Tirsdag

God dag!:)
Jeg har vært og varma opp til morgendagens jobbstart, og har tilbragt noen timer sammen med en 3.klasse mens pappaen min passa Jenny. Tror de to hjemme kosa seg iallfall..;)
hehe, hvordan er feelingen ang morgendagen da?

hehe, hvordan er feelingen ang morgendagen da?
Gleder meg til å stå opp og kun tenke på å stelle/mate meg selv!:) Kvier meg ikke det grann heldigvis. Jeg vet jo at hun har det som hånd i hanske hos pappaen sin, og jeg skal jo tilbringe masse alenetid sammen med henne til høsten igjen. (Fikk avslag på barnehageplass i dag..)

Uff..jeg som trodde at vi fortsatt venta på svar fra de kommunale barnehagene har allerede fått avslag. Fikk avslag fra den private, og trodde at de ikke var med i hovedopptaket, men de er visst det. Så da må jeg begynne å tenke på hva som blir den beste løsningen for oss med tanke på om jeg skal beholde jobben jeg har eller prøve å få meg jobb her i kommuna. Har 35 min reisevei og må betale parkering i tillegg, så det er nok mest økonomisk å forlate hotellivet. Jobber fra 14.30-22.00 en dag og fra 07.00-14.30 neste dag, så det blir jo lenge mellom hver gang jeg får se snuppa når jeg jobber slik. Liker ikke å ha ting så åpent for da må jeg ta store avgjørelser..hehe ;-)

Uff..jeg som trodde at vi fortsatt venta på svar fra de kommunale barnehagene har allerede fått avslag. Fikk avslag fra den private, og trodde at de ikke var med i hovedopptaket, men de er visst det. Så da må jeg begynne å tenke på hva som blir den beste løsningen for oss med tanke på om jeg skal beholde jobben jeg har eller prøve å få meg jobb her i kommuna. Har 35 min reisevei og må betale parkering i tillegg, så det er nok mest økonomisk å forlate hotellivet. Jobber fra 14.30-22.00 en dag og fra 07.00-14.30 neste dag, så det blir jo lenge mellom hver gang jeg får se snuppa når jeg jobber slik. Liker ikke å ha ting så åpent for da må jeg ta store avgjørelser..hehe ;-)
Hehe.. Store avgjørelser er ikke alltid like morro å ta. Du kan få komme hit og være dagmamma for Jenny??;)

Gleder meg til å stå opp og kun tenke på å stelle/mate meg selv!:) Kvier meg ikke det grann heldigvis. Jeg vet jo at hun har det som hånd i hanske hos pappaen sin, og jeg skal jo tilbringe masse alenetid sammen med henne til høsten igjen. (Fikk avslag på barnehageplass i dag..)
Huffda, det var jo ikke bra da (den delen med barnehageplass altså)!
Synes du er tøff jeg da! For jeg gruer meg til å være borte fra snuppa hele dagen, selv om hun garantert får det bra sammen med pappan hjemme! :P :oops: ;) o_O
Her så setter hun nå i å gråte hver gang pappan forlater et rom, mistenker det er fordi han er så mye borte fra henne...så ser ikke fram til det blir min tur å være borte fra henne hele tiden :(

Huffda, det var jo ikke bra da (den delen med barnehageplass altså)!
Synes du er tøff jeg da! For jeg gruer meg til å være borte fra snuppa hele dagen, selv om hun garantert får det bra sammen med pappan hjemme! :P :oops: ;) o_O
Her så setter hun nå i å gråte hver gang pappan forlater et rom, mistenker det er fordi han er så mye borte fra henne...så ser ikke fram til det blir min tur å være borte fra henne hele tiden :(
Hadde ikke forventa å få plass da, så avslaget ødela ingen planer heldigvis.:p Vesla er ofte sur på ettermiddagen og blir sikkert drittlei av mammaen sin innimellom, men så blir hun SÅ glad når pappaen kommer inn døra. Tenker at bordet er snudd; nå blir hun lei av pappa og blir kjempeglad når mamma kommer hjem!! ;) Hehe..

I dag har jeg trent. Var så herlig!
Etterpå bakte jeg to brød. Delte de i to etter de var avkjølte og la tre av delene i frysen.
Etter middag var det turn. For tredje gang endte jeg opp med å ha med Daniel. Gikk helt fint det. Han koser seg i meitaien.

Vedlegg

• 1366745415878.jpg
    1366745415878.jpg
    74,4 KB · Visninger: 7
Etterpå bakte jeg to brød. Delte de i to etter de var avkjølte og la tre av delene i frysen.
Etter middag var det turn. For tredje gang endte jeg opp med å ha med Daniel. Gikk helt fint det. Han koser seg i meitaien.
Nam!!
Jeg har lagt meg, lillebror er så urolig. Mulig han er sulten snart!

Så herlig!
Jeg har bakt gnagekjeks...men de ble ikke harde nok da o_O MEN utrolig gode som en slags bananscones til te, så spiser de selv i stedet :P ;)

ÆSJ! Jeg merker på melkeproduksjonen at snuppa ikke spiser noe nevnverdig på natta lengre :( Den daler som bare det, har gått fra ca 200ml/pumping til max 150ml/pumping. Så nå rekker det kun til 3 melkemåltider om dagen til henne o_O

Så herlig!
Jeg har bakt gnagekjeks...men de ble ikke harde nok da o_O MEN utrolig gode som en slags bananscones til te, så spiser de selv i stedet :P ;)

Hell i uhell :-) Jeg ga kornmo kjeks til Simone i dag for hun klødde og krafsa i tennene og var kjempe sur. Det var suksess, men jeg synst det var kjempeskummelt mens hun spiste! Det gikk fint så det var ingenting å bekymre seg for :-) hun fikk mais også når vi spiste taco, og litt tacolefse, men den ville hun ikke ha. Agurk fremkaller de artigste grimaser og lyder, så det liker hun virkelig ikke!

ÆSJ! Jeg merker på melkeproduksjonen at snuppa ikke spiser noe nevnverdig på natta lengre :( Den daler som bare det, har gått fra ca 200ml/pumping til max 150ml/pumping. Så nå rekker det kun til 3 melkemåltider om dagen til henne o_O

Men det er jo veldig bra det også ;)
Du står skikkelig på med den pumpingen!

Joda, det er greit nok men det rekker ikke til 4 melkemåltider om dagen OG grøt ;):p
Men går det ikke, så går det ikke. Du gjør alt du kan, og det er mer enn bra nok ;)

Men går det ikke, så går det ikke. Du gjør alt du kan, og det er mer enn bra nok ;)
Har en tett melkekjertel kjenner jeg, la på varmepute før pumping nå og da løsna noe iallfall. De siste dagene har det bare kommet 60ml fra den puppen, nå kom det dobbelte ut! :D Veldig kjekt når snuppa ikke vil ha noe annet enn melk om dagen ;)

Jeg merker det veldig godt jeg også:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg merker det veldig godt jeg også:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
hadde hun villet spist annen mat hadde det jo ikke gjort noe, men det vil hun jo ikke o_O :( Og mme'en smaker så pyton så kan ikke lage den grøten hun liker på den :eek:

hadde hun villet spist annen mat hadde det jo ikke gjort noe, men det vil hun jo ikke o_O :( Og mme'en smaker så pyton så kan ikke lage den grøten hun liker på den :eek:

Ikke noe særlig da nei, håper hun begynner å spise mer.

Back
Topp