Tirsdag

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Godmorgen

Jeg spiser frokost, og skal snart på jobben, mann og barn sover enda:-)

Håper jeg får en bedre dag på jobb i dag, etterpå skal vi i bursdagsselskap til nevøen min:-)

God tirsdag alle sammen!

God morgen. Hvorfor hadde du en dårlig dag igår? :-( ble vekket for litt siden... storebror har aldri vært noen sybsover. Kl er litt over seks.. og jeg vil bare sove :-)

Sent from my GT-I9300

Jeg fikk så vondt i bekkenet, og kvalme. Nå ble det ikke bedre i dag, spyr denne gangen, så på vei hjem igjen, nettopp kasta opp bak busskuret:oops:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Jeg fikk så vondt i bekkenet, og kvalme. Nå ble det ikke bedre i dag, spyr denne gangen, så på vei hjem igjen, nettopp kasta opp bak busskuret:oops:

Uff :( hjem og slappe av!

Tappatappa

Dagvakt i dag :)
Lillebror sovnet på fanget til mannen litt over kl 8, så han er lagt :-p
Skal pumpe meg og reise straks :)

Tappatappa

Go' morgen!

Lenge siden jeg har vært innom og skrevet her nå...
Her startet dagen kl 06.00 med at den ene satt på do og ropte "Hallo? Ferdig!", den andre hadde tisset ut senga og den tredje sov ett par minutter lenger før hun ble vekt av søskene sine.

Nå er det full rulle her hjemme mens far sover... Leste i et blad at søsken krangler hvert 15.minutt, og det stemmer rimelig bra! I skrivende stund står minstemann og biter storebror i stor-tåa... jaja...

Hva er deres planer i dag? :)

Ha en fin dag alle sammen!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Go' morgen!

Her startet dagen kl 06.00 med at den ene satt på do og ropte "Hallo? Ferdig!", den andre hadde tisset ut senga og den tredje sov ett par minutter lenger før hun ble vekt av søskene sine.

Nå er det full rulle her hjemme mens far sover... Leste i et blad at søsken krangler hvert 15.minutt, og det stemmer rimelig bra! I skrivende stund står minstemann og biter storebror i stor-tåa... jaja...

Hei på deg!
Litt av en morgen ;-)
Jeg skal på jobb i dag og jobber til 15.15
Senere i kveld skal jeg møte ei venninne, men det blir nok først etter at ungene har lagt seg :)

Tappatappa

God morgen!
Vi forsov oss i dag faktisk. Vi våkna 07.39 alle sammen, så sambo ble litt sen på jobb i dag. Vi skal besøke ei veninne i dag. Kaffe på mødrene og lek oå barna ;)
Håper alle får en fin dag!

God bedring til deg sukkersnusk!

God Morgen :)

Her så sto vi opp litt før klokka 8 :)
Spist frokost å leka litt :) No e Fie lagt seg igjen :)

Og eg slapp av, e sååå trøtt om mårran :P

Her e det stråååålende sol i dag, så vi må vell ut ein tur i sola i dag :)

Eller så trur eg ikje at vi har nå plan før dagen :)

Uff.kjenner meg igjen.bare at jeg brakk meg nesten hele tiden.vil anbefale deg seaband og reisesyketabl.fra apoteket.. :-)

Sent from my GT-I9300

Her stod jeg opp i 9 tiden og nettopp spist frokost. Har en rolig dag. Minstemann er borte og kommer ikke hjem før på lørdag, savner han masse. Eldste har sovet hos en kompis i natt og fått referat om at de har kost seg masse :D

Godmorgen

Jeg spiser frokost, og skal snart på jobben, mann og barn sover enda:)

Håper jeg får en bedre dag på jobb i dag, etterpå skal vi i bursdagsselskap til nevøen min:)

God tirsdag alle sammen!

Ha en fin dag på jobb:)
Hvordan går det med deg? Er bekkenløsningen fortsatt like ille?

Åh nei, stakkars, det er ikke mye godt:(
Håper du kan få noe for kvalmen? Syns bekkenet allerede er så dårlig:( God bedring<3

Dagvakt i dag :)
Lillebror sovnet på fanget til mannen litt over kl 8, så han er lagt :p
Skal pumpe meg og reise straks :)

Tappatappa

Hvordan er formen til Eskil?:)
Herlig, håper du får en fin dag på jobb:):):)

Go' morgen!

Hei:)
Hehe, litt av en bråstart på dagen;):p
Søsken krangler en del noen ganger! Jentene kan krangle så busta fyker noen ganger, mens andre ganger er de verdens beste venner:)<3 Og hver kveld gir de hverandre en nattaklem og en nattasuss, ingen av de får til og sove før de har gjort det :love7

God morgen!
Vi forsov oss i dag faktisk. Vi våkna 07.39 alle sammen, så sambo ble litt sen på jobb i dag. Vi skal besøke ei veninne i dag. Kaffe på mødrene og lek oå barna ;)
Håper alle får en fin dag!

God bedring til deg sukkersnusk!

Hørtes ut som en veldig koselig dag:)
Bortsett fra og forsove seg, men går som regel veldig greit selvom det kanskje blir en litt dårlig start på dagen:)
ha ei fiiin dag dere også:)

God Morgen :)

Her så sto vi opp litt før klokka 8 :)
Spist frokost å leka litt :) No e Fie lagt seg igjen :)

Og eg slapp av, e sååå trøtt om mårran :p

Her e det stråååålende sol i dag, så vi må vell ut ein tur i sola i dag :)

Eller så trur eg ikje at vi har nå plan før dagen :)

God morgen:)
Koselig med en stille og rolig kosedag også:) Her er det overskya og kun 15 grader, så her koser jeg meg i sofaen med BV og OTH på tvn;):p

Hvordan er formen til Eskil?:)
Herlig, håper du får en fin dag på jobb:):):)
Han er i storform. Men veldig dårlig på å spise fast føde, så han hadde vært misfornøyd når jeg var på senvakt i går da jeg bare hadde fått pumpet meg nok til at han fikk flaske før leggetid... Synes det er vanskelig å få pumpet nok med så mange vakter på rad... Mannen skulle gå med han til butikken i dag og kjøpe ferdig MME for å prøve det nok en gang!

Tappatappa

Han er i storform. Men veldig dårlig på å spise fast føde, så han hadde vært misfornøyd når jeg var på senvakt i går da jeg bare hadde fått pumpet meg nok til at han fikk flaske før leggetid... Synes det er vanskelig å få pumpet nok med så mange vakter på rad... Mannen skulle gå med han til butikken i dag og kjøpe ferdig MME for å prøve det nok en gang!

Tappatappa

Har han ikke tålt mme eller liker han det ikke?
Skjønner godt han da ønsker mer melk når han spiser dårlig:( Hvor lenge varer den 4 barnesykdommen? Ingen av mine har hatt det skjønner du:)

Vi sto opp kvart på 9 idag:) Jeg er litt sliten og slapp om dagen, så skal vaske litt klær og ellers ikke gjør så forferdelig mye:) Emmeth sover lur nå, så tror jeg skal legge meg litt i sofaen og slappe av:) Herre min så bestemt han Emmeth har blitt i det siste, og er det noe han ikek får lov til eller ikke mestrer setter han igang med ett megahyyyl:O hehe, de små vet hva de vil;) Ønsker alle ei fiiin dag:)<3

Back
Topp