Tirsdag

Hei på dere, snupper!

Idag våknet Liana rundt halv 7, bitte litt bedre enn kl 6:P hun er i bhgen nå, jeg spiste frokost der og reiste like etter;) gikk fint å si hade, men fikk telefon hvor dem sa at hun hadde ikke roa seg helt, litt etter jeg dro, for var noen andre barn som ikke var i humør der idag, så ble mye grining rundt hun..så hun sovnet til slutt på fanget til en av damene:P slitsomt med bråkete barn!:P hehe fikk telefon igjen om at hun hadde våknet nå og satt fint og lekte på gulvet:D så skal hente hun rundt kl 1, om humøret holder seg oppe;)

Ellers har jeg vært hjemme og ryddet litt og støvsugd :) OG slapper av på sofan:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Spennende med undersøkelse da.
Eldste her fikk påvist astma tidlig, men vi har aldri tatt røntgen....
Lillebror har de samme tendensene også, så her går begge tidvis på medisiner!

visste ikke vi skulle ta røntgen heller eg, men såg det sto i det siste brevet vi fikk fra sykehuset, så rekner bare med det er lungene siden det er en undersøkelse om astma..men blir spennende å se:)

Hjelper det godt med medisiner på dine små?

Jeg tror det blir en ball:eek::p:D 33 uker idag!:)
1376992546345.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Lykke til med røntgen! :) Greit å få oppfølging og hjelp.
Så gøy å ha en fetter å leke med! :) Er de jevngamle??
Kos deg på klatrekurs! :) Hva jobber du med siden du må på det??

*sendt fra mobil-appen*

fetteren er 7 mnd eldre, men det er jo ingen problem:) Jevner seg fort ut, og småen synes det er veldig stas med oppmerksomhet fra de som er litt eldre;)

Eg jobber på en avlastningsbolig for ungdom, og der er det mye aktiviteter vi finner på med de spesielt i helgene. Vi har fult klatreutstyr på jobb, men få som kan bruke det. dermed ble hele gjengen sendt på kurs;) Kjekt for ungdommene når vi kan ta de med på sånne ting også!:)

God morgen!
Drikker kaffe og klargjør meg til nye forelesninger! Levna sykkelen min på universitetet i går, mannen henta meg :p Så må gå dit idag OG selvfølgelig sykle hjem igjen! Blir spennende forelesning idag, av Willy Tore Mørch som er foretaksperson for De Utrolige Årene og Dinosaurskolen i Norge (atferdsprogram for barn med ADHD og lignende atferdsvansker). Fulgte det programmet med søstra mi og gutten hennes for noen år siden, og jeg skrev bachelor om temaet så er ganske gira! ;)

Hermine sitter på gulvet og peker i lufta og skravler noe veldig, tror hun forteller at hun har reist med fly! Hun peker nemlig i lufta når vi spør hvor hun har reist, og når hun ser fly ;)

Så spennende tema! Kos deg på forelesning:)

visste ikke vi skulle ta røntgen heller eg, men såg det sto i det siste brevet vi fikk fra sykehuset, så rekner bare med det er lungene siden det er en undersøkelse om astma..men blir spennende å se:)

Hjelper det godt med medisiner på dine små?
Masse lykke til =)
Vi hadde bare en samtale med en barnelege med eldstemann, han kunne ikke si noe mer enn fastlegen liksom..
Men konkluderte med "infeksjonsutløst atsma" og det stemmer bra. Er mest når han er forkjølet f.eks!
Samme med Lillebror. Men de responderer bra på medisiner begge to!

Så bra du ser ut! Slank og fin snart trebarnsmor ;-) Blir det akkurat 1 år mellom Liana og lillebror?

Sent from my GT-I9300

Tusen takk :) skulle vel gjerne vært slankere:P men det får vi ta etterhvert;):) ja så og si, Liana er født 14 september, og jeg har nå termin 10 oktober:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Tusen takk :) skulle vel gjerne vært slankere:P men det får vi ta etterhvert;):) ja så og si, Liana er født 14 september, og jeg har nå termin 10 oktober:)

★Sender fra pipe-gjøken★
Koselig da :-) Wael er født 14.10 og Mina 03.10. Du får slå til på en av de datoene der hehe

Sent from my GT-I9300

Koselig da :-) Wael er født 14.10 og Mina 03.10. Du får slå til på en av de datoene der hehe

Sent from my GT-I9300

Heheh ja får prøve på det:P jeg har bursdag 17.10 og min samboer 01.10, så hadde vært kjekt om gutten kom på bursdagen hans, så slipper jeg å tenke på gave :P hahah

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp