Tirsdag :D

Vi er etablerte på en utrolig fin Campingplass utenfor Strømstad!
Ble litt sen kveld på ungene, men de sov jo endel i bilen i dag =)
Ha en fin uke fortsatt alle sammen!
Stikker nok korte turer innom her, men det blir en dyr telefonregning om jeg skal bruke mobilnettet altfor mye :p :D
Kos dere kjempe masse:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Stikker nok korte turer innom her, men det blir en dyr telefonregning om jeg skal bruke mobilnettet altfor mye :p :D
Kos dere kjempe masse:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God kveld!
Vi har vært på ekskursjon i Hjartdal, Telemark i dag. Møtte en ambulanse på veien dit og tenkte at DER var Anita! (På vei til sykehuset.)
Det mest fascinerende med hele turen var alle lemene som lå klistra langs noen veistrkninger der. Helt sykt.. Lemenår you say?
I morra er siste forelesning, og så er det hjemreise.♡

så bra da! Kos dere :)
Jeg har Onecall, er samme priser på datatrafikk i hele norden som i Norge da :P ;)

God kveld!
Vi har vært på ekskursjon i Hjartdal, Telemark i dag. Møtte en ambulanse på veien dit og tenkte at DER var Anita! (På vei til sykehuset.)
Det mest fascinerende med hele turen var alle lemene som lå klistra langs noen veistrkninger der. Helt sykt.. Lemenår you say?

Hahah det var nok ikke meg :P
Lemen ja:eek: er visst mye av det i disse områdene hvertfall:confused: ekkelt!
Lykke til med siste dag av forelesning og ha en fin tur hjem:)

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld!
hahaha, tror ikke det var Anita :P
IIIuuuu, er så ekkelt med lemener som ligger sånn mosa på veien :eek:
God tur hjem! :D

hahaha, tror ikke det var Anita :P
IIIuuuu, er så ekkelt med lemener som ligger sånn mosa på veien :eek:
God tur hjem! :D

Hahah nei, sist jeg sjekka så hadde jeg fortsatt en bevegelig ball i magen:p

★Sender fra pipe-gjøken★

så bra da! Kos dere :)
Jeg har Onecall, er samme priser på datatrafikk i hele norden som i Norge da :P ;)
Ja det har jeg og. Men går det innafor det man har inkludert også?

Ja det har jeg og. Men går det innafor det man har inkludert også?
jepp!
Jeg har 150mb inkludert i måneden, og etter ei uke i sverige og myyye mobilsurfing hadde jeg ikke brukt opp alt ;) Siden prisene er like i Norge og Sverige så "tappes" det like mye som vanlig av de inkluderte mb ved nettbruk :)

jepp!
Jeg har 150mb inkludert i måneden, og etter ei uke i sverige og myyye mobilsurfing hadde jeg ikke brukt opp alt ;) Siden prisene er like i Norge og Sverige så "tappes" det like mye som vanlig av de inkluderte mb ved nettbruk :)
Aha. Jeg trodde kanskje det kom utenom det inkluderte ;)

Back
Topp