Tirsdag 4.november.

Så flink du er!

Her er trening...eller all form for aktivitet helt eliminert om dagen :p Satser på bedre tider når jeg kan begynne å gå til Uit igjen :p
Er ikke du ferdig der snart du da? :p
Jeg er egentlig avhengig av å trene mer når det er travelt og slikt jeg, for jeg får mye mer energi når jeg er i gang med det. Men det er klart at det blir mindre tid til å få det til da!
 
Sprek og sprek damer. Det ble litt over 5 km, men løpeformen er laber!
Så her må det bedring til, altså.
MEN; det var utrolig deilig å komme seg ut i frisk luft med musikk på ørene :D

Mye lenger enn hva jeg orker å løpe/jogge hvertfall :p
 
Mye lenger enn hva jeg orker å løpe/jogge hvertfall :p
Jeg hverken løp eller jogget hele veien da :p
Jeg peste meg gjennom noen meter med veldig sakte jogging før jeg måtte gå litt, og så prøve igjen :D
Men det var hvertfall bedre enn ingenting :)
 
Er ikke du ferdig der snart du da? :p
Jeg er egentlig avhengig av å trene mer når det er travelt og slikt jeg, for jeg får mye mer energi når jeg er i gang med det. Men det er klart at det blir mindre tid til å få det til da!
Har jo til 12.desember ;) Så får jeg finne på noe nytt :p

Jeg har ikke tatt meg tid til å gå de siste ukene. Tok for mye tid! Uaktuelt også etter 12 timers arbeidsdag ;) Denne uka er jeg bare lat :p Så får vi se!
 
Har jo til 12.desember ;) Så får jeg finne på noe nytt :p

Jeg har ikke tatt meg tid til å gå de siste ukene. Tok for mye tid! Uaktuelt også etter 12 timers arbeidsdag ;) Denne uka er jeg bare lat :p Så får vi se!
Jeg tenkte litt feil nå. Jeg tenkte at du ikke kunne gå før snøen var borte igjen eller noe slikt. Ør i hodet - må ha meg noe mat og legge meg tror jeg :D
Det er lov til å være lat og, man trenger ingen annen unnskyldning egentlig. Så lenge kroppen ikke forfaller helt kan man egentlig gjøre akkurat som man vil :)
Det er ikke noe slaraffenliv å ha småbarn akkurat
o_O
 
Jeg tenkte litt feil nå. Jeg tenkte at du ikke kunne gå før snøen var borte igjen eller noe slikt. Ør i hodet - må ha meg noe mat og legge meg tror jeg :D
Det er lov til å være lat og, man trenger ingen annen unnskyldning egentlig. Så lenge kroppen ikke forfaller helt kan man egentlig gjøre akkurat som man vil :)
Det er ikke noe slaraffenliv å ha småbarn akkurat
o_O
Haha, joda, går fint an å gå på snø altså :p

Vel, klærne er litt vel stramme om dagen så må finne på noe snart :p
 
Haha, joda, går fint an å gå på snø altså :p

Vel, klærne er litt vel stramme om dagen så må finne på noe snart :p
Kan man gå på snø?
:eek:
Hehe - jeg tenkte at du kanskje gikk en snarvei som ikke ble brøytet eller noe slikt.
 
Jeg hverken løp eller jogget hele veien da :p
Jeg peste meg gjennom noen meter med veldig sakte jogging før jeg måtte gå litt, og så prøve igjen :D
Men det var hvertfall bedre enn ingenting :)

Ja bedre enn ingenting :) og kondisen kommer seg fort opp igjen om man gjør det jevnlig ;)
 
Ja bedre enn ingenting :) og kondisen kommer seg fort opp igjen om man gjør det jevnlig ;)
Ja, heldigvis vet jeg at den kommer seg ganske fort bare jeg holder det gående :p
 
Kan man gå på snø?
:eek:
Hehe - jeg tenkte at du kanskje gikk en snarvei som ikke ble brøytet eller noe slikt.
Går i turløype gjennom skogen, den blir tråkket til ski/gangløype om vinteren :)
 
Problemet et vel det å holde det gående? :p haha
Ja, det er ofte det!
Jeg er så dårlig på å holde det gående om det blir for mye som skjer, sykdom osv. Da må jeg liksom starte helt på scratch igjen :p
 
Ja, det er ofte det!
Jeg er så dårlig på å holde det gående om det blir for mye som skjer, sykdom osv. Da må jeg liksom starte helt på scratch igjen :p

Kjenner til det ja.. nå er ikke jeg den som trener mye da men! Har blitt så vandt med vogn når jeg går ute nå, at jeg føler meg nesten handikappa om jeg går uten.. haha
 
Kjenner til det ja.. nå er ikke jeg den som trener mye da men! Har blitt så vandt med vogn når jeg går ute nå, at jeg føler meg nesten handikappa om jeg går uten.. haha
Å gå med vogn med to unger er ganske grei trim da ;)
 
Back
Topp