Igår sov hun helt til 00.30 før hun laga en lyd, og nå er hun i helt fin form, så er litt spent på natta i grunnen!Jeg gav nasse litt ibux før hun lå seg nå, det er ett eller annet her også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Igår sov hun helt til 00.30 før hun laga en lyd, og nå er hun i helt fin form, så er litt spent på natta i grunnen!Jeg gav nasse litt ibux før hun lå seg nå, det er ett eller annet her også.
God formiddag!
Ingen skravletråd ennå???Klokka er jo midt på dagen allerede
Vi har hatt litt av ei slitsom nattLa oss kl 22 men jeg fikk ikke sove, idet jeg skulle til å duppe av rundt 00.30 satte Hermine i å sutre. Hun sutra av og på i en times tid, så tok vi henne mellom oss i storsenga. Hun kroa seg heeeelt inntil meg og slokna
Men satte i å skrike igjen etter kort tid
Hun fikk litt mme, og roa seg litt bedre. Men fortsatte resten av natta med sutring og uro
Hun tok seg til øret i søvne, klødde noe fælt i øret, så lurer på om hun kan ha hatt øreverk... Kan de ha det selv om de ikke er forkjøla eller syk på noe vis?
Hun var iallfall i storform i morges, så sendte henne i bhg!Nå er jeg alene på en tom lesesal og håper jeg snart får satt i gang med noe produktivt altså!
![]()
Ha en fin dag dere![]()
Hei. Kjipt med dårlige netter for dere... Samme her. Men,er vant til det![]()
Igår så vi på menn som hater kvinner,og idag er det andre filmen på agendaen..
Wael er med mammaen min å henter lillesøster på skolen... Han hoster fortsatt så han spyr stakkars. Mina er myyyye bedre,kun noen dager igjen med medisiner![]()
Et par bilder av Mina som er nydusjet![]()
Lilla-87: har heller ikke kommet inn før nå .. Deilig med god natt da![]()
Håper dere slipper unna spysyken denne gangenVis vedlegget 48516Vis vedlegget 48517
Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
Igår sov hun helt til 00.30 før hun laga en lyd, og nå er hun i helt fin form, så er litt spent på natta i grunnen!
Hehe, du, jeg bruker også å bare la alt kaoset ligge når jeg er alene med Hermine...og da kan jeg være i kjempeform men utslitt likevelLa rotet ligge du, mannen kommer jo snart tilbake
![]()
Bare len deg tilbake med god samvittighet![]()

Idag har jeg vært ute med jentene og fora fuglene. Nelly er i bedre form, men Emmeth og Mathea er fortsatt dårlige, men i bedre form enn i helga. Idag har jeg hatt litt hard needed selvpleieStøpt negler
Nelly fikk velge navn til pus og det blei MinkaJeg er halvdau her jeg ligg i sofaen, digg og ligge rett ut
så får husarbeidet bare dra sin kos
.... eller vente
Vis vedlegget 48546
Vis vedlegget 48547
Vis vedlegget 48548
Vis vedlegget 48549
•☆tastedingsen☆•
LigesåHåper det går fint, og at Hermine får hvilt seg godt![]()
Så fine unger, og kattunge! Kan tenke meg det var deilig å få litt alenetid!Idag har jeg vært ute med jentene og fora fuglene. Nelly er i bedre form, men Emmeth og Mathea er fortsatt dårlige, men i bedre form enn i helga. Idag har jeg hatt litt hard needed selvpleieStøpt negler
Nelly fikk velge navn til pus og det blei MinkaJeg er halvdau her jeg ligg i sofaen, digg og ligge rett ut
.... eller vente
Vis vedlegget 48546
Vis vedlegget 48547
Vis vedlegget 48548
Vis vedlegget 48549
•☆tastedingsen☆•
Jeg har zumba til Wii liggende...fikk brukt den et par ganger før jeg ble gravid og siden har den blitt liggende...kan tenke meg at Hermine ville syntes det var morro om jeg tok den framHelluuu
Godt appen er oppe å går igjen! Merker at man er en smule avhengig når den ikke funker
Idag begynte jeg smått å trene litt hjemmegreit å la kroppen komme i litt bedre form etterhvert
har lyst å begynne på noe zumba-lingende trening etterhvert, men da må jeg først komme i bedre form enn det jeg er nå! Haha..
Nå har Liana lagt seg, og Emira sitter å ser på jul i svingen![]()
Haha, det bruker jeg også å gjøre!Hehe, jeg har sendt han en advarende tekst så han vet hva han kommer hjem til![]()
Jeg har zumba til Wii liggende...fikk brukt den et par ganger før jeg ble gravid og siden har den blitt liggende...kan tenke meg at Hermine ville syntes det var morro om jeg tok den fram![]()
![]()
Haha, det bruker jeg også å gjøre!
Som regel blir han bare glad for at jeg ikke har slitt meg ut på "unødvendige" ting som å rydde![]()
![]()
Idag har jeg vært ute med jentene og fora fuglene. Nelly er i bedre form, men Emmeth og Mathea er fortsatt dårlige, men i bedre form enn i helga. Idag har jeg hatt litt hard needed selvpleieStøpt negler
.... eller vente
Vis vedlegget 48546
Vis vedlegget 48547
Vis vedlegget 48548
Vis vedlegget 48549
•☆tastedingsen☆•
Jeg prøvde å skumme i gjennom tråden her nå, men jeg er så sliten
Her hadde vi en grei natt. Jeg kom hjem fra jobb ca 00.30, da våknet Lillebror. Etter å ha blitt litt sinna for ikke å få pupp sovnet han og sov til 2.30. Og så sov han til morgenen
T måtte til legen i dag og Lillebror og jeg hadde lovet å holde Barnetreffen åpen. Så vi fartet fra 7.50 i dag morges til bussen som kom hjem kl 16
Og T skulle i bursdag kl 17
Full- fart- dag, med andre ord, men mye koselig da!
Lillebror sovnet kl 19, da hentet jeg T og mannen legger han nå.
Ikke mye på planene i kveld...
Hvordan gikk det å være Barnetreff-leder? Ny karrieremulighet?Jeg prøvde å skumme i gjennom tråden her nå, men jeg er så sliten![]()
Her hadde vi en grei natt. Jeg kom hjem fra jobb ca 00.30, da våknet Lillebror. Etter å ha blitt litt sinna for ikke å få pupp sovnet han og sov til 2.30. Og så sov han til morgenen
T måtte til legen i dag og Lillebror og jeg hadde lovet å holde Barnetreffen åpen. Så vi fartet fra 7.50 i dag morges til bussen som kom hjem kl 16![]()
Og T skulle i bursdag kl 17![]()
Full- fart- dag, med andre ord, men mye koselig da!
Lillebror sovnet kl 19, da hentet jeg T og mannen legger han nå.
Ikke mye på planene i kveld...