Tirsdag :D

Tenker og dra alene da, ja! Er så i tvil om jeg skal drøye det noen uker eller hva! Men passer best nå, siden mannen får barnefri noen dager nå også, da jentene skal være hos svigermor 3 dager f.o.m onsdag! Så får se hva jeg bestemmer meg for! Er syns jeg er så sta, vurderer og ikke dra med han bare pga stahet rett og slett! Det blir nesten for dumt!

Det er ikke så lett, jeg ville nok vært litt sta selv.

Pleier hun å være lei seg i barnehagen? Ta vare på formen din nå da! :)

Nei hun pleier å kose seg, derfor må hun være i dårlig form enda. Takk, prøver så godt jeg kan:-)

God ettermiddag, skravlehøner :p
Har vært på forelesning idag og henta snuppa i bhg kl 15 :) Hadde gått kjempebra idag selv om hun har vært borte 5 dager, så hun har endelig slått seg til ro der og trives :D Hadde tilogmed herja og lekt seg svett :p
Jeg har skikkelig hodepine og tannpine så gleder meg til mannen kommer hjem nå! Skal steke noen svenske kjøttboller, koke pasta og lage salat til middag. Hermine har allerede spist for hun var SÅ sulten! :)
Øynene hennes er ikke noe bedre, røde og hun klør :( Håper dråpene hjelper snart!

Det kan være astma når det kun kommer på kvelden/natta, så det ville jeg vært obs på. Har det pågått lenge? Ja, var rett og slett magisk:):):):rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Begynte natt til lørdag.. men hun er litt småsnørrete idag, så tror det er en liten forkjølelse..håper det ikke er noe mer enn det!

★Sender fra pipe-gjøken★

God ettermiddag, skravlehøner :p
Har vært på forelesning idag og henta snuppa i bhg kl 15 :) Hadde gått kjempebra idag selv om hun har vært borte 5 dager, så hun har endelig slått seg til ro der og trives :D Hadde tilogmed herja og lekt seg svett :p
Jeg har skikkelig hodepine og tannpine så gleder meg til mannen kommer hjem nå! Skal steke noen svenske kjøttboller, koke pasta og lage salat til middag. Hermine har allerede spist for hun var SÅ sulten! :)
Øynene hennes er ikke noe bedre, røde og hun klør :( Håper dråpene hjelper snart!

Så bra at hun har slått seg til ro i bhgen:D
Åssen øyedråper fikk du egentlig?
God bedring til deg! Ikke noe godt med hode eller tannpine :(

★Sender fra pipe-gjøken★

Så bra at hun har slått seg til ro i bhgen:D
Åssen øyedråper fikk du egentlig?
God bedring til deg! Ikke noe godt med hode eller tannpine :(

★Sender fra pipe-gjøken★
Det heter Fucitalmic...eller noe sånt :p er sånne ampuller med hvite litt tykke dråper!

*Surfer mobilt*

Det heter Fucitalmic...eller noe sånt :p er sånne ampuller med hvite litt tykke dråper!

*Surfer mobilt*

Ok, var sånne vi fikk også :) men legen sa at det var ikke alltid de funker.. men det ser ut som at det har fikset Liana:) for idag har hun ikke hatt spor av øyekatarr/betennelse :D så bare ha litt tålmodighet, så blir nok øya til Hermine også bra :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hva slags strl kjøper dere i vintersko, de bør vel være litt større en foten så det er plass til ullsokk?

Hva slags strl kjøper dere i vintersko, de bør vel være litt større en foten så det er plass til ullsokk?
Vi har et par Perfect Fit Gore-tex sko etter jenta til søstra mi i str 20, håper de kan brukes! Men skal være ca 1cm å gå på med ullsokker på, slik at det blir luft rundt foten (er det som holder den varm). Så du må rett og slett ta med baby + ullsokker til butikken, ta sålene ut av skoene og prøve ;) Jeg ser for meg at vi sikkert må kjøpe nye iløpet av vinteren :confused: Billigbillig... o_O :p

Vi har et par Perfect Fit Gore-tex sko etter jenta til søstra mi i str 20, håper de kan brukes! Men skal være ca 1cm å gå på med ullsokker på, slik at det blir luft rundt foten (er det som holder den varm). Så du må rett og slett ta med baby + ullsokker til butikken, ta sålene ut av skoene og prøve ;) Jeg ser for meg at vi sikkert må kjøpe nye iløpet av vinteren :confused: Billigbillig... o_O :p

Fant noe på nettet skjønner du, så er sånn i tvil:-)

Fant noe på nettet skjønner du, så er sånn i tvil:)
ah, ja da er det verre...kanskje måle lengden på foten og legge på en cm? Det bruker jo å stå størrelsesguide på nettsidene.
Jeg fant Kavat sko på tilbud på Ellos, men turte ikke kjøpe for aner jo ikke hvilken str hun trenger i januar ;)

ah, ja da er det verre...kanskje måle lengden på foten og legge på en cm? Det bruker jo å stå størrelsesguide på nettsidene.
Jeg fant Kavat sko på tilbud på Ellos, men turte ikke kjøpe for aner jo ikke hvilken str hun trenger i januar ;)

Nei, det er sjansespill, var på ellos jeg fant sko også.

Takk! :D
Stakkars liten var så trøtt i kveld at hun sovna med melkeflaska si :rolleyes:

Hehe ja da er man trøtt.. og er nok hvertfall lett å sovne med DEN kosen:rolleyes::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi er etablerte på en utrolig fin Campingplass utenfor Strømstad!
Ble litt sen kveld på ungene, men de sov jo endel i bilen i dag =)
Ha en fin uke fortsatt alle sammen!
Stikker nok korte turer innom her, men det blir en dyr telefonregning om jeg skal bruke mobilnettet altfor mye :p :D

Back
Topp