Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søta!!!
Jeg liker meg ikke på konserter egentlig - for mye folk og jeg er så lav at jeg ser aldri noen ting.Nå sitter jeg og mimrer fra jeg var yngre.... litt Før jeg måtte Khalid. .. Hørte bare på underground rap og reggae, og var på alle konserter. Savner å leve på kveldene å henge med venner ♡ OG jeg som skulle starte å lage beats hehe. ...
Hvordan var dere før dere fikk barn? :-D :-D
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Skjønner den når du ikke ser stort :-DJeg liker meg ikke på konserter egentlig - for mye folk og jeg er så lav at jeg ser aldri noen ting.![]()
Jeg er også sofafris - noe som ikke har endra seg mye. Jeg koser meg masse hjemme (gjerne i godt selskap) med god mat og drikke, men var likevel mer ute blant folk før. Har noe med at jeg bodde mer sentralt før også.![]()
Skole har jeg aldri gitt blaffen i.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
TakkSøta!!!
Surfer mobilt!
Jaaa :-D Tiden flyr :OStor jente nå![]()
Jaaa :-D Tiden flyr :O
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ganske like vi toJeg liker meg ikke på konserter egentlig - for mye folk og jeg er så lav at jeg ser aldri noen ting.![]()
Jeg er også sofafris - noe som ikke har endra seg mye. Jeg koser meg masse hjemme (gjerne i godt selskap) med god mat og drikke, men var likevel mer ute blant folk før. Har noe med at jeg bodde mer sentralt før også.![]()
Skole har jeg aldri gitt blaffen i.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app