Tirsdag!!:)

Jeg har kommet inn på deltidsstudiet jeg søkte på! :D
Det holdt på å gå riktig galt da de hadde sendt mail på feil epostadresse, som førte til at jeg ikke svarte innen tidsfristen :o
Men en snill dame ringte i dag og sa at hun ringte rundt til alle som ikke hadde svart, og det var fortsatt plass :D :D
Herlig!

Det holdt på å gå riktig galt da de hadde sendt mail på feil epostadresse, som førte til at jeg ikke svarte innen tidsfristen :o
Men en snill dame ringte i dag og sa at hun ringte rundt til alle som ikke hadde svart, og det var fortsatt plass :D :D
Herlig!
Så bra! :) Gratulerer med studieplassen!

Jeg skal på jobbintervju på torsdag, og er spent på det.

Takk!
SÅ spennende, hva slags jobb? Lykke til!
Takk! :) Det er stilling som utleggsfullmektig hos Namsfogden i Oslo. Skrev masteroppgaven min om barnevernrett, så kanskje ikke helt opp min gate, men likevel en allright stilling for meg nå, tror jeg. Var der på intervju også i fjor, men trakk søknaden da jeg fikk et annet tilbud før.

Du det var jeg også, men han sover så mye bedre så jeg er mer for å legge til rette for at han sover best mulig nå som jeg ser at det fungerer ;)
Han sover, våknet nettopp litt etter 20 minutter men jeg tror han sovnet igjen. JEg la han etter at mannen startet da, slik at han skulle sovne til bråket :p

har du det lyst på soverommet på dagen da? Er så enkelt for hun sovner på 5min i vogna, uten noe stimuli. Mens i senga på kvelden må vi jo nesten holde henne nede så hun ikke bare reiser seg hele tiden :P ;)
MEN lurer på om det er noe som vekker henne når hun sover i vogna, for hun kan våkne med et vræl (da er hun IKKE uthvilt) og så ikke få sove igjen o_O Mens når hun sover ute i vogn hos svigers (der er det mer stille ute) så kan hun fint sove 2 timer :confused:

Det holdt på å gå riktig galt da de hadde sendt mail på feil epostadresse, som førte til at jeg ikke svarte innen tidsfristen :eek:
Herlig!

så flott da :D Gratulerer! Hvilke studie er det?

Takk! :) Det er stilling som utleggsfullmektig hos Namsfogden i Oslo. Skrev masteroppgaven min om barnevernrett, så kanskje ikke helt opp min gate, men likevel en allright stilling for meg nå, tror jeg. Var der på intervju også i fjor, men trakk søknaden da jeg fikk et annet tilbud før.
Veldig spennende da! :D
Jeg skal til bvtjenesten på et lite uformelt intervju på fredag. BVtjenesten driver et bofelleskap for mindreårige asylsøkere og jeg kjenner noen som jobbet der før. Sendte en melding og sa at jeg kunne jobbe i sommer, men alt må selvsagt gå gjennom bvtjenesten :p
Så vi får se!
Er jeg riktig heldig kan jeg jobbe kveld og helg der utover høsten i tillegg til studier og være hjemme med Lillebror!!!!

Veldig spennende da! :D
Jeg skal til bvtjenesten på et lite uformelt intervju på fredag. BVtjenesten driver et bofelleskap for mindreårige asylsøkere og jeg kjenner noen som jobbet der før. Sendte en melding og sa at jeg kunne jobbe i sommer, men alt må selvsagt gå gjennom bvtjenesten :p
Så vi får se!
Er jeg riktig heldig kan jeg jobbe kveld og helg der utover høsten i tillegg til studier og være hjemme med Lillebror!!!!
Spennende! :) Lykke til!

har du det lyst på soverommet på dagen da? Er så enkelt for hun sovner på 5min i vogna, uten noe stimuli. Mens i senga på kvelden må vi jo nesten holde henne nede så hun ikke bare reiser seg hele tiden :p ;)
MEN lurer på om det er noe som vekker henne når hun sover i vogna, for hun kan våkne med et vræl (da er hun IKKE uthvilt) og så ikke få sove igjen o_O Mens når hun sover ute i vogn hos svigers (der er det mer stille ute) så kan hun fint sove 2 timer :confused:
Han våkner fort uansett hvor han sover, så det virker som det er roligere for han på rommet! Han ammes nesten i senk på sengekanten, så det er ikke noe problem å få han til å sove der :p :o
Jeg drar ned rullgardinen, men det er gliper der som gjør at det ikke er helt mørkt...

God ettermiddag.
Hørte mannen si at vesla sov til kl.10 i dag! !! :eek: Hun var nok utslitt etter gårsdagens supergulp ja.. Vi har nettopp spist rester av søndagens hjortesteik som mamma sendte med oss, og nå sitter jeg og den bleike kroppen min godt planta på verandaen , mens mannen nerder inne og jenta vår tar sin andel andre dubb.
HERLICH!!!

God ettermiddag.
Hørte mannen si at vesla sov til kl.10 i dag! !! :eek: Hun var nok utslitt etter gårsdagens supergulp ja.. Vi har nettopp spist rester av søndagens hjortesteik som mamma sendte med oss, og nå sitter jeg og den bleike kroppen min godt planta på verandaen , mens mannen nerder inne og jenta vår tar sin andel andre dubb.
HERLICH!!!

jøsses! Typisk at det er mannen som får nyte godt av at ungen sover lenge ;) :P

Herlig!

Å så bra du har fått plass! Og ikke minst at du ble ringt til :D
Gratulerer så mye ;):D

*sender fra pipe-gjøken*

Så bra! :) Gratulerer med studieplassen!

Jeg skal på jobbintervju på torsdag, og er spent på det.

Masse lykke til med intervju ;)

*sender fra pipe-gjøken*

jøsses! Typisk at det er mannen som får nyte godt av at ungen sover lenge ;) :P
Haha.. Ja, det er så typisk det der!! Men tror begge hadde godt av det da.;) Likja holder på å snu om på rutinene sine virker det som. Nytt mønster; sove litt lenger enn tidligere (som var 05-07), sove to dubber istedet for én (12-ish og 16/17-ish de siste dagene), for så å legge seg et par-tre timer seinere. (20-21)

har du det lyst på soverommet på dagen da? Er så enkelt for hun sovner på 5min i vogna, uten noe stimuli. Mens i senga på kvelden må vi jo nesten holde henne nede så hun ikke bare reiser seg hele tiden :P ;)

*blander meg inn* :P kan godt hende hun blir vekt av noe siden hun våkner på den måten.. Liana sover bare i senga si, og vi har en svart rullgardin som vi bruker uansett om hun skal sove på dagen eller natta ;) og hun har ikke blitt "forvirret" av det ;) :D

*sender fra pipe-gjøken*

God ettermiddag.
HERLICH!!!

Høres jammen ikke vondt ut å kose seg på verandaen:rolleyes: skulle så ønske at vi å hadde veranda! :P

*sender fra pipe-gjøken*

Ut på tur, nesten aldri sur :P
Avslapping i vogna på vei hjem :)

1370964743764.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

God kveld alle sammen:-)

Gratulerer med studieplass Fru H:-):-)

Snuppa sov lenge her også, men det var mannen som fikk nyte det. Hun sov til 08.15.
God været kom til kvelds her, mulig man kan sette seg litt ute nå.

Vesla har plutselig nektet å pusse tenner, skriker som om man skulle ha gjort henne skikkelig vondt.
Kan det være den nye tanna som gjør vondt?

Back
Topp