Tirsdag!!

Lene1986

Forumet er livet
Nå er det tirsdag igjen!! Hva er planene deres i dag da??

Her sitter jeg uten energi og venter på at mini skal våkne. Må ringe legen så fort de åpner, men det tar jo sin tid [:'(] Så får vi se hva som skjer etter det...

Etter å ha stirret fem min på skjermen fant jeg ut at jeg er alt for trøtt til å skrive her.

Sovner jo av[:'(]

Skal ha guttebesøk [:D][8D][8D]

ORIGINAL: *Maik1*

okey.....Nå trenger vi Bilde av "gutten"!!!!!!

Hehe, dere skal få se etterhvert, en ting av gangen her [8D]

ORIGINAL: Gullklomp

ÅÅå Så koselig da!! Kos deg! [:D][:D] Vi forlanger rapport og bilder etterpå! [:D][8D]

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: Gullklomp

ÅÅå Så koselig da!! Kos deg! [:D][:D] Vi forlanger rapport og bilder etterpå! [:D][8D]

Dere kan få rapport, venter litt med bilder [8D][8D] Skal kose meg masse [:D] Kanskje jeg er heldig og får første suss [;)][8D]

Her var det tidlig morgen...5.30---og opp av senga kl 6 da var begge barna våkne/vekt hverandre. så var det avgårde med bilden til EUkontroll og kjøre mann på jobb, og tøtte i barnehagen. Nå er jeg og lillebror en liten tur hjemme, før jeg tar han "under armen" og drar på jobb på kurs noen timer. Veldig barnevennlig kurs da, så da skal vi kose oss begge to [:)][:)]

Dagen har iallefall "bein å gå på" idag[:)][:)][8D]

Ha en super dag!!

Soffan.. møtt veggen big time [&o]

Skal på babysang, så må nesten vekke babyen snart..[8D][;)]

Så gym for de minste i ettermiddag.[;)]

ORIGINAL: KathMor

Soffan.. møtt veggen big time [&o]

Henger meg på denne jeg...
Møkka lei nå. Det går jo ikke rette veien en gang. Så nå skjønner jeg hvorfor MeMyself sa at 4-5 dager var den verste[:'(]
Så idag skal jeg bare synest synd på meg selv.. Heldigvis reiser mann og barn inn til svigermor etter jobb og barnehage. Så da får jeg slappe av, og spare hals og stemme hele dagen.

Eller har jeg prosjekt bilde opprydning[;)]

Dagen. Sender klemmer til slitne og leie og syke mødre.

Dagens dobble treningsøkt er nå ferdig. Jeg skal fortsette klesvasken fra ferien vår og rydde litt. Så må jeg handle til uken og finne ut hva jeg skal servere i kveld når nabojentene kommer på besøk[:)][:)] Alle ideer taes godt imot[:D][:D]

Snuppeline skal på turn kl 17 og så skal vi ha plass til middag der ett sted også.

Været er kjempevakkert og fint, glad i denne tirsdagen jeg[:)][:)] ha en fin fin dag alle sammen[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Dagens dobble treningsøkt er nå ferdig. Jeg skal fortsette klesvasken fra ferien vår og rydde litt. Så må jeg handle til uken og finne ut hva jeg skal servere i kveld når nabojentene kommer på besøk[:)][:)] Alle ideer taes godt imot[:D][:D]

Snuppeline skal på turn kl 17 og så skal vi ha plass til middag der ett sted også.

Været er kjempevakkert og fint, glad i denne tirsdagen jeg[:)][:)] ha en fin fin dag alle sammen[:)]

På turn?? Så missunnelig på alle som ahr aktiviteter å dra barna med på... Høres så koselig ut[:)]

Nachos er enkelt å servere når noen kommer[:D] Og ikke minst godt[;)]

ORIGINAL: ..christine..

ORIGINAL: Tjukkaaa

På turn?? Så missunnelig på alle som ahr aktiviteter å dra barna med på... Høres så koselig ut[:)]

Nachos er enkelt å servere når noen kommer[:D] Og ikke minst godt[;)]

Takker for tips! Veldig greit at det ikke må være for mye styr å lage også[8D].

Ja jeg hadde nok aldri fått med meg det tilbudet hvis ikke naboen hadde en jente på samme alder. hun sendte meg mld når hun skulle på prøvetime. Veldig glad for det tilbudet altså - Alis stortrives der[:D]

Du kan lage hjemmelaget tomat suppe eller blomkål suppe med godt brød til! [:D]
Å du tjukka, kan du sende over litt av den energien din hit??

Back
Topp