Tirsdag, damer

ORIGINAL: Nøste77

Uff og huff, Lenemor [&o]
Håper snert denne prinsen din begynner å spise litt fortere sånn at du
kan få søvnen du trenger.
Og det er nok som andre her sier med Johanna, at ho tester grensene nå
som ho ikke lenger er aleine og du er opptatt av August også.
Men det vil nok gå seg til om ikke sp lenge håper jeg.
Og i mellomtida får du bare ta imot alle støttende ord og gode klemmer
og trøste deg med de [;)]

Ellers har dagen her vært ganske vanlig; jeg var råtrøtt da jeg sto opp
kl. 06.00 [8|] Var ikke hjemme før 22.45 fra jobb igår, og da er det hardt å
skulle åpne bhg. kl. 07.00 idag [&:] Men men , det re heldigvis bare annenhver
uke [;)]
Etter jobb var jeg på butikken og kjøpte inn til litt ost og kjeks i kveld, men det
glemte vi bort, så det tar vi imårra heller [;)]
Lagde finnebiff til middag, men DET skulle så absolutt ikke Linnea ha, så vi hadde
heldigvis en risgrøt fra Toro i kjoleskapet. Var ikke mange grammene ho spiste,
men sånn er det jo noen dager....

Ellers så har ho prøvd seg uten bleie igjen idag, og det ble et uhell med første trusa,
men gikk greit med den andre [:D] Vi prøver litt og litt, og det pleier å gå bra.
Håper ho snart kan bli bleiefri nå [;)]

Imårra skal jeg jobbe til 4, på torsdag skal jeg jobbe kvelden, og SÅ!!!!!!!!!!
........er det endelig testing [:D][:D][:D][:D][:D]
å begynner jeg å kjenne spenninga og [;)] Gleder meg masse.




Ååååh, så utrolig spennende altså!! Krysser fingrene for dere!
 
Back
Topp