Tirsdag 9. desember

God kveld :-)

Vi kom hjem fra Hvaler på fredag, etter det har det gått i ett med å komme på plass igjen. Det ble en slitsom biltur begge veiene må jeg si, godt å være hjemme igjen. A fikk heldigvis verken skabb eller vannkopper, men vannkopper kan hun fremdeles få, likegreit om det skjer egentlig.

Neste uke skal jeg kjøre opp:eek:

Godt å komme på plass hjemme tenker jeg :) vannkopper er like greit ja, men syns hun kan drøye det til nyåret hvertfall :P

Godt å komme på plass hjemme tenker jeg :) vannkopper er like greit ja, men syns hun kan drøye det til nyåret hvertfall :P
Satser på det ja:D Alltid fantastisk å komme hjem;):)

...kan se ut til at Hermine har fått vannkopper også :eek:

3 (!!!) barnesykdommer på en gang :confused:

Hva tror dere?
Vannkopper?
ImageUploadedByBV Forum1418156808.658374.jpg

Det er ikke mulig :eek: :p Hun har bare to sånne, i tillegg til to andre typer utslett :confused:

Altså tre sykdommer på en gang :p
Men vannkopper kommer flere ganske raskt, om de får fler da. Så det ser dere kanskje tydeligere i morgen?
Hun er effektiv altså :D

Fikk kun noen vannkopper da jeg hadde det. Et par i ansiktet og et par på kroppen. Klødde sykt husker jeg. God bedring til H! Mange sykdommer :-( :-(

Men vannkopper kommer flere ganske raskt, om de får fler da. Så det ser dere kanskje tydeligere i morgen?
Hun er effektiv altså :D
Ja det må jeg si!

Jeg hadde bare 5 som barn da :P Så kanskje hun bare får noen få!

TO dager i bhg forrige uke og hun fikk tre barnesykdommer og omgangssyke :eek:

God kveld, alle saman!:)
Mini er lagt for natta, så no er det ei kort pause på sofaen før ei oppsummering med norskgruppa tek til. Berre to dagar att no, så er det ferie på meg og!:D

Må flire av Jenny. Ho er så "pen" i målet/høffeleg i bland, og har byrja å seie "ussyl mæi" når ho skal gå forbi andre o.l. Skjønar ikkje kvar ho har det frå..Morosamt å høyre på.:p

Ynskjer dykk ein fin tysdagskveld vidare!:)
Nårtid slo du om til nynorsk? :P

Hehe, høfflig jente :D Samme opplegget her ;) Hermine var uheldig å rive ned en tallerken fra et bord da vi var på restaurant i forrige uke og da ropte hun "unnskyld, uuunnskyld" etter servitøren :) ...og det er alltid automatisk "tusen takk mamma" når jeg gir henne noe :eek: Hvor kommet det ifra liksom?

Den beste kom i dag da hun hadde hatt et lite uhell i trusa og kom med "det va ikke meninga mamma". :rolleyes:

Masse lykke til med innspurten med eksamen!

God kveld :-)

Vi kom hjem fra Hvaler på fredag, etter det har det gått i ett med å komme på plass igjen. Det ble en slitsom biltur begge veiene må jeg si, godt å være hjemme igjen. A fikk heldigvis verken skabb eller vannkopper, men vannkopper kan hun fremdeles få, likegreit om det skjer egentlig.

Neste uke skal jeg kjøre opp:eek:
Lykke til med oppkjøring :)

Vannkopper kan jo være like greit å bli ferdig med nå mens dere enda har permisjon til gode ;)

Ja det må jeg si!

Jeg hadde bare 5 som barn da :p Så kanskje hun bare får noen få!

TO dager i bhg forrige uke og hun fikk tre barnesykdommer og omgangssyke :eek:
Ja kanskje hun slipper billig unna da :D

...kan se ut til at Hermine har fått vannkopper også :eek:

3 (!!!) barnesykdommer på en gang :confused:

Hva tror dere?
Vannkopper?
Vis vedlegget 92948

Ser veldig ut som vannkopper ja ;) helt utrolig at hun skulle få det også nå!:eek: men det trenger ikke å bli flere enn de hun har :) så håper hun slipper unna med bare dem :D jeg eller broren min hadde kun én vannkopp:P

Jeg tar kvelden jeg også :D
Hatt en fin dag. Produktiv på skolen og juleavslutning på turn med T :)

Nårtid slo du om til nynorsk? :P

Hehe, høfflig jente :D Samme opplegget her ;) Hermine var uheldig å rive ned en tallerken fra et bord da vi var på restaurant i forrige uke og da ropte hun "unnskyld, uuunnskyld" etter servitøren :) ...og det er alltid automatisk "tusen takk mamma" når jeg gir henne noe :eek: Hvor kommet det ifra liksom?

Den beste kom i dag da hun hadde hatt et lite uhell i trusa og kom med "det va ikke meninga mamma". :rolleyes:

Masse lykke til med innspurten med eksamen!
Slo om tidlegare i veka. Skal ha sidemål på eksamen, så då lyt ein berre øva seg.;) Takk for lykkjeønsking - det kjem godt med. :D

Takk og unnskyld har eg nok lært bort, for det syns eg er nokre viktige ord, men "unnskyld meg" (som austlandsk dialekt), den skjønar eg ikkje kvar er henta frå. Mogleg det er Skomakar Andersen? Der brukar dei relativ presis og høffeleg språk.:p

Mykje god betring til Hermine. Skal seie oss at ho er effektiv.:)

Slo om tidlegare i veka. Skal ha sidemål på eksamen, så då lyt ein berre øva seg.;) Takk for lykkjeønsking - det kjem godt med. :D

Takk og unnskyld har eg nok lært bort, for det syns eg er nokre viktige ord, men "unnskyld meg" (som austlandsk dialekt), den skjønar eg ikkje kvar er henta frå. Mogleg det er Skomakar Andersen? Der brukar dei relativ presis og høffeleg språk.:p

Mykje god betring til Hermine. Skal seie oss at ho er effektiv.:)
Du er dyktig på nynorsken må jeg si, jeg har en tendens til å bare slenge "a" på slutten av alle ord :P

Hehe, Hermine har også sagt jeg og meg i en periode nå i stedet for æ og mæ :confused:

Høflighet er ikke noe vi øver på her, det har kommet helt av seg selv ;) Derfor vi ble så overrasket :P Men vi er bevisst på å være høflig oss voksne imellom så hun har nok plukka det opp fra oss!

Du er dyktig på nynorsken må jeg si, jeg har en tendens til å bare slenge "a" på slutten av alle ord :P

Hehe, Hermine har også sagt jeg og meg i en periode nå i stedet for æ og mæ :confused:

Høflighet er ikke noe vi øver på her, det har kommet helt av seg selv ;) Derfor vi ble så overrasket :P Men vi er bevisst på å være høflig oss voksne imellom så hun har nok plukka det opp fra oss!
Takk! Det var kjekt å høyre i forkant av eksamen. Eg er heldigvis ikkje bekymra for språket. Dei faglege kunnskapane derimot!!:p

Dei små skal vel prøva seg fram i språket, og plukkar sikkert opp både frå andre born og ulike media. Morosamt.:)

Viktig å framstå som eit godt eksempel. Kjem lang med det.:)

Back
Topp