Tirsdag

Huff ja, er helt på en snurr! I går fikk hun flaske kl 21.15 og 23.15, amma så kl 00.30, 01.30, 02.00, 04.30, 06 og 07 :confused: Nå er jeg helt i svime for å si det sånn :p

Ah, skjønner godt at du er helt i svime!! Uff, så slitsomt!

Huff ja, er helt på en snurr! I går fikk hun flaske kl 21.15 og 23.15, amma så kl 00.30, 01.30, 02.00, 04.30, 06 og 07 :confused: Nå er jeg helt i svime for å si det sånn :p

Oi, som du står på, flink er du :flower Skjønner du er i svime, håper det roer seg snart :oops:

Oi, som du står på, flink er du :flower Skjønner du er i svime, håper det roer seg snart :oops:
denne gangen tror jeg streng tatt det kun er fast føde som blir å hjelpe! Gir henne tilbud om mer melk til hvert måltid men det vil hun ikke ha, så tror rett og slett at hun ikke blir mett nok på melk lengre :oops:

denne gangen tror jeg streng tatt det kun er fast føde som blir å hjelpe! Gir henne tilbud om mer melk til hvert måltid men det vil hun ikke ha, så tror rett og slett at hun ikke blir mett nok på melk lengre :oops:

Det kan jo være tilfelle, du kan jo teste ut om hun vil ha mer fastføde, men tilby melk først:-)

Det kan jo være tilfelle, du kan jo teste ut om hun vil ha mer fastføde, men tilby melk først:)
Jobber enda med tilvenning på den evinnelige gulrotmosen :p Men skal prøve med velling når hun er tilvent på gulrot! Hun får gulrot først og melk etterpå, eller så spiser hun så mye at hun blir overfylt og gulper og gulper etterpå! ...og gulrotmosgulp er ikke noe særlig :eek: Idag gulper hun selv om hun fikk melka sist da :confused: Skal prøve å gi gulrot på kvelden når hun er tilvent på den, men akkurat nå har den bare gitt henne litt forstoppelse :p

Jobber enda med tilvenning på den evinnelige gulrotmosen :p Men skal prøve med velling når hun er tilvent på gulrot! Hun får gulrot først og melk etterpå, eller så spiser hun så mye at hun blir overfylt og gulper og gulper etterpå! ...og gulrotmosgulp er ikke noe særlig :eek: Idag gulper hun selv om hun fikk melka sist da :confused: Skal prøve å gi gulrot på kvelden når hun er tilvent på den, men akkurat nå har den bare gitt henne litt forstoppelse :p

Ingen større plager?
Gulrot er gull tydeligvis :)

:D

Hvor lang tid tar det før man kan si de er tilvent, og hvordan merker man det?
Jeg er en smule grønn på temaet hehe:p:D

Ingen større plager?
Gulrot er gull tydeligvis :)
Hun tåler det veldig bra ja! Idag supplerer jeg med sviskesaft for å få fart på systemet! Stor overgang fra bæsjebleier 3 gang om dagen til ingen på 2 dager :p Men litt forstoppelse er vel egentlig ikke noe plage i seg selv, hun er iallfall uanfektet! Håper bare ikke det kommer på babysvømminga idag :eek:

:D

Hvor lang tid tar det før man kan si de er tilvent, og hvordan merker man det?
Jeg er en smule grønn på temaet hehe:p:D
Jeg aner ikke :p Er like grønn som deg jeg! ;) Men jeg øker litt og litt og lager den litt tykkere for hver dag. Regner med hun er tilvent når hun kan få et helt måltid av det ;) Har gitt i snart to uker, så regner med at iløpet av nest uke er vi nok oppe i full porsjon/et helt glass ;)

Har du tenkt til å bruke over to uker på hver matvare, så kommer hun ikke til å kunne spise middag før hun kan lage den selv. Du kan nok trygt øke tempoet litt :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg aner ikke :p Er like grønn som deg jeg! ;) Men jeg øker litt og litt og lager den litt tykkere for hver dag. Regner med hun er tilvent når hun kan få et helt måltid av det ;) Har gitt i snart to uker, så regner med at iløpet av nest uke er vi nok oppe i full porsjon/et helt glass ;)

Ok, får høre litt med helsestasjonen på onsdag neste uke:-)

Back
Topp