Tirsdag

Wow! kom på at jeg er 30 uker på vei idag:eek: bare 10 uker til termin! det er jo ikke lenge :P litt sånn blandede følelser på det ja :P hihi..

Wow! kom på at jeg er 30 uker på vei idag:eek: bare 10 uker til termin! det er jo ikke lenge :P litt sånn blandede følelser på det ja :P hihi..
Wow
Det går unna :)

Tappatappa

Wow
Det går unna :)

Tappatappa

jaaaa:eek::P plutselig fikk jeg nesten dårlig tid her :P hehe Emira kom jo i uke 37, så vet det kan skje fra da lissom...

Å å å !
Ja det går fort :)

Tappatappa

hehe ja gleder meg, men kjenner det også litt på nervene! Håper denne er like enkel som Liana :D

sjansen er jo stor for at denne også kommer et sted mellom uke 37-40, siden begge to har blitt født før termin :)

å så bra at det var helt motsatt idag :D har nok mye å gjøre med selve humøret dems kansje?
Nydelig er hun også :D og ser ut som om hun storkoser seg med is og sykkel :D hehe..
Hjalp nok på at hun var uthvilt og mett idag ja ;)

Fikk nesten sjokk her:eek: Liana godtokk mam smokken fra 6 mnd:eek::D hehe hun har KUN ville hatt mam smokk som er fra 0-6 mnd, og har brekt seg og spytta ut alle andre smokker :P men nå var det plutselig greit :)
Så flott! De ser jo etterhvert litt snåle ut med de knøttsmå smokkene :p ;)

Hurra! Ikke lenge igjen så får du enda en baby :rolleyes: Liana blir sikkert en kjempebaby plutselig da ;)

Uff.kjenner meg igjen.bare at jeg brakk meg nesten hele tiden.vil anbefale deg seaband og reisesyketabl.fra apoteket.. :-)

Sent from my GT-I9300
Hjelper ikke:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Tilbake fra en liten bytur med ei venninne og jammen traff vi ikke Lilla-87 også! :-D
Veldig, veldig koselig!!!!!!
Nå er det senga her, min tur til å stå opp i morgen!
Natta :)

Tappatappa

Tilbake fra en liten bytur med ei venninne og jammen traff vi ikke Lilla-87 også! :-D
Veldig, veldig koselig!!!!!!
Nå er det senga her, min tur til å stå opp i morgen!
Natta :)

Tappatappa
Veldig koselig var det!! :)
Bra dere forbarma dere over den stakkars jentungen som vasa rundt i Lillehammers gater.;)

Veldig koselig var det!! :)
Bra dere forbarma dere over den stakkars jentungen som vasa rundt i Lillehammers gater.;)
Haha, var ikke lenge du vandret rundt da, når vi fant ut av retningene :D

Huff, så ekkelt da! Søstra mi er 5 uker på vei, hun måtte få sykemelding nå pga kvalme og tretthet! Kunne ikke ekspedere kunder på jobb og spy samtidig:p;)

*Surfer mobilt*

Det er litt vanskelig ja:-)

Så flott! De ser jo etterhvert litt snåle ut med de knøttsmå smokkene :p ;)

haha ja syns det! Også var det så kjedelig å kjøpe nye smokker for nyfødte, når man nesten har en 1 åring :P tror nok hun bare trengte litt mer tid til å vokse i munn, for virket som om andre smokker kom litt for langt bak i svelget :P

Hurra! Ikke lenge igjen så får du enda en baby :rolleyes: Liana blir sikkert en kjempebaby plutselig da ;)

JA tenk på det a:eek: plutselig blir lille Liana STOR:P hehe.. man glemmer fort hvor små de var..

Kan nok være ekstra kvalm om man er veldig sliten! Hjelper sikkert best å bare slappe av og ta det rolig ;)

Enig der!
For meg har det hjulpet veldig å bare ta det med ro om morgen, sove godt om natten og småspise litt :)

Haha, var ikke lenge du vandret rundt da, når vi fant ut av retningene :D
Nei, heldigvis!;) Når jeg kom opp på hjørnet der og ikke såg noe som ligna på en kafé, så tenkte jeg "at det går an! Tenk å ikke greie å finne frem med DE enkle retningslinjene! " Hehe..

Nei, heldigvis!;) Når jeg kom opp på hjørnet der og ikke såg noe som ligna på en kafé, så tenkte jeg "at det går an! Tenk å ikke greie å finne frem med DE enkle retningslinjene! " Hehe..
Hadde kanskje funket bedre om jeg hadde forklart riktig da :p

Back
Topp