Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lene1986
ORIGINAL: GullklompÅÅå Så koselig da!! Kos deg! [:D][:D] Vi forlanger rapport og bilder etterpå! [:D][8D]
Skal ha guttebesøk [:D][8D][8D]
ORIGINAL: KathMor
Soffan.. møtt veggen big time [&o]

.ORIGINAL: Tjukkaaa
Dagen. Sender klemmer til slitne og leie og syke mødre.
Dagens dobble treningsøkt er nå ferdig. Jeg skal fortsette klesvasken fra ferien vår og rydde litt. Så må jeg handle til uken og finne ut hva jeg skal servere i kveld når nabojentene kommer på besøk[:)][:)] Alle ideer taes godt imot[:D][:D]
Snuppeline skal på turn kl 17 og så skal vi ha plass til middag der ett sted også.
Været er kjempevakkert og fint, glad i denne tirsdagen jeg[:)][:)] ha en fin fin dag alle sammen[:)]
ORIGINAL: ..christine..
ORIGINAL: Tjukkaaa
Dagen. Sender klemmer til slitne og leie og syke mødre.
Dagens dobble treningsøkt er nå ferdig. Jeg skal fortsette klesvasken fra ferien vår og rydde litt. Så må jeg handle til uken og finne ut hva jeg skal servere i kveld når nabojentene kommer på besøk[:)][:)] Alle ideer taes godt imot[:D][:D]
Snuppeline skal på turn kl 17 og så skal vi ha plass til middag der ett sted også.
Været er kjempevakkert og fint, glad i denne tirsdagen jeg[:)][:)] ha en fin fin dag alle sammen[:)]
På turn?? Så missunnelig på alle som ahr aktiviteter å dra barna med på... Høres så koselig ut[:)]
Nachos er enkelt å servere når noen kommer[:D] Og ikke minst godt[;)]