Tirsdag!!:)

Haha.. Ja, det er så typisk det der!! Men tror begge hadde godt av det da.;) Likja holder på å snu om på rutinene sine virker det som. Nytt mønster; sove litt lenger enn tidligere (som var 05-07), sove to dubber istedet for én (12-ish og 16/17-ish de siste dagene), for så å legge seg et par-tre timer seinere. (20-21)

hehe, de to første er jo rimelig kjekke...men den siste er vel kanskje ikke like morro? ;) :P

hahaha, mannen driver å bader Hermine nede på badet og jeg hører bare henne hikste av latter :rolleyes: Den ungen har altså bare den sykeste, råeste, babylatteren man kan tenke seg :D

Ut på tur, nesten aldri sur :p
Avslapping i vogna på vei hjem :)

Vis vedlegget 18079

*sender fra pipe-gjøken*

så deilig hun har det :D Ser dere har fått godværet vi hadde :P Nå er det 7 grader, vind, tåke og duskregn o_O Hermine hadde ullklær under parkdressen nå når vi var ute :eek: ...mens forrige uke sov hun ute i bare bleia :confused:

*blander meg inn* :p kan godt hende hun blir vekt av noe siden hun våkner på den måten.. Liana sover bare i senga si, og vi har en svart rullgardin som vi bruker uansett om hun skal sove på dagen eller natta ;) og hun har ikke blitt "forvirret" av det ;) :D

*sender fra pipe-gjøken*

hun har hele tiden sovet veldig godt i vogna, og ikke fått sove inne på dagen o_O Er jo også veldig kjekt at hun kan sove hvor som helst, så vi ikke trenger å dra hjem når hun skal sove ;) MEN nå virker det som om hun blir vekt, iallfall på lur nr 2...det er som regel da skolebarna går forbi trappa på tur hjem og de bråker MYE! o_O Hjelper i grunn ikke å legge henne inne da...for soveromsvinduet er like langt fra veien som trappa vår er :P

Høres jammen ikke vondt ut å kose seg på verandaen:rolleyes: skulle så ønske at vi å hadde veranda! :P

*sender fra pipe-gjøken*
Det var ikke vondt i det heeeeele tatt.;) Her er sola fraværende om vinteren, men nå på høysommeren har vi den fra 04-23.30, og da er vi glad for stor, vestvendt veranda.:)

hehe, de to første er jo rimelig kjekke...men den siste er vel kanskje ikke like morro? ;) :P
Ja, vi mister noen timer på kvelden, men det får bare være. Hun bytter på med jevne mellomrom, så til syvende og sist håper jeg på at hun tar senga rundt 19-20. Den siste dubben hennes i dag varte i over en time (hun våkna 17.30 ca), men allerede nå gnir hun seg i øyne og ører, så da blir det ikke så lenge før vi begynner med kveldsrutina tror jeg. ;)

God kveld alle sammen:)

Gratulerer med studieplass Fru H:):)

Snuppa sov lenge her også, men det var mannen som fikk nyte det. Hun sov til 08.15.
God været kom til kvelds her, mulig man kan sette seg litt ute nå.

Vesla har plutselig nektet å pusse tenner, skriker som om man skulle ha gjort henne skikkelig vondt.
Kan det være den nye tanna som gjør vondt?

Det er litt vanskelig å si hva som gjør at hun plutselig nekter å pusse tennene, men kan hende det er pga. smerter i tannkjøttet ja.. for jeg vet at Liana tar helt av når man skal rense nesen hennes hvis hun er forkjølet.. men ikke ellers lissom..

så deilig hun har det :D Ser dere har fått godværet vi hadde :p Nå er det 7 grader, vind, tåke og duskregn o_O Hermine hadde ullklær under parkdressen nå når vi var ute :eek: ...mens forrige uke sov hun ute i bare bleia :confused:

hehe ja ENDELIG fikk vi været deres :P haha.. men allerede til helgen så er det meldt regn :( :P så får nyte det så lenge vi har det :P
Ja sykt hvor stor forandring det kan være på temperaturen bare iløpet av noen dager :eek: o_O

hun har hele tiden sovet veldig godt i vogna, og ikke fått sove inne på dagen o_O Er jo også veldig kjekt at hun kan sove hvor som helst, så vi ikke trenger å dra hjem når hun skal sove ;) MEN nå virker det som om hun blir vekt, iallfall på lur nr 2...det er som regel da skolebarna går forbi trappa på tur hjem og de bråker MYE! o_O Hjelper i grunn ikke å legge henne inne da...for soveromsvinduet er like langt fra veien som trappa vår er :p

Ja veeeeldig kjekt når de kan sove hvor som helst.. så får håpe det kan fortsette sånn med Hermine da ;)
Kan nok hende det er de barna ja.. vi bor nesten ved siden av barneskolen, og hører godt når disse barna går forbi her :P Du har ikke et annet sted å sette vogna akkurat i den tiden da?

Det var ikke vondt i det heeeeele tatt.;) Her er sola fraværende om vinteren, men nå på høysommeren har vi den fra 04-23.30, og da er vi glad for stor, vestvendt veranda.:)

skjønner jeg godt! hehe vi har heller ikke sola om vinteren.. den forsvinner i september og kommer tilbake i mars! :eek: men vi har ikke solen like langt utpå kveld som det dere har da.. så det er nok kjempe godt med sol så lenge om dagen! :)

Det er litt vanskelig å si hva som gjør at hun plutselig nekter å pusse tennene, men kan hende det er pga. smerter i tannkjøttet ja.. for jeg vet at Liana tar helt av når man skal rense nesen hennes hvis hun er forkjølet.. men ikke ellers lissom..

Det ble sånn plutselig forandring over natten, får vel bare vente å se:-)

Neserensing er ikke populært her heller hehe..

noe MÅ jo plage den surungen min! o_O Hun ble lagt for 45min siden, STUPINGS, og nå vrææææler hun :confused: Kjenner ingen tegn til tenner, så kan ikke skjønne hva problemet er o_O

Det ble sånn plutselig forandring over natten, får vel bare vente å se:)

Neserensing er ikke populært her heller hehe..

ja ikke så mye annet å gjøre ;)
hehe nei det er det vel få unger som liker :P men hun godtar det så lenge hun ikke er forkjølet.. hehe det er vel heller når hun er forkjølet, hun skulle godtatt det :P

noe MÅ jo plage den surungen min! o_O Hun ble lagt for 45min siden, STUPINGS, og nå vrææææler hun :confused: Kjenner ingen tegn til tenner, så kan ikke skjønne hva problemet er o_O

uff det er så vanskelig av og til.. det kan jo være så mye forskjellig de skriker for o_O men får håpe hun raskt finner roen igjen, sånn at mor får slappet av ;)

ja ikke så mye annet å gjøre ;)
hehe nei det er det vel få unger som liker :p men hun godtar det så lenge hun ikke er forkjølet.. hehe det er vel heller når hun er forkjølet, hun skulle godtatt det :p

Hehe ikke sant, at de bare ikke kan se logikken i det selv;)

Phu for en dag! :D
Fin, men slitsom :p
Mannen har slipt platting i hele dag, kun avbrutt av middag.
Det ble grilling med gutta i dag. Nabogutten var hos oss til ca kl 19, og det var veldig koselig, men de to raste endel rundt her og blir litt tullete når de er sammen ;) Så det ble litt meget med Lillebror på toppen av det hele :p
Men det gikk nå greit!
Vi avsluttet dagen med å få besøk av isbilen, så nå er fryseren full :p :D
:o

hahaha, mannen driver å bader Hermine nede på badet og jeg hører bare henne hikste av latter :rolleyes: Den ungen har altså bare den sykeste, råeste, babylatteren man kan tenke seg :D
Hehe, så moro :D
Lillebror burde badet i kveld, men leggingen ble altfor sen, så jeg måtte bare få han i seng...

Phu for en dag! :D
Fin, men slitsom :p
Mannen har slipt platting i hele dag, kun avbrutt av middag.
Det ble grilling med gutta i dag. Nabogutten var hos oss til ca kl 19, og det var veldig koselig, men de to raste endel rundt her og blir litt tullete når de er sammen ;) Så det ble litt meget med Lillebror på toppen av det hele :p
Men det gikk nå greit!
Vi avsluttet dagen med å få besøk av isbilen, så nå er fryseren full :p :D
:eek:

Flink mann du har, som står på! ;)
hehe typisk småbarn å bli tullete og rampete når de er sammen :P
isbil-is er godt! har noen i fryseren her å :P problemet er bare å holde seg unna! :eek: :P

Back
Topp