Tirsdag 28.januar :)

Jeg har fiskepudding i ovnen nå, melk- og glutenfri. Har aldri laga det før, så er spent på resultatet!!! :D

Ellers så har jeg kjøpt bruk, men så og si ubrukt, parkdress til våren til Hermine idag, 200kr for denne dressen:
Vis vedlegget 48568

Håper hun passer 92 til våren!!! :p Hvis ikke så får jeg leite etter en brukt i 86 også! Men hun har strekt seg flere cm bare den siste måneden (ser det på kjolene som blir lengre og lengre oppå leggen), så det blir sikkert å gå fint! Hun blir jo 2 år i sommer :eek:

Den ser jo kjempefin ut:-) Vurderer å kjøpe vinterdress til neste sesong på halvpris nå.

Den ser jo kjempefin ut:-) Vurderer å kjøpe vinterdress til neste sesong på halvpris nå.
Jeg vurderer også det, men er så usikker på str. Regner egentlig med hun må ha 92 neste vinter, men er ikke overbevist så tørr ikke kjøpe ;) Kjøpte jo parkdress i høst på halv pris, den er i 98...hun svømmer i den :p Så den blir til neste sommer istedet! Men heller for stort enn for lite, for er det for lite får man ikke brukt det! ...med mindre man har ei lillesøster som kan arve ;) :p

Jeg vurderer også det, men er så usikker på str. Regner egentlig med hun må ha 92 neste vinter, men er ikke overbevist så tørr ikke kjøpe ;) Kjøpte jo parkdress i høst på halv pris, den er i 98...hun svømmer i den :p Så den blir til neste sommer istedet! Men heller for stort enn for lite, for er det for lite får man ikke brukt det! ...med mindre man har ei lillesøster som kan arve ;) :p

Usikker jeg også, tok en sjanse i fjor på vinterdress på salg, den passet heldigvis fint når sesongen kom:-)
Veldig fornøyd med den dressen, men har ikke sett noen steder som selger Hummeldress i Tr.heim, den nasse har nå kjøpte jeg i Oslo.

Usikker jeg også, tok en sjanse i fjor på vinterdress på salg, den passet heldigvis fint når sesongen kom:-)
Veldig fornøyd med den dressen, men har ikke sett noen steder som selger Hummeldress i Tr.heim, den nasse har nå kjøpte jeg i Oslo.
Miinto??? ;)
Vi blir nok å gå for dundressen til Reima neste år også! Perfekt i -10 og masse snø, snuppa er aldri kald :) Men den er sååå dyyyr!!!! 1400kr :eek: så vi fikk den i gave, tenkte å ønske oss samme dressen i gave til høsten også ;)

Så fine unger, og kattunge! Kan tenke meg det var deilig å få litt alenetid! :)

Du må legge ut bilder av Selma også, hun har sikkert blitt svæææær allerede??? :)

Hehe, hu har blitt gigasvær allerede;)
Veier nesten 20 kg:eek::p blir 16 uker på fredag;)
1390938659570.jpg

•☆tastedingsen☆•

Har zumba liggende i skapet, så kanskje på tide og sette igang igjen?;):p

•☆tastedingsen☆•

Miinto??? ;)
Vi blir nok å gå for dundressen til Reima neste år også! Perfekt i -10 og masse snø, snuppa er aldri kald :) Men den er sååå dyyyr!!!! 1400kr :eek: så vi fikk den i gave, tenkte å ønske oss samme dressen i gave til høsten også ;)

Kjekt å ønske seg sånn ja, skal sjekke ut miinto, men helst liker jeg å ta og føle på slike produkter:-) Dundressen til Reima har jeg ikke sniffet på, den må sjekkes ut:-)

Godt å høre at de er på bedringens vei, og at du har koset deg med alenetid, det ble fine negler:)
Holder med deg i å la husarbeidet seile sin egen sjø ikveld:p

hehe, godt og være litt aleine hjemme? Skjønner det kan bli litt slitsomt med en aktiv 1åring alene nå som du er høygravid:)
Ja, endleige r de i litt bedre form, men feberen blir ikke borte, selv med apocillin? Synes det er litt rart? Og hverken M Eller E orker noe særlig og sitter mye stille.. Takk, takk:) Blei fornøyd med de:p Digger lange negler!

Holy moly, hun er svææær!!! :eek: :D Sååå søt! Er så morro når dem er så digre og så valpete, tror dem er såååå små ennå og feilberegner hvor de passer inn :rolleyes: :p

Hu er snill som ett lam:)
Like snill som hu er stor, men Figgis og Fiona vil ikke kose med a helt ennå;)^^ Noe hu Selma blir svært lei seg for, stakkars;) Minka derimot fikk hu lov til og sleike;):) Søtt:) HAHA, Selma tror hu er en liten Chihuahua som kan smyge seg "ubemerka" oppi sofaen:D Neeeey, der tok a feil, gitt;) Hu tryner rett som det er i sine egne bein og;):D Og skal tøffe seg og hoppe opp i sofaen, dessverre feilberegner hu noe innmari og hopper i høy fart oppi kanten på stuebordet... og DER ligger hu rett ut på gulvet og skjønner lite;) PRICELESS:D

[quomammatil2prinsesser&1prins, post: 16997769, member: 12730"]hehe, godt og være litt aleine hjemme? Skjønner det kan bli litt slitsomt med en aktiv 1åring alene nå som du er høygravid:)
Ja, endleige r de i litt bedre form, men feberen blir ikke borte, selv med apocillin? Synes det er litt rart? Og hverken M Eller E orker noe særlig og sitter mye stille.. Takk, takk:) Blei fornøyd med de:p Digger lange negler!
[/quote]
Tja, van
hehe, godt og være litt aleine hjemme? Skjønner det kan bli litt slitsomt med en aktiv 1åring alene nå som du er høygravid:)
Vanligvis synes jeg det er digg, men denne gangen kunne jeg godt ha avstått det, husker jeg ville ha mannen så nær som mulig sist også på slutten, sikkert instinkt:D

Kanskje det er virus, da funker det jo dårlig, håper virkelig de kommer seg snart, ikke noe gøy å se barna sine slite:(

Like snill som hu er stor, men Figgis og Fiona vil ikke kose med a helt ennå;)^^ Noe hu Selma blir svært lei seg for, stakkars;) Minka derimot fikk hu lov til og sleike;):) Søtt:) HAHA, Selma tror hu er en liten Chihuahua som kan smyge seg "ubemerka" oppi sofaen:D Neeeey, der tok a feil, gitt;) Hu tryner rett som det er i sine egne bein og;):D Og skal tøffe seg og hoppe opp i sofaen, dessverre feilberegner hu noe innmari og hopper i høy fart oppi kanten på stuebordet... og DER ligger hu rett ut på gulvet og skjønner lite;) PRICELESS:D

Hahahaha må le! For en herlig voffe! :D hehe.. er gøy når de er så store og klumsete :P

Hahahahaaaaa, jeg ler så jeg griner!!!
Har du sett Bethoven? Filmene fra 80-/90-tallet, det du beskriver er jo på kornet med den!!! :D

Hahahaha må le! For en herlig voffe! :D hehe.. er gøy når de er så store og klumsete :P

Sitter titt og ofte og gapskratter av henne sjøl og;):cool:
Hu er ikke helt smart, stakkars;) men hu er så god og snill:) Blir nok ganske så stor ja, veterinæren mener hu blir like stor som faren, han veier 65 kg:eek::);):p

•☆tastedingsen☆•

Hahahahaaaaa, jeg ler så jeg griner!!!
Har du sett Bethoven? Filmene fra 80-/90-tallet, det du beskriver er jo på kornet med den!!! :D

Geniale filmer:D Elsker sankt bernhards hunder;):) Kan ikke si annet enn at hu er oppfinnsom og egl tror hu selv at hu skulle vært en fanghund:cool:;):):D

•☆tastedingsen☆•

Jeg strikket til jeg stupte i kveld, men nå er jeg ferdig med mønsteret og har satt av masker til ermene. Nå må jeg bare strikke 40 cm rundt og rundt...og rundt :-p
Men jeg tror det blir bra!
ImageUploadedByBV Forum1390945254.280111.jpg

Sitter titt og ofte og gapskratter av henne sjøl og;):cool:
Hu er ikke helt smart, stakkars;) men hu er så god og snill:) Blir nok ganske så stor ja, veterinæren mener hu blir like stor som faren, han veier 65 kg:eek::);):p

•☆tastedingsen☆•

Haha ja det skjønner jeg godt at du gjør :) hunden jeg hadde leke-bjeffa til meg når jeg sa "du er dum!" Eller hvis jeg kalte han gris :P hahah..

Woow DA blir hun stor! Men jeg digger store hunder da!:)) blir nok en fin barnevakt :P heheh

Jeg strikket til jeg stupte i kveld, men nå er jeg ferdig med mønsteret og har satt av masker til ermene. Nå må jeg bare strikke 40 cm rundt og rundt...og rundt :-p
Men jeg tror det blir bra!
Vis vedlegget 48586

Utrolig fint! Du er jammen flink :))

Back
Topp