Ja. GReit med stor fryser, men så lenge det er is der spiser vi joFlink mann du har, som står på!
hehe typisk småbarn å bli tullete og rampete når de er sammen
isbil-is er godt! har noen i fryseren her åproblemet er bare å holde seg unna!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. GReit med stor fryser, men så lenge det er is der spiser vi joFlink mann du har, som står på!
hehe typisk småbarn å bli tullete og rampete når de er sammen
isbil-is er godt! har noen i fryseren her åproblemet er bare å holde seg unna!
![]()
![]()
Ja. GReit med stor fryser, men så lenge det er is der spiser vi jo![]()
Phu for en dag!
Fin, men slitsom
Mannen har slipt platting i hele dag, kun avbrutt av middag.
Det ble grilling med gutta i dag. Nabogutten var hos oss til ca kl 19, og det var veldig koselig, men de to raste endel rundt her og blir litt tullete når de er sammenSå det ble litt meget med Lillebror på toppen av det hele
Men det gikk nå greit!
Vi avsluttet dagen med å få besøk av isbilen, så nå er fryseren full![]()
![]()
Hehe, så moro
Lillebror burde badet i kveld, men leggingen ble altfor sen, så jeg måtte bare få han i seng...
uff det er så vanskelig av og til.. det kan jo være så mye forskjellig de skriker formen får håpe hun raskt finner roen igjen, sånn at mor får slappet av
![]()
vi fikk besøk av den norske isbilen =) De hadde sukkerfri isjeg venter også på isbilen!Fikk reklameblad fra Den norske isbilen idag...men er kun HjemIs som kjører i gata vår, og jeg liker ikke deres is!
![]()
![]()
vi fikk besøk av den norske isbilen =) De hadde sukkerfri is![]()
den er veldig god =)JA! Jeg har sett det der! Jeg ville prøve dem, OG kjøpe en sånn stor saftispakke som de har på tilbud!
Her hører jeg bare lyden av isbilen, men finner den aldri![]()
Jeg ble LITT misunnelig på reker og LOFF!ble bare LITT misunnelig nå ja!![]()
ja, det ble slik i går kveld...da dro vi på ettermiddagsbesøk til mamma og ble litt sene. Hadde heldigvis med pysjamas, grøt og mme (har alltid det på ettermiddagsbesøk i tilfelle vi blir sene) så vi stelte bare der! Så idag MÅTTE hun bade
Må nesten filme den latteren hennes, den er bare smittsom!![]()
hun har roet seg nå heldigvis! Men det spår ikke en god natt liksomEr helt utkjørt av forkjølelse, lite nattesøvn/mye skriking og savn etter hunden så føler meg helt på tuppa! Er glad jeg ikke skal på jobb før torsdag, passer seg ikke å begynne å tute når man har sangstund i barnehagen
![]()
![]()
blei reker på oss til kvelds
Vi syntes så synd på oss selv, og mangelen på hundesnuten vår, så mannen kjørte på Prix og kjøpte ferske reker og loff
...synd jeg er så forkjøla at jeg ikke smakte noenting![]()
![]()
Men mannen sa de smakte veldig godt!
Nå har jeg bestilt et par ull/silke-plagg til gutta for å ha utover sommeren. Ble bare en kortermet trøye til T, han har også en fra før. Ellers bruker han jo mye bomull.
Lillebror får en body og en sommerdress med korte ermer og ben
De to bodyene han har i ull/silke begynner å bli for små - han har jammen meg brukt de lenge og mye!!
Skinn og ull fungerer fint her, har alltid brukt skinnet i sengen hvertfall og vi har jo hatt noen varme netter (og dager!).her funker IKKE ull i varme! Hermine blir søkksvett!Men når jeg fjerna skinnet i vogna og kler henne i bomull blir hun passe temperert
kjipt når vi har SÅ mye ull, både med kort og lang erm!
Men nå er det bare 9 grader, så da er ull gull![]()
Skinn og ull fungerer fint her, har alltid brukt skinnet i sengen hvertfall og vi har jo hatt noen varme netter (og dager!).
Ull/sillke er det vi har prøvd av klær da, og det fungerer kjempeflott. Har han bomull på natt og mister dyna, blir han kjempekald...
Så rart. Det skal jo puste?her har hun til tider sovet i kun kortermet body på natta og likevel vært god og varm, tilnærma svettSkinnet måtte ryke nå i mai! Ble altfor varmt...og tett
![]()
Så rart. Det skal jo puste?
Men skjønner at det nok er individuelt
Eskil er ganske varm av seg ellers, men likevel fungerer det supert her!