Tirsdag 5.august

Nå sitter jeg og mimrer fra jeg var yngre.... litt Før jeg måtte Khalid. .. Hørte bare på underground rap og reggae, og var på alle konserter. Savner å leve på kveldene å henge med venner ♡ OG jeg som skulle starte å lage beats hehe. ...

Hvordan var dere før dere fikk barn? :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Jeg liker meg ikke på konserter egentlig - for mye folk og jeg er så lav at jeg ser aldri noen ting. :p
Jeg er også sofafris - noe som ikke har endra seg mye. Jeg koser meg masse hjemme (gjerne i godt selskap) med god mat og drikke, men var likevel mer ute blant folk før. Har noe med at jeg bodde mer sentralt før også.:)
Skole har jeg aldri gitt blaffen i.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg liker meg ikke på konserter egentlig - for mye folk og jeg er så lav at jeg ser aldri noen ting. :p
Jeg er også sofafris - noe som ikke har endra seg mye. Jeg koser meg masse hjemme (gjerne i godt selskap) med god mat og drikke, men var likevel mer ute blant folk før. Har noe med at jeg bodde mer sentralt før også.:)

Skjønner den når du ikke ser stort :-D
Men er den beste følelsen når det er noen man forguder oppe på scenen :-D

Har dere sovnet? Skal snart legge meg....... dævsliten ;-) Hva gjør dere?

Ikke sovnet enda.
Sitter med strikketøyet i helt stille hus :p :D
Gutta og jeg har fri i morgen, det blir deilig å ta det helt med ro :)

Ganske like vi to ;)

Skoleglade sofagriser :p

Back
Topp