdag.

hehe er jo så koselig å få sånt når man ikke forventer det :)
Har du bestemt deg for hva du vil gi til han da?

haha fin quote :P hahaha.. kommer opp mye rart!

ahaa, ja da er det nok bare det :P ble litt for virkelig.. haha.. hva med deg da? kunne du tenke deg en til snart?
hehe er jo så koselig å få sånt når man ikke forventer det :)
Har du bestemt deg for hva du vil gi til han da?
Slår sammen litt her..;)

Ja, vi har snakka om å få barna tett, men hvor tett det blir gjenstår å se. :)
Jeg har ingen gave planlagt (siden han ikke vil ha noe), anna enn at jeg står opp med Jenny, lager egg og bacon til bursdagsfrokost, baker kake, og skal være ekstra blid og koselig. ;)

Back
Topp