Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WowWow! kom på at jeg er 30 uker på vei idagbare 10 uker til termin! det er jo ikke lenge
litt sånn blandede følelser på det ja
hihi..
Wow
Det går unna
Tappatappa
Å å å !jaaaaplutselig fikk jeg nesten dårlig tid her
hehe Emira kom jo i uke 37, så vet det kan skje fra da lissom...
Å å å !
Ja det går fort
Tappatappa
Hjalp nok på at hun var uthvilt og mett idag jaå så bra at det var helt motsatt idaghar nok mye å gjøre med selve humøret dems kansje?
Nydelig er hun ogsåog ser ut som om hun storkoser seg med is og sykkel
hehe..
Så flott! De ser jo etterhvert litt snåle ut med de knøttsmå smokkeneFikk nesten sjokk herLiana godtokk mam smokken fra 6 mnd
hehe hun har KUN ville hatt mam smokk som er fra 0-6 mnd, og har brekt seg og spytta ut alle andre smokker
men nå var det plutselig greit
![]()
Hurra! Ikke lenge igjen så får du enda en babyWow! kom på at jeg er 30 uker på vei idagbare 10 uker til termin! det er jo ikke lenge
litt sånn blandede følelser på det ja
hihi..
Hjelper ikkeUff.kjenner meg igjen.bare at jeg brakk meg nesten hele tiden.vil anbefale deg seaband og reisesyketabl.fra apoteket..![]()
Sent from my GT-I9300
Kan nok være ekstra kvalm om man er veldig sliten! Hjelper sikkert best å bare slappe av og ta det roligHjelper ikke
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Veldig koselig var det!!Tilbake fra en liten bytur med ei venninne og jammen traff vi ikke Lilla-87 også! :-D
Veldig, veldig koselig!!!!!!
Nå er det senga her, min tur til å stå opp i morgen!
Natta
Tappatappa
Haha, var ikke lenge du vandret rundt da, når vi fant ut av retningeneVeldig koselig var det!!
Bra dere forbarma dere over den stakkars jentungen som vasa rundt i Lillehammers gater.![]()
Huff, så ekkelt da! Søstra mi er 5 uker på vei, hun måtte få sykemelding nå pga kvalme og tretthet! Kunne ikke ekspedere kunder på jobb og spy samtidig
*Surfer mobilt*
Så flott! De ser jo etterhvert litt snåle ut med de knøttsmå smokkene![]()
![]()
Hurra! Ikke lenge igjen så får du enda en babyLiana blir sikkert en kjempebaby plutselig da
![]()
Kan nok være ekstra kvalm om man er veldig sliten! Hjelper sikkert best å bare slappe av og ta det rolig![]()
Nei, heldigvis!Haha, var ikke lenge du vandret rundt da, når vi fant ut av retningene![]()
Hadde kanskje funket bedre om jeg hadde forklart riktig daNei, heldigvis!Når jeg kom opp på hjørnet der og ikke såg noe som ligna på en kafé, så tenkte jeg "at det går an! Tenk å ikke greie å finne frem med DE enkle retningslinjene! " Hehe..
Hehe.. det endte godt da.Hadde kanskje funket bedre om jeg hadde forklart riktig da![]()