Tirsdag!

Ring fastlegen og si at hun har blod i bæsjen du. Det skal det jo ikke være! Tror nok en fastlege vil følge deg opp.:)
ja, det og mageknipen kombinert er jo tegn på melkeallergien, men er jo egentlig min jobb å holde det i sjakk med riktig mme og at jeg selv må kutte ut melk i min kost (igjen)...så legen sa da vi var der at sålenge jeg klarer å holde henne i form var det ikke noen bråhast...får sende en mail til legen å høre hva hun tror!

Så godt! Håper natta blir god. Mest for hennes del, men selvsagt også for deres del!!!
Viktigste er henne nå, så hun blir frisk:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

ja, det og mageknipen kombinert er jo tegn på melkeallergien, men er jo egentlig min jobb å holde det i sjakk med riktig mme og at jeg selv må kutte ut melk i min kost (igjen)...så legen sa da vi var der at sålenge jeg klarer å holde henne i form var det ikke noen bråhast...får sende en mail til legen å høre hva hun tror!
Håper legen pusher på så du får time før:)

Helt sant =)
Men også viktig at mamman har det bra!
Så lenge hun blir seg selv igjen har jeg det godt, da sover hun godt også:)

Når hun i tillegg sliter en del på natt, så syns jeg det er rart om legen ikke vil ta det i betraktning. Legen kan jo ta telefonen til MT og be om å få fremskynda timen.

Håper hun bare blir bedre nå altså! :D
Takk:)
Satser på at hun får sovet det meste av seg, hun var helt fortvilt over å ikke få puste skikkelig, det er vel vanlig at man blir tettere ut på dagen, hun var i fin form på formiddagen:)

Takk:)
Satser på at hun får sovet det meste av seg, hun var helt fortvilt over å ikke få puste skikkelig, det er vel vanlig at man blir tettere ut på dagen, hun var i fin form på formiddagen:)
Ja det er hvertfall vår erfaring og :D

Ja det er hvertfall vår erfaring og :D
Det er fælt når man skal dryppe nesa, føler at jeg drukner henne:(

Det er fælt når man skal dryppe nesa, føler at jeg drukner henne:(

Ja...
Det er ikke noe særlig. Men om det hjelper kommer det noe veldig god utav det :D

Når hun i tillegg sliter en del på natt, så syns jeg det er rart om legen ikke vil ta det i betraktning. Legen kan jo ta telefonen til MT og be om å få fremskynda timen.
da vil jeg heller ha framskynda timen på barnepoliklinikken for utredninga av allergien ;) MT kan nok ikke hjelpe mht blod i bæsjen ;) :p

Ja...
Det er ikke noe særlig. Men om det hjelper kommer det noe veldig god utav det :D
Ja, håper jeg slipper i morgen:)

Nei, damer! =)
Nå blir det sofaen og strikketøy på meg. Greys begynner snart og (med mindre mannen ikke tullet da han sa det var fotball istedet i dag :o )
Ha en fin kveld :D

da vil jeg heller ha framskynda timen på barnepoliklinikken for utredninga av allergien ;) MT kan nok ikke hjelpe mht blod i bæsjen ;) :p

Jeg ville ringt legen igjen og sagt ifra om at hun har blod i bæsjen igjen og bedt om og få framskyndt timen, for sånn her går det ikke ann og ha det. Tydelig hu har vondt i magen sin og sliter noe veldig:oops: stakkars lille skatten:(

Nei, damer! =)
Nå blir det sofaen og strikketøy på meg. Greys begynner snart og (med mindre mannen ikke tullet da han sa det var fotball istedet i dag :eek: )
Ha en fin kveld :D
har allerede sett den episoden jeg :p Sitter med pumpa nå og så er det natt her i huset! *gjespe* Og DER var snuppa våken i tillegg :eek:
Ha en fin kveld!

Jeg ville ringt legen igjen og sagt ifra om at hun har blod i bæsjen igjen og bedt om og få framskyndt timen, for sånn her går det ikke ann og ha det. Tydelig hu har vondt i magen sin og sliter noe veldig:oops: stakkars lille skatten:(
jeg skal sende en mail til legen å høre hva hun tror! Blir jo spennende med deres avtale i morgen med Emmeth da! :D

Jeg er så sliten idag, jenter. Så skal prøve og sove litt. Håper alle babyene sover i natt:):):):) lov og håpe, sant?:p;):D kommer på seinest i morgen kveld:D

har allerede sett den episoden jeg :p Sitter med pumpa nå og så er det natt her i huset! *gjespe* Og DER var snuppa våken i tillegg :eek:
Ha en fin kveld!

Hihi, denne må jeg se på tv, ukens høydepunkt =)

Nei, der er klart at MT ikke kan gjøre noe med blodet i bæsjen. Har du blitt henvist til barnepol også? Bare du får kommer deg noen plass og slipper og vente til mai tenker jeg..:)

Back
Topp