Tirsdag :D

Hehe ja, lever i spenning nå:p
Å så bra at hun også er bedre nå:) deilig for deg å få litt barnefri, med tanke på graviditet og vond arm..hvordan er formen din da?

★Sender fra pipe-gjøken★

Fremdeles veldig sliten, jeg sendte nettopp sms til barnehagen og hun gråter en del. Klarer ikke la henne være der, så får prøve å få henne med meg hjem på et vis.

Har endelig tatt meg tid til å ordne før/etter bilder av det vi malet i leiligheten :)
Og siden alle her ikke har facebook, så legger jeg det inn her å:)

Lianas rom, dette har jeg delt før da:p
Vis vedlegget 33179
Vis vedlegget 33180

Også har vi stua
Vis vedlegget 33181

Og gangen :)
Vis vedlegget 33182

Har fått satt på lister der det manglet, og malet vegger og dører :)

Forskjellen på fargen på den "øvre" veggen.. men den nye fargen ble bitte litt mørkere enn på bildet, for der var den fortsatt våt når jeg tok dette bildet:p
Vis vedlegget 33184

★Sender fra pipe-gjøken★

Så flott det blei, for en forskjell:)<3<3

MÅ bare skryte av natten til Lillebror!
Han sov fra 19.30 i går, fikk pupp ca kl 24 og mellom 4 og 5, da var han våken en stund da, men det var pga full bleie! Så sov han til 8!!
Han sover godt og sovner fort ved oppvåkning!!
LITT forskjell fra å våkne opptil hver time og ammes med 1,5 til 2,5 times mellomrom...!

Fremdeles veldig sliten, jeg sendte nettopp sms til barnehagen og hun gråter en del. Klarer ikke la henne være der, så får prøve å få henne med meg hjem på et vis.
Pleier hun å være lei seg i barnehagen? Ta vare på formen din nå da! :)

Håper du får dratt snart, tenker du å dra alene?

Tenker og dra alene da, ja! Er så i tvil om jeg skal drøye det noen uker eller hva! Men passer best nå, siden mannen får barnefri noen dager nå også, da jentene skal være hos svigermor 3 dager f.o.m onsdag! Så får se hva jeg bestemmer meg for! Er syns jeg er så sta, vurderer og ikke dra med han bare pga stahet rett og slett! Det blir nesten for dumt!

Han sov fra 19.30 i går, fikk pupp ca kl 24 og mellom 4 og 5, da var han våken en stund da, men det var pga full bleie! Så sov han til 8!!
LITT forskjell fra å våkne opptil hver time og ammes med 1,5 til 2,5 times mellomrom...!

For en forskjell:D
Det gjør seg med mer mat, det er sikkert og visst:) Så godt med en liten matglad gutt, skal bare være glad for at han har matvett:)<3<3<3 Måtte dere få en flott uke en super bursdag til lille Eskilskatten den 3oktober<3

For en forskjell:D
Det gjør seg med mer mat, det er sikkert og visst:) Så godt med en liten matglad gutt, skal bare være glad for at han har matvett:)<3<3<3 Måtte dere få en flott uke en super bursdag til lille Eskilskatten den 3oktober<3
Ja det er klart!
Og gåingen har kommet seg veldig, så det kan kanskje ha hatt en sammenheng med dårlig søvn også :)

Uff, liker hu seg ikke i bhgen? Eller er det lenge siden hu har vært der?

Det er så koselig hos dere :)
Nå kan minstemann bare komme!!!!

Takk :):) hehe ja, nå skal alt være klart for minsten;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi er på vei til Sverige med campingvogn og bursdagsgaver :) vi glemte flagg da... Må få tak i et norsk flagg så vi får flagget for Lillebror på torsdag :)

Ha en kjempe fin tur og ferie :D

★Sender fra pipe-gjøken★

heihei:)

Da har vi vært på 1-årskontroll med småen, 10,6 kg, 75,5 cm på ene foten og 76,5 cm på adre foten o_O var visst en cm høydeforskjell, men de mente det ikke skulle gjøre noe foreløbig hvertfall. Men må følge litt med ifht eventuelle hofte - og ryggplager. 46 cm rundt hodet. så han følger sine egne kurver kjemepgodt:) Ellers var det ingen ting å si på utvikling. Han går jo ikke enda, men tok sine 5 første skritt aleine i går! :):) Så nærmer seg gjerne noe.

Mannen er på seinvakt, så krysser fingrene for at det ikke kommer reaksjoner på vaksinen mens eg er aleine med han;)

Ellers er både han og vi ganske forkjølet for tia, og nattesøvnen er så som så. Kjenner jeg blir veldig sliten av det, men heldigvis er humøret til småen stort sett bra selv om han er veldig tett:)

Planer i dag er ikke så mye egentlig. tar det rolig siden formen ikke er på topp:) God dag til alle sammen:)

heihei:)

Da har vi vært på 1-årskontroll med småen, 10,6 kg, 75,5 cm på ene foten og 76,5 cm på adre foten o_O var visst en cm høydeforskjell, men de mente det ikke skulle gjøre noe foreløbig hvertfall. Men må følge litt med ifht eventuelle hofte - og ryggplager. 46 cm rundt hodet. så han følger sine egne kurver kjemepgodt:) Ellers var det ingen ting å si på utvikling. Han går jo ikke enda, men tok sine 5 første skritt aleine i går! :):) Så nærmer seg gjerne noe.

Mannen er på seinvakt, så krysser fingrene for at det ikke kommer reaksjoner på vaksinen mens eg er aleine med han;)

Ellers er både han og vi ganske forkjølet for tia, og nattesøvnen er så som så. Kjenner jeg blir veldig sliten av det, men heldigvis er humøret til småen stort sett bra selv om han er veldig tett:)

Planer i dag er ikke så mye egentlig. tar det rolig siden formen ikke er på topp:) God dag til alle sammen:)
Så fine mål da :)

Ja, nesten likt med de 2 og smokker;)
Håper selvsagt det kan gå over uten og bruke hostesaft, men da blir det ofte sånn at de hoster, hoster og hoster når det gjelder tørrhoste:( Og det er så frustrerende at ungen blir mer og mer overtrøtt pga hostingen stort sett setter igang hver gang i det ungen holder på og sovne! Prøv evt litt varm/lunken kamille-te med piiitteliiitt sukker i. Det kan også gjøre susen:) Hehe, Matthea er også veldig mammadalt og Neline har vært veldig pappadalt, men stort sett mamma som gjelder nå om dagen!

Åååh, husker den tia der, var sååå spennende og vente på fødselen skulle sette igang:D Mathea kom dagen før termin og Neline blei født på termindagen, 29 november og 1 juledag det år<3<3<3 Ønska sånn at det skulle komme sne, og akkurat i det hu hadde kommet ut begynte det og snø<3<3<3*mimre* Så hu er lille snøprinsessa mi<3

Ja tørrhoste er noe dritt :P men rart det så og si ikke skjer på dagen, og hun er heller ikke noe spesielt forkjøla..er bare når hun blir lagt ned:confused: takk for tipset:) må huske å kjøpe kamille-te

Åååå♡ for en herlig tid da:) så spesielt at det kom snø akkurat når du ønska det:D skikkelig magisk:)♡ det er en skikkelig snøprinsesse ja!:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff da:( lykke til med utfordringen! Du klarer det nok;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så flott det blei, for en forskjell:)<3<3

Ja stor forskjell :D den brune veggen har plaget med mest..men vi så jo når vi først begynte, at myyyye av leiligheten er bare gjort halvferdig..så ble en del ekstra! Og er masse mer vi vil gjøre..meeeen det får vi ta siden;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Å så utrolig bra!:D må være paradis for deg iforhold til hva du har vært gjennom i det siste! Håper det fortsetten denne veien :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja det er klart!
Og gåingen har kommet seg veldig, så det kan kanskje ha hatt en sammenheng med dårlig søvn også :)

Ja, visst kan det dét:) Så bra at det har ordnet seg:D:D:D Veldig glad på deres vegne:)

Ja tørrhoste er noe dritt :P men rart det så og si ikke skjer på dagen, og hun er heller ikke noe spesielt forkjøla..er bare når hun blir lagt ned:confused: takk for tipset:) må huske å kjøpe kamille-te

Åååå♡ for en herlig tid da:) så spesielt at det kom snø akkurat når du ønska det:D skikkelig magisk:)♡ det er en skikkelig snøprinsesse ja!:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Det kan være astma når det kun kommer på kvelden/natta, så det ville jeg vært obs på. Har det pågått lenge? Ja, var rett og slett magisk:):):):rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Back
Topp