Huff ja, er helt på en snurr! I går fikk hun flaske kl 21.15 og 23.15, amma så kl 00.30, 01.30, 02.00, 04.30, 06 og 07Nå er jeg helt i svime for å si det sånn
![]()
Ah, skjønner godt at du er helt i svime!! Uff, så slitsomt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja, er helt på en snurr! I går fikk hun flaske kl 21.15 og 23.15, amma så kl 00.30, 01.30, 02.00, 04.30, 06 og 07Nå er jeg helt i svime for å si det sånn
![]()
![]()
denne gangen tror jeg streng tatt det kun er fast føde som blir å hjelpe! Gir henne tilbud om mer melk til hvert måltid men det vil hun ikke ha, så tror rett og slett at hun ikke blir mett nok på melk lengreOi, som du står på, flink er duSkjønner du er i svime, håper det roer seg snart
![]()
denne gangen tror jeg streng tatt det kun er fast føde som blir å hjelpe! Gir henne tilbud om mer melk til hvert måltid men det vil hun ikke ha, så tror rett og slett at hun ikke blir mett nok på melk lengre![]()
Jobber enda med tilvenning på den evinnelige gulrotmosenDet kan jo være tilfelle, du kan jo teste ut om hun vil ha mer fastføde, men tilby melk først![]()
Jobber enda med tilvenning på den evinnelige gulrotmosenMen skal prøve med velling når hun er tilvent på gulrot! Hun får gulrot først og melk etterpå, eller så spiser hun så mye at hun blir overfylt og gulper og gulper etterpå! ...og gulrotmosgulp er ikke noe særlig
Idag gulper hun selv om hun fikk melka sist da
Skal prøve å gi gulrot på kvelden når hun er tilvent på den, men akkurat nå har den bare gitt henne litt forstoppelse
![]()
Jobber enda med tilvenning på den evinnelige gulrotmosenMen skal prøve med velling når hun er tilvent på gulrot! Hun får gulrot først og melk etterpå, eller så spiser hun så mye at hun blir overfylt og gulper og gulper etterpå! ...og gulrotmosgulp er ikke noe særlig
Idag gulper hun selv om hun fikk melka sist da
Skal prøve å gi gulrot på kvelden når hun er tilvent på den, men akkurat nå har den bare gitt henne litt forstoppelse
![]()
Hun tåler det veldig bra ja! Idag supplerer jeg med sviskesaft for å få fart på systemet! Stor overgang fra bæsjebleier 3 gang om dagen til ingen på 2 dagerIngen større plager?
Gulrot er gull tydeligvis![]()
Jeg aner ikke
Hvor lang tid tar det før man kan si de er tilvent, og hvordan merker man det?
Jeg er en smule grønn på temaet hehe![]()
Jeg aner ikkeEr like grønn som deg jeg!
Men jeg øker litt og litt og lager den litt tykkere for hver dag. Regner med hun er tilvent når hun kan få et helt måltid av det
Har gitt i snart to uker, så regner med at iløpet av nest uke er vi nok oppe i full porsjon/et helt glass
![]()