Tirsdag

Jeg fikk så vondt i bekkenet, og kvalme. Nå ble det ikke bedre i dag, spyr denne gangen, så på vei hjem igjen, nettopp kasta opp bak busskuret:oops:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

oj da:( Da er det nok best å komme seg hjemmover ja! God bedring til deg! Håper det ikke blir værre! <3

Har han ikke tålt mme eller liker han det ikke?
Skjønner godt han da ønsker mer melk når han spiser dårlig:( Hvor lenge varer den 4 barnesykdommen? Ingen av mine har hatt det skjønner du:)
Han er helt frisk nå :) utslettet som henger litt igjen bare. Tror han trenger litt tid med maten etter å ha vært syk og nesten levd på morsmelk.
Vi har prøvd erstatning to ganger, han liker det ikke noe særlig.
Men det er ikke slik at jeg skal jobbe så mye som jeg gjør nå, når mannen er tilbake i arbeid har jeg ikke muligheten og skal først og fremst være hjemme med Lillebror. Så det blir nok ikke noe stort problem sånn ellers :)

Tappatappa

Han er helt frisk nå :) utslettet som henger litt igjen bare. Tror han trenger litt tid med maten etter å ha vært syk og nesten levd på morsmelk.
Men det er ikke slik at jeg skal jobbe så mye som jeg gjør nå, når mannen er tilbake i arbeid har jeg ikke muligheten og skal først og fremst være hjemme med Lillebror. Så det blir nok ikke noe stort problem sånn ellers :)

Tappatappa

Nei, det smaker jo ikke like godt som mm og er en uvant smak, så må nok litt tilvenning til for at han skal godta og like det. Skjønner det ikke er lett og pumpe seg så mye siden du jobber så mye som du gjør nå! Så godt at formen hans er fin igjen, håper utslettet snart blir helt borte vekk igjen<3 Det er veldig bra:) Heldig som har godt med melk og får ammet han så lenge:) Skulle ønske jeg også kunne amme Emmeth ennå:)

Nei, det smaker jo ikke like godt som mm og er en uvant smak, så må nok litt tilvenning til for at han skal godta og like det. Skjønner det ikke er lett og pumpe seg så mye siden du jobber så mye som du gjør nå! Så godt at formen hans er fin igjen, håper utslettet snart blir helt borte vekk igjen<3 Det er veldig bra:) Heldig som har godt med melk og får ammet han så lenge:) Skulle ønske jeg også kunne amme Emmeth ennå:)

Ja jeg er veldig takknemlig for det, selvom jeg vet at erstatning også er bra :-)
Tror ikke Teodor fikk det noen gang jeg, han spiste nok mer fast føde på denne tiden også, Så det var ikke så farlig om han ikke fikk mm til hvert måltid.

Tappatappa

Ja jeg er veldig takknemlig for det, selvom jeg vet at erstatning også er bra :)
Tror ikke Teodor fikk det noen gang jeg, han spiste nok mer fast føde på denne tiden også, Så det var ikke så farlig om han ikke fikk mm til hvert måltid.

Tappatappa

Det skal du absolutt også være:) Du er utrolig heldig:) Joda, selvsagt er det bra, men mm er best for barnet så lenge du har:) Emmeth spiser ikke så veldig mye heller, og drikker lite også, så gir han frukt hvor det er mye væske i:) Og saftis på varme dager;) Han har også fått en aldri så liten brainfreeze, er så glupsk;) hehe..

Det skal du absolutt også være:) Du er utrolig heldig:) Joda, selvsagt er det bra, men mm er best for barnet så lenge du har:) Emmeth spiser ikke så veldig mye heller, og drikker lite også, så gir han frukt hvor det er mye væske i:) Og saftis på varme dager;) Han har også fått en aldri så liten brainfreeze, er så glupsk;) hehe..

Hehe!
Eskil likte veldig godt isen han fikk i går :)
Må lage slikt oftere!
Men jeg føler han burde spist noe annet enn frukt og :-p

Tappatappa

Jeg fikk så vondt i bekkenet, og kvalme. Nå ble det ikke bedre i dag, spyr denne gangen, så på vei hjem igjen, nettopp kasta opp bak busskuret:oops:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Huff, så ekkelt da! Søstra mi er 5 uker på vei, hun måtte få sykemelding nå pga kvalme og tretthet! Kunne ikke ekspedere kunder på jobb og spy samtidig:p;)

*Surfer mobilt*

Go' morgen!

Lenge siden jeg har vært innom og skrevet her nå...
Her startet dagen kl 06.00 med at den ene satt på do og ropte "Hallo? Ferdig!", den andre hadde tisset ut senga og den tredje sov ett par minutter lenger før hun ble vekt av søskene sine.

Nå er det full rulle her hjemme mens far sover... Leste i et blad at søsken krangler hvert 15.minutt, og det stemmer rimelig bra! I skrivende stund står minstemann og biter storebror i stor-tåa... jaja...

Hva er deres planer i dag? :)

Ha en fin dag alle sammen!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hahaha, høres ut som at dere har full rulle i heimen! :rolleyes::D:p

*Surfer mobilt*

Han er i storform. Men veldig dårlig på å spise fast føde, så han hadde vært misfornøyd når jeg var på senvakt i går da jeg bare hadde fått pumpet meg nok til at han fikk flaske før leggetid... Synes det er vanskelig å få pumpet nok med så mange vakter på rad... Mannen skulle gå med han til butikken i dag og kjøpe ferdig MME for å prøve det nok en gang!

Tappatappa
Du! Bland mm og mme! Jeg begynte med bittelitt mme i mm, og økte sakte men sikkert. Til slutt var det 50/50 med mm og mme de dagene jeg hadde knapt med pumpa mm klart;)
Da vennes han litt om litt til smaken:)

*Surfer mobilt*

God formiddag!
Er på jobb igjen idag, tre dager til så er det ferie igjen :D gleder oss veldig til Mallorca nå altså! :rolleyes:
Er deilig vær så er mye ute, men er sååå trett så det svir i øynene :p la meg altfor sent i går, jobber med å få ferdig babyboka til Hermine;)

*Surfer mobilt*

Hehe!
Må lage slikt oftere!
Men jeg føler han burde spist noe annet enn frukt og :-p

Tappatappa
Hehe, viktig å lære å spise de gode tingene først, som is! :p;) du får blande litt havregryn eller hirsegrøt i frukten før du fryser den :p

Hermine blir å feire ettårsdagen sin i barnehagen. Tenkte jeg skulle lage fruktiser til barna på avdelingen hennes da:) synes ikke sånne små trenger å ha kaker e.l. i bhg når det er bursdag!

*Surfer mobilt*

Hermine koser seg med pølse til lunsj! Den smakte best kald :p
1375182814891.jpg

*Surfer mobilt*

Du! Bland mm og mme! Jeg begynte med bittelitt mme i mm, og økte sakte men sikkert. Til slutt var det 50/50 med mm og mme de dagene jeg hadde knapt med pumpa mm klart;)
Da vennes han litt om litt til smaken:)

*Surfer mobilt*
Takk for tips :) er absolutt en mulighet. Jeg får bare ikke pumpet ut nok til å drive og prøve oss frem, men vi får teste!

Tappatappa

Hehe, viktig å lære å spise de gode tingene først, som is! :p;) du får blande litt havregryn eller hirsegrøt i frukten før du fryser den :p

Hermine blir å feire ettårsdagen sin i barnehagen. Tenkte jeg skulle lage fruktiser til barna på avdelingen hennes da:) synes ikke sånne små trenger å ha kaker e.l. i bhg når det er bursdag!

*Surfer mobilt*

Nei det trenger de ikke :)

Tappatappa

Hehe!
Må lage slikt oftere!
Men jeg føler han burde spist noe annet enn frukt og :p

Tappatappa

Lag hjemmelaga fruktpurè med havregryn i?Det kan mette den lille magen litt mer:)Pleier og lage det til Emmeth med stavmixern;)

Ja! Han har jo tidligere fått fruktmos med malte gryn i :)

Tappatappa

Ja, kanskje han vil ha det nå også? Er jo verdt et forsøk i det minste:)<3

Vi sto opp kvart på 9 idag:) Jeg er litt sliten og slapp om dagen, så skal vaske litt klær og ellers ikke gjør så forferdelig mye:) Emmeth sover lur nå, så tror jeg skal legge meg litt i sofaen og slappe av:) Herre min så bestemt han Emmeth har blitt i det siste, og er det noe han ikek får lov til eller ikke mestrer setter han igang med ett megahyyyl:O hehe, de små vet hva de vil;) Ønsker alle ei fiiin dag:)<3

Noen grunn til at du er sliten og slapp om dagen da? Hvordan er det med blødningen?
hehe kjenner igjen det du beskriver om Emmeth ja!:eek: utrolig bestemte de skal være for tiden :P hehehe..
Ha en fin dag du også! ;):)

Tappatappa

åssen mme har dere prøvd? her har HIPP vært populært ;):P Men Liana likte også NAN når hun bar nyfødt...

God formiddag!
Er på jobb igjen idag, tre dager til så er det ferie igjen :D gleder oss veldig til Mallorca nå altså! :rolleyes:
Er deilig vær så er mye ute, men er sååå trett så det svir i øynene :p la meg altfor sent i går, jobber med å få ferdig babyboka til Hermine;)

*Surfer mobilt*

Heldige som skal på ferie! :D
hehe jeg tar litt og litt når det kommer til babybok.. men skal snart få satt sammen en fotobok med bilder av hennes første år <3

Back
Topp