Tirsdag 9. desember

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!
Jeg er på plass på skolen og satser på en produktiv dag :)
Ha en fin dag alle sammen!
 
Lykke til og ha en fin dag Tea :)


God mor'n!
alle ungene er i bhgen idag :) Leoh har ikke fått noe utslett, så da aner jeg ikke hva det kan være han har fått feber av! Men har er hvertfall i fin form, og det er det viktigste :D

*og svusj så måtte jeg til bhgen med kosekluten til Leoh! :p*

Nå spiser jeg litt frokost og skal prøve å planlegge litt når det kommer til bursdagen til Emira :) ellers lite planer.. handlet igår, og har igjen middag fra igår å! Så får vel gjøre litt husarbeid idag :)

Ønsker alle en fin dag!
 
God formiddag :)

Idag er Hermine også i bhg igjen. Hun virka veldig fornøyd med det heldigvis :) 7/8 barn var på avdelingen hennes idag, så tydelig at ungene holder på å bli frisk igjen nå ;)

Hun spiser godt og er i god form, så da gjør ikke utslettet noe.

Har bestemt at hun skal være i bhg til etter nissefesten den 16.desember, og så tar vi ferie da!

...så skal hun jo ha fri torsdag og fredag denne uken, så blir ikke mange dagene til før hun har juleferie. Men hun virket fornøyd med å treffe de andre barna :D Det er morro å se at hun har glede av bhg!

Idag skal jeg rydde litt her, ser ikke ut etter mange dager med sykdom. Og så skal jeg pakke inn julegaver! :rolleyes:
 
Lykke til og ha en fin dag Tea :)


God mor'n!
alle ungene er i bhgen idag :) Leoh har ikke fått noe utslett, så da aner jeg ikke hva det kan være han har fått feber av! Men har er hvertfall i fin form, og det er det viktigste :D

*og svusj så måtte jeg til bhgen med kosekluten til Leoh! :p*

Nå spiser jeg litt frokost og skal prøve å planlegge litt når det kommer til bursdagen til Emira :) ellers lite planer.. handlet igår, og har igjen middag fra igår å! Så får vel gjøre litt husarbeid idag :)

Ønsker alle en fin dag!
Så bra han er bedre :)
 
God formiddag :)

Idag er Hermine også i bhg igjen. Hun virka veldig fornøyd med det heldigvis :) 7/8 barn var på avdelingen hennes idag, så tydelig at ungene holder på å bli frisk igjen nå ;)

Hun spiser godt og er i god form, så da gjør ikke utslettet noe.

Har bestemt at hun skal være i bhg til etter nissefesten den 16.desember, og så tar vi ferie da!

...så skal hun jo ha fri torsdag og fredag denne uken, så blir ikke mange dagene til før hun har juleferie. Men hun virket fornøyd med å treffe de andre barna :D Det er morro å se at hun har glede av bhg!

Idag skal jeg rydde litt her, ser ikke ut etter mange dager med sykdom. Og så skal jeg pakke inn julegaver! :rolleyes:

Hehe så bra hun var glad for å komme i bhg igjen :) snakket med sjefen ang barnesykdommen og utslett..og hun sa at dem kan i bhg så lenge allmenntilstanden er bra :)

Koselig å pakke inn julegaver :D jeg har også noe å pakke inn, men mangler lissom noen småting i de forskjellige gavene :p
 
Hei jenter :)
Har vært hos osteopat med pga nakken og migrenen. For en flink mann! Han elsket utfordringene med meg, for jeg har så mye vondter her og der. Også lignet han på Aksel Hennie, så han ble flau da jeg sa det hehe :)

Vi hentet ungene kl 15, og dw var såååå glade for at begge var med idag :)
Superkaldt her idag brrr.. Og det kommer til å bli en kald kveld og natt... Hehe..

Hva gjør dere på da? :-D

Wael tok maaange tullebilder av meg og Mina idag. Morra-tulle-tryne kl 7 30 hahaha
 

Vedlegg

  • 1418138215667.jpg
    1418138215667.jpg
    38,4 KB · Visninger: 12
  • 1418138269061.jpg
    1418138269061.jpg
    30,1 KB · Visninger: 11
Hei jenter :)
Har vært hos osteopat med pga nakken og migrenen. For en flink mann! Han elsket utfordringene med meg, for jeg har så mye vondter her og der. Også lignet han på Aksel Hennie, så han ble flau da jeg sa det hehe :)

Vi hentet ungene kl 15, og dw var såååå glade for at begge var med idag :)
Superkaldt her idag brrr.. Og det kommer til å bli en kald kveld og natt... Hehe..

Hva gjør dere på da? :-D

Wael tok maaange tullebilder av meg og Mina idag. Morra-tulle-tryne kl 7 30 hahaha

Hehe herlige bilder :D

Så bra du har vært hos osteopat :) hjalp det noe da?
 
Hehe.... ;-) Super fotogene på morgen ;-)

Ja, det virker faktisk slik nå...
Blir spennende å se fremover.
Hva gjør dere på? :)

Hehe ja veldig å :p Mina har så tykt hår :) også så mørkt..hehe

Skal du dra til han ofte eller? :)
 
Hehe ja veldig å :p Mina har så tykt hår :) også så mørkt..hehe

Skal du dra til han ofte eller? :)
Ja, hun slekter ikke på meg med tykkelse og farge, men på faren. De har helt likt hår hehe...

Skal om drøyt 2 uker :) Har du vært hjemme idag eller? :)
 
Ungene er mette og nydusja, så det blir snart natta her :-D

Er det noen her idag? ;-)
 
God kveld, alle saman!:)
Mini er lagt for natta, så no er det ei kort pause på sofaen før ei oppsummering med norskgruppa tek til. Berre to dagar att no, så er det ferie på meg og!:D

Må flire av Jenny. Ho er så "pen" i målet/høffeleg i bland, og har byrja å seie "ussyl mæi" når ho skal gå forbi andre o.l. Skjønar ikkje kvar ho har det frå..Morosamt å høyre på.:p

Ynskjer dykk ein fin tysdagskveld vidare!:)
 
God kveld :)

Vi kom hjem fra Hvaler på fredag, etter det har det gått i ett med å komme på plass igjen. Det ble en slitsom biltur begge veiene må jeg si, godt å være hjemme igjen. A fikk heldigvis verken skabb eller vannkopper, men vannkopper kan hun fremdeles få, likegreit om det skjer egentlig.

Neste uke skal jeg kjøre opp:eek:
 
God kveld :)

Vi kom hjem fra Hvaler på fredag, etter det har det gått i ett med å komme på plass igjen. Det ble en slitsom biltur begge veiene må jeg si, godt å være hjemme igjen. A fikk heldigvis verken skabb eller vannkopper, men vannkopper kan hun fremdeles få, likegreit om det skjer egentlig.

Neste uke skal jeg kjøre opp:eek:
Så spennende! Masse lykke til :D
 
Ja, hun slekter ikke på meg med tykkelse og farge, men på faren. De har helt likt hår hehe...

Skal om drøyt 2 uker :) Har du vært hjemme idag eller? :)

Hehe sånn er det her å..spesielt Liana har veldig tykt hår og mye mer hår enn hva Emira eller noen av min familie hadde på samme alder :)

Jepp har vært hjemme :) vare vært ute ved levering og henting av unger :p nå blåser det skikkelig ute:oops: håper det har roet seg imårra tidlig, for er adventfrokost i bhgen som foreldre får bli med på :) men nytter jo ikke å gå ute med vogn i dette været :eek:
 
God kveld, alle saman!:)
Mini er lagt for natta, så no er det ei kort pause på sofaen før ei oppsummering med norskgruppa tek til. Berre to dagar att no, så er det ferie på meg og!:D

Må flire av Jenny. Ho er så "pen" i målet/høffeleg i bland, og har byrja å seie "ussyl mæi" når ho skal gå forbi andre o.l. Skjønar ikkje kvar ho har det frå..Morosamt å høyre på.:p

Ynskjer dykk ein fin tysdagskveld vidare!:)

Haha så god jente :D
 
Back
Topp