Tirsdag!

Hun våknet igjen nå *sukk*

Godt med is da, kunne sannelig trengt litt sukker i dag jeg også :binkybaby :glasses9 Deilig at han sovner av seg selv sånn, lillemor har voggeskrekken.

Jeg skulle ikke sagt det for han sovnet ikke. Blir å ta Kveldsstell nå og drøye legningen litt. Kl 19 er aller tidligst synes jeg.

Jeg skulle ikke sagt det for han sovnet ikke. Blir å ta Kveldsstell nå og drøye legningen litt. Kl 19 er aller tidligst synes jeg.

Enig, pleier å bli rundt syv her også, men ble unntak når hun er syk stakkars:-) Håper han sovner greit til kvelden:-) Nettopp vært nede til Anette nå, puppet og forhåpentligvis sovnet for en stund.

Hermine er langt fra kveldsklar enda:p hun fikk plutselig fart på kroppen og havna under en stol:eek:
1363109745670.jpg

Da var nasse lagt for kvelden, hun ble dårligere uttover dagen, potte tett stakker, brukt saltvann, så nesesuger og så nesespray med virkning. Det gjorde susen og fikk endelig sove i senga si. Hun har ikke sovet i hele dag.
stakkars liten, får håpe hun får sove ei stund nå da! :)

Så bra!!!Det er jo fantastisk. Er spent på om de finner ut av noe!
Masse lykke til,regner med du holder oss oppdaterte?!:-)
Ja, jeg ble kjempletta når jeg åpna brevet.:-) Er ikke sikkert de finner noe, med mindre hun har anfall, men vi får iallfall en grundiere sjekk denne gangen! :-) Jeg skal oppdatere..

Overtrøtt....!!!!

huffda, mye lyd? o_O
Haha. Slik er han sjelden altså!
Men guri!
Så trøtt at øya nesten ikke er oppe, men så sinna når han blir lagt ned da!
Tror det gikk seg til nå. Han har vært våken siden 15.30...

Haha. Slik er han sjelden altså!
Men guri!
Så trøtt at øya nesten ikke er oppe, men så sinna når han blir lagt ned da!
Tror det gikk seg til nå. Han har vært våken siden 15.30...
ja det er jo ganske lenge! Her er rekorden 16-20, men da var hun blir og fornøyd til siste slutt ;) Som regel våkner hun fra siste lur kl 17-ish og sovner rundt 20-ish :) Er i badet med pappan nå!

ja det er jo ganske lenge! Her er rekorden 16-20, men da var hun blir og fornøyd til siste slutt ;) Som regel våkner hun fra siste lur kl 17-ish og sovner rundt 20-ish :) Er i badet med pappan nå!
20-ish er mer passe tid synes jeg. Blir litt mye styr på natten når han sovner så tidlig som nå.
Men stakkaren må jo få lov til å sove :p

20-ish er mer passe tid synes jeg. Blir litt mye styr på natten når han sovner så tidlig som nå.
Men stakkaren må jo få lov til å sove :p
haha, styr på natta har vi uansett :p :eek: Klart de må få sove når de er trett! Men forskjellen her er at hun sover iallfall til 07 når hun legges kl 20, og det synes jeg er tidlig nok morra ;)

haha, styr på natta har vi uansett :p :eek: Klart de må få sove når de er trett! Men forskjellen her er at hun sover iallfall til 07 når hun legges kl 20, og det synes jeg er tidlig nok morra ;)
Ja. Her påvirkes som regel ikke morgenen av når han legger seg. Kan bli like tidlig eller send uavhengig av det.
Eneste er at han våkner tidligere for første amming, og dermed hyppigere tidliger på natten.
Han har i det siste vært endel våken mellom kl 3 og 5, prater og ler, raringen :p

Ja. Her påvirkes som regel ikke morgenen av når han legger seg. Kan bli like tidlig eller send uavhengig av det.
Eneste er at han våkner tidligere for første amming, og dermed hyppigere tidliger på natten.
Han har i det siste vært endel våken mellom kl 3 og 5, prater og ler, raringen :p
ugh, ja, er så slitsomt når man knapt nok har sovna selv før småen er klar for første nattmåltid o_O hehe, tar heller prating midt på natta enn skriking ;)

Måtte purre en del ganger da.. Synd at de ikke er raskere med de små. Skulle ikke vært nødvendig å masa liksom. :confused:
nei, og så sto det at man må ta kontakt med fastlegen dersom det haster...og det gjør det vel streng tatt ikke! ...sånn bortsett fra at hun igjen har hatt blod i bæsjen i går og idag!

nei, og så sto det at man må ta kontakt med fastlegen dersom det haster...og det gjør det vel streng tatt ikke! ...sånn bortsett fra at hun igjen har hatt blod i bæsjen i går og idag!
Ring fastlegen og si at hun har blod i bæsjen du. Det skal det jo ikke være! Tror nok en fastlege vil følge deg opp.:)

stakkars liten, får håpe hun får sove ei stund nå da! :)
Det håper jeg også, hun har sovet siden kvart over seks nå:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det håper jeg også, hun har sovet siden kvart over seks nå:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Så godt! Håper natta blir god. Mest for hennes del, men selvsagt også for deres del!!!

Back
Topp