Tirsdag 4.november.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God formiddag :)

Her har det snødd 30cm i natt :eek: Men Hermine var såklart helt i hundre og vil ut å prøve den nye snøskufla si med en gang :D

Nå er frokosten inntatt i sofaen til Donald Ducks Juleønsker :p Skal sette en brøddeig og så skal vi ut i snøen å leke. Får testa de nye vinterskoene til Hermine :D Røde Kavat ;)

Må også få vaska opp voksiposen, er virkelig tid for den nå!
 
Hei hei :)

Voldsomt til på og av med den snøen hos dere da!:p mye snø så jeg på snappen!:eek: kan tenke meg det er mange barn som var glade idag tidlig :D


Liana var den første som våkna idag, og da var kl litt over 7:30:eek::D sambo ble litt stressa siden han skal være på jobb da:p Leoh våkna litt før 8:30:) sovegjeng her idag :p

IDAG skal jeg få slappet av! Ble litt surr igår når disse folka kom for å ordne nye lufteluker her.. manglet på kjøkkenet og rommet til Emira, og den i stua var tettet igjen før vi flyttet hit :p nå går det virkelig mot slutten av opppussingen:D neste uke skal stilaset ned!;):)
 
JEG VIL HA SNØ!
Kos dere masse - høres ut som en super dag i vente :)
Jeg måtte vekke T kl 7.15 i dag, han var vanskelig å få opp, men heldigvis ikke morgengretten!
Vi snek oss ut av rommen uten at Lillebror våknet og fikk kost oss alene med frokost til han ropte på meg kl 8! Ikke værst :D
Vi sendte T av gårde og så fulgte jeg Lillebror i barnehagen etter en liten stund.
Nå er jeg på høgskolen og skal jobbe litt med eksamensproduktet i det ene faget jeg tar nå, som jeg føler har blitt heftig nedprioritert pga mange små arbeidskrav i det andre faget.
Men jeg starter dagen med å planlegge litt innkjøp da det er knapt med cash denne måneden, slik at jeg kan handle på vei hjem :)
 
JEG VIL HA SNØ!
Kos dere masse - høres ut som en super dag i vente :)
Jeg måtte vekke T kl 7.15 i dag, han var vanskelig å få opp, men heldigvis ikke morgengretten!
Vi snek oss ut av rommen uten at Lillebror våknet og fikk kost oss alene med frokost til han ropte på meg kl 8! Ikke værst :D
Vi sendte T av gårde og så fulgte jeg Lillebror i barnehagen etter en liten stund.
Nå er jeg på høgskolen og skal jobbe litt med eksamensproduktet i det ene faget jeg tar nå, som jeg føler har blitt heftig nedprioritert pga mange små arbeidskrav i det andre faget.
Men jeg starter dagen med å planlegge litt innkjøp da det er knapt med cash denne måneden, slik at jeg kan handle på vei hjem :)
Jeg er litt ambivalent til den snøen :p Koselig på et vis, morro for Hermine, men vemodig å gå en laaaang mørk vinter i møte!

Herlig med sovegutter om morran!

Knagert med penger her også for tiden, må tenke nøye gjennom innkjøp og planlegge middager etc.
 
Hei hei :)

Voldsomt til på og av med den snøen hos dere da!:p mye snø så jeg på snappen!:eek: kan tenke meg det er mange barn som var glade idag tidlig :D


Liana var den første som våkna idag, og da var kl litt over 7:30:eek::D sambo ble litt stressa siden han skal være på jobb da:p Leoh våkna litt før 8:30:) sovegjeng her idag :p

IDAG skal jeg få slappet av! Ble litt surr igår når disse folka kom for å ordne nye lufteluker her.. manglet på kjøkkenet og rommet til Emira, og den i stua var tettet igjen før vi flyttet hit :p nå går det virkelig mot slutten av opppussingen:D neste uke skal stilaset ned!;):)
Hermine var iallfall veldig fornøyd med snøen! :)

Kan tenke meg det blir kjekt at de er ferdig med oppussingen snart!
 
Mye snø oppe i nord! Jeg opplevde litt sludd i dag faktisk, men gradstokken viser heldigvis noen plussgrader enda, så jeg håper snøen venter med sin ankomst. I helga var det 15grader her!:eek: :D

Jeg har starta på en 14-dagers praksisperiode og dagene raser av gårde. Rekker ingenting!
I dag spurte Jenny etter smokken (som hun kun bruker ved soving) når hun kom hjem fra bhg,så hun var tydelig sliten og la seg uten protest kl.18.20.:) Mannen er i byen en tur, så da vurderer jeg tv, en brownies og strikking fremfor rydding og klesbretting.:p

Ha en fin kveld!
 
Jeg er litt ambivalent til den snøen :p Koselig på et vis, morro for Hermine, men vemodig å gå en laaaang mørk vinter i møte!

Herlig med sovegutter om morran!

Knagert med penger her også for tiden, må tenke nøye gjennom innkjøp og planlegge middager etc.
Det var veldig deilig å gjøre en planlagt og gjennomtenkt handel på butikken i dag, og vite at vi har det vi trenger til middag hvertfall ut uken :)
Vi kan hvis vi vil, vi er bare veldig dårlige på å planlegge og handler altfor ofte!
 
Mye snø oppe i nord! Jeg opplevde litt sludd i dag faktisk, men gradstokken viser heldigvis noen plussgrader enda, så jeg håper snøen venter med sin ankomst. I helga var det 15grader her!:eek: :D

Jeg har starta på en 14-dagers praksisperiode og dagene raser av gårde. Rekker ingenting!
I dag spurte Jenny etter smokken (som hun kun bruker ved soving) når hun kom hjem fra bhg,så hun var tydelig sliten og la seg uten protest kl.18.20.:) Mannen er i byen en tur, så da vurderer jeg tv, en brownies og strikking fremfor rydding og klesbretting.:p

Ha en fin kveld!
Høres ut soh helt riktig prioritering :D
 
Det var veldig deilig å gjøre en planlagt og gjennomtenkt handel på butikken i dag, og vite at vi har det vi trenger til middag hvertfall ut uken :)
Vi kan hvis vi vil, vi er bare veldig dårlige på å planlegge og handler altfor ofte!
Vi har ukeshandlet den siste måneden nå. Har rett og slett ikke hatt tid til å reise innom butikken i eningen :p Setter opp en kjapp ukesmeny før vi handler på lørdags formiddag. Har klart å holde oss til menyen også :)
 
Mye snø oppe i nord! Jeg opplevde litt sludd i dag faktisk, men gradstokken viser heldigvis noen plussgrader enda, så jeg håper snøen venter med sin ankomst. I helga var det 15grader her!:eek: :D

Jeg har starta på en 14-dagers praksisperiode og dagene raser av gårde. Rekker ingenting!
I dag spurte Jenny etter smokken (som hun kun bruker ved soving) når hun kom hjem fra bhg,så hun var tydelig sliten og la seg uten protest kl.18.20.:) Mannen er i byen en tur, så da vurderer jeg tv, en brownies og strikking fremfor rydding og klesbretting.:p

Ha en fin kveld!
Støtter din avgjørelse fult ut! Rotet går ingen steder ;)

Flink jente som kun bruker smokk ved soving! ...vi er litt slappe der enda :oops:

Foretrekker snø og kulde nå i november, siden mildvær = regn :p
 
Støtter din avgjørelse fult ut! Rotet går ingen steder ;)

Flink jente som kun bruker smokk ved soving! ...vi er litt slappe der enda :oops:

Foretrekker snø og kulde nå i november, siden mildvær = regn :p
Ja, hun er flink.:) Vi har sluppet avvenning, siden hun ikke er så gira på den.

Rotet ligger fortsatt!!!;)
 
Nå har gutta sovnet og niesen er sendt på badet :D
Jeg fikk et innfall og har skiftet for å jogge meg en tur :eek:
Har blitt altfor lite trening den siste tiden, så det skal bli veldig godt (å bli ferdig med turen hvertfall).
Hva gjør dere i kveld?
 
Vi har ukeshandlet den siste måneden nå. Har rett og slett ikke hatt tid til å reise innom butikken i eningen :p Setter opp en kjapp ukesmeny før vi handler på lørdags formiddag. Har klart å holde oss til menyen også :)
Vi var veldig flinke en periode
Men jeg er ekstremt matlei og det går fra dag til dag før jeg aner hva jeg orker å spise.
Og så er det veldig lett å be mannen handle hjem fra jobb :p
Men nå er det skjerpings. Jeg brukte en knapp 1000-lapp og det ble fem middager pluss kalkun til 6-7 personer til selskap på lørdag, brød, melk og farris.
Må helt sikkert fylle på med frukt og brød, men det får bare være!
 
Nå har gutta sovnet og niesen er sendt på badet :D
Jeg fikk et innfall og har skiftet for å jogge meg en tur :eek:
Har blitt altfor lite trening den siste tiden, så det skal bli veldig godt (å bli ferdig med turen hvertfall).
Hva gjør dere i kveld?
Så flink du er!

Her er trening...eller all form for aktivitet helt eliminert om dagen :p Satser på bedre tider når jeg kan begynne å gå til Uit igjen :p
 
Vi var veldig flinke en periode
Men jeg er ekstremt matlei og det går fra dag til dag før jeg aner hva jeg orker å spise.
Og så er det veldig lett å be mannen handle hjem fra jobb :p
Men nå er det skjerpings. Jeg brukte en knapp 1000-lapp og det ble fem middager pluss kalkun til 6-7 personer til selskap på lørdag, brød, melk og farris.
Må helt sikkert fylle på med frukt og brød, men det får bare være!
Jeg synes det hjelper å planlegge litt når jeg er matlei ;) Handler inn alt vi pleier å spise type kyllingkjøttdeig, kyllingfilet, laks, pølser, ris, pasta, grønnsaker etc og så lager jeg til det jeg har lyst på hver enkelt dag :)
 
Hermine var iallfall veldig fornøyd med snøen! :)

Kan tenke meg det blir kjekt at de er ferdig med oppussingen snart!

Ja det har sett sånn ut på snappene hvertfall :D Emira gleder seg og går bare å venter på snø nå..hehe

Ja det er godt dem så og si er ferdige :) men har tatt altfor lang tid! Skulle vært ferdig i august!
 
Ja, hun er flink.:) Vi har sluppet avvenning, siden hun ikke er så gira på den.

Rotet ligger fortsatt!!!;)
Det er kjekt da!

Her var huset kronisk rotete i over en måned, vips så ble det ryddig etter at oppgava var levert :p
 
Mye snø oppe i nord! Jeg opplevde litt sludd i dag faktisk, men gradstokken viser heldigvis noen plussgrader enda, så jeg håper snøen venter med sin ankomst. I helga var det 15grader her!:eek: :D

Jeg har starta på en 14-dagers praksisperiode og dagene raser av gårde. Rekker ingenting!
I dag spurte Jenny etter smokken (som hun kun bruker ved soving) når hun kom hjem fra bhg,så hun var tydelig sliten og la seg uten protest kl.18.20.:) Mannen er i byen en tur, så da vurderer jeg tv, en brownies og strikking fremfor rydding og klesbretting.:p

Ha en fin kveld!

Ikke rart dagene flyr hos dere nei!

Hadde også prioritert det samme som deg..haha
 
Nå har gutta sovnet og niesen er sendt på badet :D
Jeg fikk et innfall og har skiftet for å jogge meg en tur :eek:
Har blitt altfor lite trening den siste tiden, så det skal bli veldig godt (å bli ferdig med turen hvertfall).
Hva gjør dere i kveld?

Så sprek du er!:D
 
Sprek og sprek damer. Det ble litt over 5 km, men løpeformen er laber!
Så her må det bedring til, altså.
MEN; det var utrolig deilig å komme seg ut i frisk luft med musikk på ørene :D
 
Back
Topp