Tirsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!!
:)
Veldig mildt her i dag, vi er klare for trilletur med DNT og lunch på høgskolen.
I går søkte vi Bhg til Lillebror! Det føltes rart...
Straks skal T følges til Bhg, og Lillebror og jeg skL gjøre oss klare til å gå til byen!
Ha dn fin dag

God morgen! Her gar DNT tatt vinterferie! Håper trillegruppa starter opp igjen til våren. Mildt og grått vær her idag også.. Storebror er hjemme med feber idag også, så her går alt rolig for seg :) må søke barnehageplass snart vi og.. Hjelpes!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Har akkurat lagt snuppa ut i vogna for en blund, har kobla på pumpa og koser meg med frokost og kaffe :)
Er -7 her idag, har ikke vært så kaldt her nord hittil i vinter :p Men på den her tida blir det bare kaldere og kaldere! Skal gå oss en tur til neste blund tenker jeg, og ellers skal vi vaske litt klær og vente på at pappan kommer hjem fra jobbreise! :)

Nettopp stått opp og fått meg frokost jeg. Daniel sover enda. Ble en lang natt for oss. Håper han blir bedre i dag og at vi kan få en normal natt fra nå av. Ikke lett å være så liten å forkjølet.

Vi har nettopp spist frokost, Anette pludrer underbabygymmen til vi skal dra på barseltreff:-)
Utrolig natt i natt på oss, hun sovnet 21.30 og sov helt til klokka 6.15 uten noen oppvåkninger.
Enten var hun fullstendig utslitt eller så gjør ikke tanna så vondt lenger. Godt var det i allefall, men jeg våkna jo uansett da:-)

God morgen!!
:)
Veldig mildt her i dag, vi er klare for trilletur med DNT og lunch på høgskolen.
I går søkte vi Bhg til Lillebror! Det føltes rart...
Straks skal T følges til Bhg, og Lillebror og jeg skL gjøre oss klare til å gå til byen!
Ha dn fin dag

Uvirkelig å tenke på at de skal begynne i barnehagen til høsten ja :scared001

Nettopp stått opp og fått meg frokost jeg. Daniel sover enda. Ble en lang natt for oss. Håper han blir bedre i dag og at vi kan få en normal natt fra nå av. Ikke lett å være så liten å forkjølet.

Huff stakkars liten :( Håper det ble litt søvn på dere i allefall og at han får jeg en god lur nå.

Har akkurat lagt snuppa ut i vogna for en blund, har kobla på pumpa og koser meg med frokost og kaffe :)
Er -7 her idag, har ikke vært så kaldt her nord hittil i vinter :p Men på den her tida blir det bare kaldere og kaldere! Skal gå oss en tur til neste blund tenker jeg, og ellers skal vi vaske litt klær og vente på at pappan kommer hjem fra jobbreise! :)

Håper dere slipper kuldeperioden, det var skikkelig kjedelige greier :schocked028 Godt å fa pappan hjem igjen da:-)

God morgen! Her gar DNT tatt vinterferie! Håper trillegruppa starter opp igjen til våren. Mildt og grått vær her idag også.. Storebror er hjemme med feber idag også, så her går alt rolig for seg :) må søke barnehageplass snart vi og.. Hjelpes!

Håper han blir bedre snart:-)

Stakars!God bedring til Daniel<3

Vi søkte for en stund siden.Rar følelse!Her krysser vi bare fingre for at vi får plass.Veeeldig mye småbarn i området her,så det er kamp om plassene!
God bedring til storebror:-)

Takk :) håper det er forbigående.. Stakkars, han hoster hele natta lang. Satser på at Elise ikke blir smittet i allefall.

God bedring til Daniel, shauri! Ikke no gøy når de små blir syke..

God morgen. God bedring til alle små syke babyer! Vi sto opp kl 11 idag, så det var utrolig deilig:) Han la seg halv 9 igår og sov til 02.00, ammet og sov videre til kl 7:) Og sov til 11;) Virkelig en god natt:) Er igang ed og vaske tøy og koser meg med BV og en kopp varm saft:)

God morgen. God bedring til alle små syke babyer! Vi sto opp kl 11 idag, så det var utrolig deilig:) Han la seg halv 9 igår og sov til 02.00, ammet og sov videre til kl 7:) Og sov til 11;) Virkelig en god natt:) Er igang ed og vaske tøy og koser meg med BV og en kopp varm saft:)
åh, så heldig du er som har sånn snorkebaby! Her tok hun kveld kl 21, fikk flaske kl 22.30, pupp kl 00.30, 01.30, 04.00 og 06.00...og sto opp kl 07.30 :confused: Tror hun trenger noe mer enn melk å sove på snart! Jeg orker ikke dette i lengden IGJEN! Er jo bare en måned siden vi holdt på slik sist, og da hadde hun holdt det gående sånn i 6 uker før det igjen o_O

åh, så heldig du er som har sånn snorkebaby! Her tok hun kveld kl 21, fikk flaske kl 22.30, pupp kl 00.30, 01.30, 04.00 og 06.00...og sto opp kl 07.30 :confused: Tror hun trenger noe mer enn melk å sove på snart! Jeg orker ikke dette i lengden IGJEN! Er jo bare en måned siden vi holdt på slik sist, og da hadde hun holdt det gående sånn i 6 uker før det igjen o_O
Kanskje på tide med noe mer da ja. Har du begynt å gi smaksprøver?

Etter vi har fått rutinene på plass igjen etter økeukene, sover han utrolig godt:) Og sover gjerne noen timer, hvis ikke mer når han sover lur på dagen, så han er en veldig rolig baby, som storesøster Mathea også var;) Så føler meg utrolig heldig også, da jeg har opplevd og ha en baby som ikke sov noe som helst.

Oi, virker som hu trenger noe mer i magen enn bare melk. Er nok derfor Emmeth sover så bra også, for han spiser en halv til en hel skål med grøt på kvelden før han legger seg. Også en flaske på 150 ml med mme og mm! Etter han har begynt og få grøt, da sover han også bedre. Skjønnner godt du blir sliten, for det tar på med lite søvn, det gjør det:( Men spiser hu golrotmosen greit? Hvor lenge har du gitt hu det?

Tydelig at han ikke er helt seg selv. Ligger på ryggen ved babygym'en og bare slapper av. Vanligvis er han rundt på magen umiddelbart og nekter å ligge på ryggen.

Stakkars, kjempesliten virker det som:(

Lang vinterferie? Her har det bare blitt to turer etter jul, men pga kulde da...

Back
Topp