Tirsdag 28.januar :)

Jeg gav nasse litt ibux før hun lå seg nå, det er ett eller annet her også.
Igår sov hun helt til 00.30 før hun laga en lyd, og nå er hun i helt fin form, så er litt spent på natta i grunnen!

God formiddag!
Ingen skravletråd ennå??? :eek: Klokka er jo midt på dagen allerede :P
Vi har hatt litt av ei slitsom natt :confused: La oss kl 22 men jeg fikk ikke sove, idet jeg skulle til å duppe av rundt 00.30 satte Hermine i å sutre. Hun sutra av og på i en times tid, så tok vi henne mellom oss i storsenga. Hun kroa seg heeeelt inntil meg og slokna :rolleyes: Men satte i å skrike igjen etter kort tid :( Hun fikk litt mme, og roa seg litt bedre. Men fortsatte resten av natta med sutring og uro :eek: Hun tok seg til øret i søvne, klødde noe fælt i øret, så lurer på om hun kan ha hatt øreverk... Kan de ha det selv om de ikke er forkjøla eller syk på noe vis?

Hun var iallfall i storform i morges, så sendte henne i bhg! :) Nå er jeg alene på en tom lesesal og håper jeg snart får satt i gang med noe produktivt altså! :P

Ha en fin dag dere :)

Kan fint ha ørebetennelse uten og være forkjøla og kommer gjerne på natta og, er smertefullt og ligge:confused:

Håper dere får en bedre natt i natt:)

•☆tastedingsen☆•

Hei. Kjipt med dårlige netter for dere... Samme her. Men,er vant til det :)
Igår så vi på menn som hater kvinner,og idag er det andre filmen på agendaen..
Wael er med mammaen min å henter lillesøster på skolen... Han hoster fortsatt så han spyr stakkars. Mina er myyyye bedre,kun noen dager igjen med medisiner :)
Et par bilder av Mina som er nydusjet :)

Lilla-87: har heller ikke kommet inn før nå .. Deilig med god natt da :)
Håper dere slipper unna spysyken denne gangen :) Vis vedlegget 48516Vis vedlegget 48517

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Fir ei vakker lita frøken:):):):):)
Godt Mina er blitt bedre:) Uffa, god bedring til storebror Wael. Synes veldig synd på han:(

•☆tastedingsen☆•

Igår sov hun helt til 00.30 før hun laga en lyd, og nå er hun i helt fin form, så er litt spent på natta i grunnen!

Håper det går fint, og at Hermine får hvilt seg godt:-)

Hehe, du, jeg bruker også å bare la alt kaoset ligge når jeg er alene med Hermine...og da kan jeg være i kjempeform men utslitt likevel ;) La rotet ligge du, mannen kommer jo snart tilbake :p

Hehe, jeg har sendt han en advarende tekst så han vet hva han kommer hjem til:D

Idag har jeg vært ute med jentene og fora fuglene. Nelly er i bedre form, men Emmeth og Mathea er fortsatt dårlige, men i bedre form enn i helga. Idag har jeg hatt litt hard needed selvpleie:cool: Støpt negler;)
Nelly fikk velge navn til pus og det blei Minka:) Jeg er halvdau her jeg ligg i sofaen, digg og ligge rett ut:D så får husarbeidet bare dra sin kos:p;).... eller vente:eek::p;):cool::D
1390930706635.jpg
1390930743109.jpg
1390930766669.jpg
1390930795976.jpg

•☆tastedingsen☆•

Helluuu :)

Godt appen er oppe å går igjen! Merker at man er en smule avhengig når den ikke funker :P

Idag begynte jeg smått å trene litt hjemme :) greit å la kroppen komme i litt bedre form etterhvert :P har lyst å begynne på noe zumba-lingende trening etterhvert, men da må jeg først komme i bedre form enn det jeg er nå! Haha..

Nå har Liana lagt seg, og Emira sitter å ser på jul i svingen:rolleyes::p

Idag har jeg vært ute med jentene og fora fuglene. Nelly er i bedre form, men Emmeth og Mathea er fortsatt dårlige, men i bedre form enn i helga. Idag har jeg hatt litt hard needed selvpleie:cool: Støpt negler;)
Nelly fikk velge navn til pus og det blei Minka:) Jeg er halvdau her jeg ligg i sofaen, digg og ligge rett ut:D så får husarbeidet bare dra sin kos:p;).... eller vente:eek::p;):cool::D
Vis vedlegget 48546
Vis vedlegget 48547
Vis vedlegget 48548
Vis vedlegget 48549

•☆tastedingsen☆•

Fine bilder av litt forskjellig :D hehe.. godt formen er litt bedre hos barna dine!;) nå må dem bli helt friske, og ikke syke igjen!;):)

Vis vedlegget 48546
Vis vedlegget 48547
Vis vedlegget 48548
Vis vedlegget 48549

•☆tastedingsen☆•
Så fine unger, og kattunge! Kan tenke meg det var deilig å få litt alenetid! :)

Du må legge ut bilder av Selma også, hun har sikkert blitt svæææær allerede??? :)

Helluuu :)

Godt appen er oppe å går igjen! Merker at man er en smule avhengig når den ikke funker :P

Idag begynte jeg smått å trene litt hjemme :) greit å la kroppen komme i litt bedre form etterhvert :P har lyst å begynne på noe zumba-lingende trening etterhvert, men da må jeg først komme i bedre form enn det jeg er nå! Haha..

Nå har Liana lagt seg, og Emira sitter å ser på jul i svingen:rolleyes::p
Jeg har zumba til Wii liggende...fikk brukt den et par ganger før jeg ble gravid og siden har den blitt liggende...kan tenke meg at Hermine ville syntes det var morro om jeg tok den fram :p :D

Hehe, jeg har sendt han en advarende tekst så han vet hva han kommer hjem til:D
Haha, det bruker jeg også å gjøre! :p
Som regel blir han bare glad for at jeg ikke har slitt meg ut på "unødvendige" ting som å rydde :p ;)

Jeg har zumba til Wii liggende...fikk brukt den et par ganger før jeg ble gravid og siden har den blitt liggende...kan tenke meg at Hermine ville syntes det var morro om jeg tok den fram :p :D

Haha kansje det er noe for de små? :P:) haha jeg tenkte kansje å bli med på det "friskis & svettis" har.. er en gang i uka her.. men kan ikle begynne enda, da kommer jeg vel til å ligge lamslått innen 15 min :P

Haha, det bruker jeg også å gjøre! :p
Som regel blir han bare glad for at jeg ikke har slitt meg ut på "unødvendige" ting som å rydde :p ;)

Høres ut som en veldig fin kar:-):D

Jeg prøvde å skumme i gjennom tråden her nå, men jeg er så sliten :p
Her hadde vi en grei natt. Jeg kom hjem fra jobb ca 00.30, da våknet Lillebror. Etter å ha blitt litt sinna for ikke å få pupp sovnet han og sov til 2.30. Og så sov han til morgenen :p
T måtte til legen i dag og Lillebror og jeg hadde lovet å holde Barnetreffen åpen. Så vi fartet fra 7.50 i dag morges til bussen som kom hjem kl 16 :p
Og T skulle i bursdag kl 17 :D
Full- fart- dag, med andre ord, men mye koselig da!
Lillebror sovnet kl 19, da hentet jeg T og mannen legger han nå.
Ikke mye på planene i kveld...

Vis vedlegget 48546
Vis vedlegget 48547
Vis vedlegget 48548
Vis vedlegget 48549

•☆tastedingsen☆•

Godt å høre at de er på bedringens vei, og at du har koset deg med alenetid, det ble fine negler:-)
Holder med deg i å la husarbeidet seile sin egen sjø ikveld:p

Her hadde vi en grei natt. Jeg kom hjem fra jobb ca 00.30, da våknet Lillebror. Etter å ha blitt litt sinna for ikke å få pupp sovnet han og sov til 2.30. Og så sov han til morgenen :p
T måtte til legen i dag og Lillebror og jeg hadde lovet å holde Barnetreffen åpen. Så vi fartet fra 7.50 i dag morges til bussen som kom hjem kl 16 :p

Du har virkelig fått utrettet mye i dag:-) Godt med en hvil i kveld nå sikkert:-)

Hvordan gikk det å være Barnetreff-leder? Ny karrieremulighet? ;)

Jeg har fiskepudding i ovnen nå, melk- og glutenfri. Har aldri laga det før, så er spent på resultatet!!! :D

Ellers så har jeg kjøpt bruk, men så og si ubrukt, parkdress til våren til Hermine idag, 200kr for denne dressen:
ImageUploadedByBV Forum1390937800.818021.jpg

Håper hun passer 92 til våren!!! :p Hvis ikke så får jeg leite etter en brukt i 86 også! Men hun har strekt seg flere cm bare den siste måneden (ser det på kjolene som blir lengre og lengre oppå leggen), så det blir sikkert å gå fint! Hun blir jo 2 år i sommer :eek:

Back
Topp