Tirsdag

åssen mme har dere prøvd? her har HIPP vært populært ;):P Men Liana likte også NAN når hun bar nyfødt...
Vi har kun prøvd NAN sin ferdigblandede. Har ikke hatt nok behov for å kjøpe en boks med pulver synes jeg :-p

Tappatappa

Noen grunn til at du er sliten og slapp om dagen da? Hvordan er det med blødningen?
hehe kjenner igjen det du beskriver om Emmeth ja!:eek: utrolig bestemte de skal være for tiden :p hehehe..
Ha en fin dag du også! ;):)

Blødde som bare pokker i 10 dager:(
Er nok bare litt sliten da jeg har de små mye alene, ikke at det gjør meg noe altså:) Og når Emmethe r våken går tia med til og leke med han, han er litt over alt om dagen;) Hihi, bare moro han er vokser og utvikler seg som han skal:) Han er begynt og reise seg opp alle steder og går rundt stuebordet nå også:):p Litt ustødig ennå,men kommer seg:)

God dagen :):)

Idag ble jeg vekket kl 8:40 av Liana som satt å klappet i senga :D Fikk nesten sjokk når jeg så klokka, og ingen av jentene hadde våknet FØR det ;P:D Så da var det opp å stå litt etter det ;)

Vi tok bussen til sentrum idag, og har vært litt rundt på forskjellige butikker før vi tok bussen hjem igjen :) Er jo så sjeldent vi kjører buss, så det er jo så kjempe stas for Emira :D Kjøpte med oss litt mat fra bakeriet her som jeg og Emira skulle kose oss med, men så forsvant hun ut med bestefar for å spise middag ute sammen med min tante og besteforeldre :)
Liana har blitt lagt for litt lading nå, så da må jeg bare spise litt, så er det å rydde etter leke-eksplosjon :P

Buste-trollet etter et bad :P
2.jpg 3.jpg 4.jpg

Vi har kun prøvd NAN sin ferdigblandede. Har ikke hatt nok behov for å kjøpe en boks med pulver synes jeg :p

Tappatappa

okey.. nei liten vits når de bare er holdbare noen uker disse pulverboksene..men i noen butikker og apotek, så får man kjøpt Hipp som ferdigblandet også nå :)

Blødde som bare pokker i 10 dager:(
Er nok bare litt sliten da jeg har de små mye alene, ikke at det gjør meg noe altså:) Og når Emmethe r våken går tia med til og leke med han, han er litt over alt om dagen;) Hihi, bare moro han er vokser og utvikler seg som han skal:) Han er begynt og reise seg opp alle steder og går rundt stuebordet nå også:):p Litt ustødig ennå,men kommer seg:)

Det var lenge ja:eek: kansje du har fått litt mangel på jern?
Eller så er det nok som du sier.. hehe.. selvom det er koselig å ha barn og leke å sånt med dem, så er det jo slitsomt å! merker det om kveldene når de har lagt seg her :P
Så flink gutt han er :) øvelse gjør mesten vettu;):) hehe Liana bare reiser seg etter ting, mest på knærne, men noen ganger på føttene også.. men går ikke rundt møbler enda :P

Det var lenge ja:eek: kansje du har fått litt mangel på jern?
Eller så er det nok som du sier.. hehe.. selvom det er koselig å ha barn og leke å sånt med dem, så er det jo slitsomt å! merker det om kveldene når de har lagt seg her :p
Så flink gutt han er :) øvelse gjør mesten vettu;):) hehe Liana bare reiser seg etter ting, mest på knærne, men noen ganger på føttene også.. men går ikke rundt møbler enda :p

Ja, blødde dobbelt så lenge som vanlig og mye mer også, selvom jeg ikke trodde det gikk ann!
Hmm, tror ikke det, er nok bare det at jeg er litt sliten pga babylek og moro:D Hihi.. Så gøy, hu er joe kjempeflink hu også:) Emmeth står også for det meste på knærne;):p

God dagen :):)

Idag ble jeg vekket kl 8:40 av Liana som satt å klappet i senga :D Fikk nesten sjokk når jeg så klokka, og ingen av jentene hadde våknet FØR det ;P:D Så da var det opp å stå litt etter det ;)

Vi tok bussen til sentrum idag, og har vært litt rundt på forskjellige butikker før vi tok bussen hjem igjen :) Er jo så sjeldent vi kjører buss, så det er jo så kjempe stas for Emira :D Kjøpte med oss litt mat fra bakeriet her som jeg og Emira skulle kose oss med, men så forsvant hun ut med bestefar for å spise middag ute sammen med min tante og besteforeldre :)
Liana har blitt lagt for litt lading nå, så da må jeg bare spise litt, så er det å rydde etter leke-eksplosjon :p

Buste-trollet etter et bad :p
Vis vedlegget 24170 Vis vedlegget 24171 Vis vedlegget 24172

Såååå nydelig hu er<3<3<3

Hermine og pappan har besøkt meg på jobb idag! GJETT om hun kosa seg! :rolleyes: er mye mer beroliget mht til barnehagestart nå altså! For idag var det dobbelt så mye barn som forrige uke, og enda bare kosa hun seg og lekte ute:) Stor stas når hun fikk is sammen med barna også;)
1375190376136.jpg1375190394789.jpg

*Surfer mobilt*

Ja, blødde dobbelt så lenge som vanlig og mye mer også, selvom jeg ikke trodde det gikk ann!
Hmm, tror ikke det, er nok bare det at jeg er litt sliten pga babylek og moro:D Hihi.. Så gøy, hu er joe kjempeflink hu også:) Emmeth står også for det meste på knærne;):p

Ja det er sykt hva kroppen gjør av og til!:eek:
Du har nok rett, men burde se det litt ann på om det fortsetter eller blir værre.. for er ganske vanlig å få lavt jernlager om man har blødd mye.. Men jeg blir sliten/slapp av babylek! haha..

Ja det er jo så moro for både dem og oss når de får noe til :D igår klarte hun å klatre fra sofan og over på hjørnebordet, og var SÅ stolt :D meeen ble ganske så sur når jeg tok hun ned :P hehe..
Er nok litt stødigere med knærne enda! :) for min del, så trenger dem ikke å ha hastverk når det kommer til sånt :P

Hermine og pappan har besøkt meg på jobb idag! GJETT om hun kosa seg! :rolleyes: er mye mer beroliget mht til barnehagestart nå altså! For idag var det dobbelt så mye barn som forrige uke, og enda bare kosa hun seg og lekte ute:) Stor stas når hun fikk is sammen med barna også;)
Vis vedlegget 24179Vis vedlegget 24180

*Surfer mobilt*

å så bra at det var helt motsatt idag :D har nok mye å gjøre med selve humøret dems kansje?
Nydelig er hun også :D og ser ut som om hun storkoser seg med is og sykkel :D hehe..

Fikk nesten sjokk her:eek: Liana godtokk mam smokken fra 6 mnd:eek::D hehe hun har KUN ville hatt mam smokk som er fra 0-6 mnd, og har brekt seg og spytta ut alle andre smokker :P men nå var det plutselig greit :)

Ja det skjønner jeg! Hvertfall med tanke på nettene som du kansje jobber på :)
Ja jeg har to netter fra i morgen av, og da trengs endel melk til han :)

Tappatappa

Lillebror drakk 160 ml nan i dag :)
Så flott! :D det letter litt på stresset når du vet du trygt kan levne han med pappan og han likevel kan få så mye melk han bare vil! :D :)

Så flott! :D det letter litt på stresset når du vet du trygt kan levne han med pappan og han likevel kan få så mye melk han bare vil! :D :)
Ja jeg begynte å bli litt sliten av å rekke nok pumping når han skulle ha så hyppig i tilleg!
Dette letter mye!

Tappatappa

Ja jeg har to netter fra i morgen av, og da trengs endel melk til han :)

Tappatappa

ja.. så er jo greit å ha litt ferdig mme i tilfelle det ikke skulle holde med det du har pumpet :)

Back
Topp