Tirsdag!!:)

Flink mann du har, som står på! ;)
hehe typisk småbarn å bli tullete og rampete når de er sammen :p
isbil-is er godt! har noen i fryseren her å :p problemet er bare å holde seg unna! :eek: :p
Ja. GReit med stor fryser, men så lenge det er is der spiser vi jo :p

Ja. GReit med stor fryser, men så lenge det er is der spiser vi jo :p

hehe ja ikke sant :P derfor pleier vi aldri å ha noe "godt" i skapene eller fryseren før den dagen det skal spises.. hehe men når isbilen stoppa rett utenfor døren når det var varmt og godt, så måtte vi bare kjøpe :P
Heldigvis har ikke Emira oppdaget at de kommer fra fryseren vår, så hun går ikke å "sikler" etter dem :P:)

Phu for en dag! :D
Fin, men slitsom :p
Mannen har slipt platting i hele dag, kun avbrutt av middag.
Det ble grilling med gutta i dag. Nabogutten var hos oss til ca kl 19, og det var veldig koselig, men de to raste endel rundt her og blir litt tullete når de er sammen ;) Så det ble litt meget med Lillebror på toppen av det hele :p
Men det gikk nå greit!
Vi avsluttet dagen med å få besøk av isbilen, så nå er fryseren full :p :D
:eek:

jeg venter også på isbilen! :P Fikk reklameblad fra Den norske isbilen idag...men er kun HjemIs som kjører i gata vår, og jeg liker ikke deres is! o_O :P

Hehe, så moro :D
Lillebror burde badet i kveld, men leggingen ble altfor sen, så jeg måtte bare få han i seng...

ja, det ble slik i går kveld...da dro vi på ettermiddagsbesøk til mamma og ble litt sene. Hadde heldigvis med pysjamas, grøt og mme (har alltid det på ettermiddagsbesøk i tilfelle vi blir sene) så vi stelte bare der! Så idag MÅTTE hun bade ;)
Må nesten filme den latteren hennes, den er bare smittsom! :D

uff det er så vanskelig av og til.. det kan jo være så mye forskjellig de skriker for o_O men får håpe hun raskt finner roen igjen, sånn at mor får slappet av ;)

hun har roet seg nå heldigvis! Men det spår ikke en god natt liksom o_O Er helt utkjørt av forkjølelse, lite nattesøvn/mye skriking og savn etter hunden så føler meg helt på tuppa! Er glad jeg ikke skal på jobb før torsdag, passer seg ikke å begynne å tute når man har sangstund i barnehagen :P ;)

jeg venter også på isbilen! :p Fikk reklameblad fra Den norske isbilen idag...men er kun HjemIs som kjører i gata vår, og jeg liker ikke deres is! o_O :p
vi fikk besøk av den norske isbilen =) De hadde sukkerfri is :)

blei reker på oss til kvelds :D
Vi syntes så synd på oss selv, og mangelen på hundesnuten vår, så mannen kjørte på Prix og kjøpte ferske reker og loff :rolleyes:
...synd jeg er så forkjøla at jeg ikke smakte noenting :eek: o_O :P Men mannen sa de smakte veldig godt!

vi fikk besøk av den norske isbilen =) De hadde sukkerfri is :)

JA! Jeg har sett det der! Jeg ville prøve dem, OG kjøpe en sånn stor saftispakke som de har på tilbud!
Her hører jeg bare lyden av isbilen, men finner den aldri o_O

JA! Jeg har sett det der! Jeg ville prøve dem, OG kjøpe en sånn stor saftispakke som de har på tilbud!
Her hører jeg bare lyden av isbilen, men finner den aldri o_O
den er veldig god =) :)

ja, det ble slik i går kveld...da dro vi på ettermiddagsbesøk til mamma og ble litt sene. Hadde heldigvis med pysjamas, grøt og mme (har alltid det på ettermiddagsbesøk i tilfelle vi blir sene) så vi stelte bare der! Så idag MÅTTE hun bade ;)
Må nesten filme den latteren hennes, den er bare smittsom! :D

hehe ja film latteren :D hehe..
jeg bader snuppa om morgen jeg :P men det er egentlig fordi at det kan være litt hektisk her fra ettermiddagen, siden Emira er hjemme fra 3-3:30.. og da er det laging av middag, leking og annenhver dag dusjer jeg hun (hvis hun ikke er veldig skitten etter bhg da) :P

hun har roet seg nå heldigvis! Men det spår ikke en god natt liksom o_O Er helt utkjørt av forkjølelse, lite nattesøvn/mye skriking og savn etter hunden så føler meg helt på tuppa! Er glad jeg ikke skal på jobb før torsdag, passer seg ikke å begynne å tute når man har sangstund i barnehagen :p ;)

Håper du blir frisk veldig fort, så hjelper det hvertfall litt ;) savnet etter hunden går over etterhvert.. også er det jo typisk at disse små skal være vanskelige når man absolutt trenger at de er blide og glade o_O

blei reker på oss til kvelds :D
Vi syntes så synd på oss selv, og mangelen på hundesnuten vår, så mannen kjørte på Prix og kjøpte ferske reker og loff :rolleyes:
...synd jeg er så forkjøla at jeg ikke smakte noenting :eek: o_O :p Men mannen sa de smakte veldig godt!

åh det er det verste jeg vet med å være forkjøla!! å miste smaksansen :( du får holde deg til mannens ord :P

Nå har jeg bestilt et par ull/silke-plagg til gutta for å ha utover sommeren. Ble bare en kortermet trøye til T, han har også en fra før. Ellers bruker han jo mye bomull.
Lillebror får en body og en sommerdress med korte ermer og ben :D
De to bodyene han har i ull/silke begynner å bli for små - han har jammen meg brukt de lenge og mye!!

Nå har jeg bestilt et par ull/silke-plagg til gutta for å ha utover sommeren. Ble bare en kortermet trøye til T, han har også en fra før. Ellers bruker han jo mye bomull.
Lillebror får en body og en sommerdress med korte ermer og ben :D
De to bodyene han har i ull/silke begynner å bli for små - han har jammen meg brukt de lenge og mye!!

her funker IKKE ull i varme! Hermine blir søkksvett! :eek: Men når jeg fjerna skinnet i vogna og kler henne i bomull blir hun passe temperert o_O kjipt når vi har SÅ mye ull, både med kort og lang erm!
Men nå er det bare 9 grader, så da er ull gull :P

her funker IKKE ull i varme! Hermine blir søkksvett! :eek: Men når jeg fjerna skinnet i vogna og kler henne i bomull blir hun passe temperert o_O kjipt når vi har SÅ mye ull, både med kort og lang erm!
Men nå er det bare 9 grader, så da er ull gull :p
Skinn og ull fungerer fint her, har alltid brukt skinnet i sengen hvertfall og vi har jo hatt noen varme netter (og dager!).
Ull/sillke er det vi har prøvd av klær da, og det fungerer kjempeflott. Har han bomull på natt og mister dyna, blir han kjempekald...

Skinn og ull fungerer fint her, har alltid brukt skinnet i sengen hvertfall og vi har jo hatt noen varme netter (og dager!).
Ull/sillke er det vi har prøvd av klær da, og det fungerer kjempeflott. Har han bomull på natt og mister dyna, blir han kjempekald...

her har hun til tider sovet i kun kortermet body på natta og likevel vært god og varm, tilnærma svett :P Skinnet måtte ryke nå i mai! Ble altfor varmt...og tett o_O

her har hun til tider sovet i kun kortermet body på natta og likevel vært god og varm, tilnærma svett :p Skinnet måtte ryke nå i mai! Ble altfor varmt...og tett o_O
Så rart. Det skal jo puste?
Men skjønner at det nok er individuelt :D
Eskil er ganske varm av seg ellers, men likevel fungerer det supert her!

Så rart. Det skal jo puste?
Men skjønner at det nok er individuelt :D
Eskil er ganske varm av seg ellers, men likevel fungerer det supert her!

hjelper ikke at det puster når ulla varmer mer enn bomulla ;) Man ser jo særdeles lite voksne gå rundt i sommerkjoler i ull :eek: :P

Back
Topp