Tirsdagen

Må du ha time pga sykemeldingen da? Greit å ringe hvertfall, for om du ikke får time med en gang kan de skrive sykemeldingen tilbake i tid om du har vært i telefonkontakt!

Jeg har fått det over telefon de to siste gangene, men legen sa at han ville jeg skulle komme innom neste gang, for han hadde egentlig ikke lov til å gi ut sykemelding uten "sjekk".. men han skriver alltid sykemeldingene tilbake til der den forrige sluttet :) det gjorde ikke min forrige lege:eek::p

★sender fra pipe-gjøken★

God morgen!
I dag fikk jeg sove til kl.10, og nå skal jeg ta meg en dusj mens mannen lager frokost til oss. Vi har bryllupsdag i dag, men har ingenting på plana. Skal bare kose oss sammen, og lage oss noe godt å spise i kveld.♡

Gratulerer så mye mef bryllupsdagen:D:D:D ønsker dere en fin dag;):D

★sender fra pipe-gjøken★

Gratulere så mye med bryllupsdag! <3
Grattis med brmdag ♡
Hvor lenge har dere vært gift? :-)
Deilig med en god middag.... kos dere masse.

Sent from my GT-I9300
Gratulerer så masse med deres bryllusdag♥♥♥♥
Tusen takk, ladies! :)
Vi har vært gift i to år, så vi har "bomullsbryllupsdag". Får vel ei bomulldtruse eller noe i gave da..;)
Neida, han spanderte ny klokke på meg i Sverige, så jeg regner den som gave. 1375780721962.jpg

MEN jeg har ikke kjøpt noe til han da..Vanskelig nok med gaver til menn syns jeg, også har'n bursdag i morra i tillegg.:p Også ønsker han seg ikke noe, og vil heller ha ei fin julegave. What to do? Forslag??

Oij oij oij! Mye å gjær på liten tid :P

Eg veit akkurat ke du snakk om! I dag sto Fie opp klokka 8 :D og vi ha spist frokost, og eg har 1000 teng eg ska jr!
Eg må vask restn a Fie senna kleia, å menna kleia, og seng kleia...
Ogsååå må eg pakk ned flaske, badeleka, leka, baby utsyr...vogn!!!

Og oppi alt det hær så ska Fie tell kontroll i dag :P Ogsååå ska vi tell bæsteforeldran hennes i dag (foreldran tell pappen tell fie)

Ogsåååå må eg få en kompis a meg tell å kjør senga tell Fie tell leiligheta, og tripptrapp stoln å vogna!
Hoff!!! kjenn eg bi utslitt bære av å tenk på det!!!

Før i kveld ska vi va fløtta inn i leiligheta...eg gleeed meg sååååå!!!!
MYE arbei å fløtt! spesielt når man e aleina med ei lita ei som e passe glad i oppmerksomhet ;)

Må si du er kjempe flink! :D for gjort så mye med en liten snuppe i tillegg:eek::rolleyes::D:p

★sender fra pipe-gjøken★

Tusen takk, ladies! :)
Vi har vært gift i to år, så vi har "bomullsbryllupsdag". Får vel ei bomulldtruse eller noe i gave da..;)
Neida, han spanderte ny klokke på meg i Sverige, så jeg regner den som gave. Vis vedlegget 25129

MEN jeg har ikke kjøpt noe til han da..Vanskelig nok med gaver til menn syns jeg, også har'n bursdag i morra i tillegg.:p Også ønsker han seg ikke noe, og vil heller ha ei fin julegave. What to do? Forslag??

Kjempe fin klokke! :D uff MENN og gaver:eek::confused::p er jo nesten umulig når dem ikke gir et ønske..

★sender fra pipe-gjøken★

Må si du er kjempe flink! :D for gjort så mye med en liten snuppe i tillegg:eek::rolleyes::D:p

★sender fra pipe-gjøken★

:D ja, eg må jo det :) Må bære bruk tia godt når ho søv :) No ja eg fått pakka ned alt av hennes kleia, og menna kleia, og hold på å vask siste maskin med klær....så ska eg kast det i tørketrommelen så det bi tørt tell vi fær i ettermiddag/kveld :)

Kjempe fin klokke! :D uff MENN og gaver:eek::confused::p er jo nesten umulig når dem ikke gir et ønske..

★sender fra pipe-gjøken★
Ja, det er faktisk et kjempe-OFF! Syns det føles litt urettferdig når han gir meg noe uten at han får noe tilbake.. Foreslo babymakin' da, men da rynka han bare på nesa! Hahaha! Åååkæi..

God formiddag!
Travel dag her også! ;)
Jeg og Hermine var nede i bhg og lekte sammen med ungene i morges, jeg har vært hos frisøren og fått ferieklipp (tjohoi, første klipp på 8 måneder) OG jeg har pakket og skal reise i begravelse med buss kl 16. 3,5 time på buss og så 3,5 time med bil sammen med søs fra Narvik. Kommer hjem med fly i morgen! Første natt borte fra snuppa! GRUER meg, men kommer sikkert til å gå aldeles strålende her hjemme ;)
Men se så bra sveisen ble :D :p
ImageUploadedByBV Forum1375791192.683645.jpg

God formiddag!
Travel dag her også! ;)
Jeg og Hermine var nede i bhg og lekte sammen med ungene i morges, jeg har vært hos frisøren og fått ferieklipp (tjohoi, første klipp på 8 måneder) OG jeg har pakket og skal reise i begravelse med buss kl 16. 3,5 time på buss og så 3,5 time med bil sammen med søs fra Narvik. Kommer hjem med fly i morgen! Første natt borte fra snuppa! GRUER meg, men kommer sikkert til å gå aldeles strålende her hjemme ;)
Vis vedlegget 25166
Den kledde du :) fiiin!

God formiddag!
Travel dag her også! ;)
Vis vedlegget 25166

Så fint! :-D eg må årn meg åg på håret snart :-) ska jær dt når dt går bra me fie å barnehagen :-)

<3 Fie Elise <3

Ja, det er faktisk et kjempe-OFF! Syns det føles litt urettferdig når han gir meg noe uten at han får noe tilbake.. Foreslo babymakin' da, men da rynka han bare på nesa! Hahaha! Åååkæi..

haha han var ikke så fan av det altså?:P hehe.. menn skal også alltid ønske seg dyre ting.. men åssen interesser har han da?

Hei igjen dere :P hehe..

Idag fikk jeg malet i 2 timer :D Tatt strøk nr 2 der jeg malet igår, og tatt strøk nr 1 der jeg ikke fikk malt igår :P hehe.. så ble det tomt for maling! blir gøy å få ferdig rommet så jeg kan gjøre det klart for Liana :) men da trenger jeg noen møbler å sånt :P
Emira ble hentet i bhgen av mora mi, så tenker hun snart kommer hjem :) Deilig med en litt "roligere" dag iblant, hvertfall når Liana sov i nesten 3 timer :P:D

Vil han ikke øve engang?

Må legge inn noen bilder av pusen min :)

Klar for dagen, kl 7!
1375809589954.jpg
1375809582314.jpg

Hun bare elsker å være på rommet til Emira! :)
1375809571172.jpg
1375809560719.jpg
1375809550703.jpg

★sender fra pipe-gjøken★

Det striregnet da jeg gikk fra mamma og til jobb i dag og sko og sokker ble våte! Jeg har gått barbeint på jobb i 4,5 time og småfrøset før jeg kom på at det er tørketrommel her :-o

haha han var ikke så fan av det altså?:P hehe.. menn skal også alltid ønske seg dyre ting.. men åssen interesser har han da?
Ja, er det ikke en iPad så er det en elektrisk plenklipper.:p
Han er en IT-mann og elsker alt av dingser som forenkler hverdagen, men han kjøper det han vil ha sjøl av det.
Nei, tror ikke han er fan av ny baby.Han er bare med på tørrtrenunga.:p

Ja, er det ikke en iPad så er det en elektrisk plenklipper.:p
Han er en IT-mann og elsker alt av dingser som forenkler hverdagen, men han kjøper det han vil ha sjøl av det.
Nei, tror ikke han er fan av ny baby.Han er bare med på tørrtrenunga.:p

Gadget-kar du har du også!? :)

Back
Topp