Tirsdag 28.januar :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God formiddag!
Ingen skravletråd ennå??? :eek: Klokka er jo midt på dagen allerede :P
Vi har hatt litt av ei slitsom natt :confused: La oss kl 22 men jeg fikk ikke sove, idet jeg skulle til å duppe av rundt 00.30 satte Hermine i å sutre. Hun sutra av og på i en times tid, så tok vi henne mellom oss i storsenga. Hun kroa seg heeeelt inntil meg og slokna :rolleyes: Men satte i å skrike igjen etter kort tid :( Hun fikk litt mme, og roa seg litt bedre. Men fortsatte resten av natta med sutring og uro :eek: Hun tok seg til øret i søvne, klødde noe fælt i øret, så lurer på om hun kan ha hatt øreverk... Kan de ha det selv om de ikke er forkjøla eller syk på noe vis?

Hun var iallfall i storform i morges, så sendte henne i bhg! :) Nå er jeg alene på en tom lesesal og håper jeg snart får satt i gang med noe produktivt altså! :P

Ha en fin dag dere :)

Heisann

Her har det oså vært en urolig natt, og nasse var vanskelig å legge i går, det er hun vanligvis ikke. Jeg tror man kan ha øreverk uten andre plager ja, så det kan jo hende. Jeg lurer på om det er tenner her, for hun ropte auau, ingen feber eller noe, tok seg heller ikke til ørene.
Mannen har reist på seminar, og kommer ikke hjem før i morgen kveld. Det blir nok småtungt i kveld å ta alt alene i denne formen, men det skal gå:-)

Det blåser enda mye, jeg begynner å bli så lei, men ikke så lei som de i nord trøndelag, forferdelig mye branner nå:-(

Hallæ!
Har ikke kommet meg inn på bv før nå. Sida har ikke blitt lasta opp..:confused:

Vi har hatt ei fiiiin natt. Vesla fikk litt ibux når hun la seg og da sov hun fra 18.30-06.10.:) Ikke et kny fra henne hele natta (som jeg kan huske iallfall).
Dm har sykt barn og mistenker spysjuka, så da er Jenny hjemme med pappaen sin mens jeg har forelesning og gr.arb. Lillemor sikler som bare det og sutrer en del, så nå er det tenner på vei.

Ønsker dere en fin dag.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei. Kjipt med dårlige netter for dere... Samme her. Men,er vant til det :)
Igår så vi på menn som hater kvinner,og idag er det andre filmen på agendaen..
Wael er med mammaen min å henter lillesøster på skolen... Han hoster fortsatt så han spyr stakkars. Mina er myyyye bedre,kun noen dager igjen med medisiner :)
Et par bilder av Mina som er nydusjet :)

Lilla-87: har heller ikke kommet inn før nå .. Deilig med god natt da :)
Håper dere slipper unna spysyken denne gangen :) ImageUploadedByBV Forum1390915109.960324.jpgImageUploadedByBV Forum1390915136.233110.jpg

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Wael er med mammaen min å henter lillesøster på skolen... Han hoster fortsatt så han spyr stakkars. Mina er myyyye bedre,kun noen dager igjen med medisiner :)

Håper dere slipper unna spysyken denne gangen :) Vis vedlegget 48516Vis vedlegget 48517

Så bra Mina er blitt bedre, håper Wael kommer raskt etter:-) Kjempefine bilder av godpia di:-)

Hei jente, ha kje hatt tid før no å vær her inne :-P

Eg å Fie va litt seint ute i dag :-P
Men det gjekk bra :-)

Vi ha akkurat spist middag, heimelaga kjøttkaka med poteta og brokkoli, og i sausn ha eg purreløk og paprika :-) eg syns det va godt, men fie syns ikke det va nå særle med purreløk :-P
Også agurkskive på sia :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1390922033526.jpg
    1390922033526.jpg
    78,8 KB · Visninger: 16
God ettermiddag :)
Vi har spist fiskepinner og rotmos vi :) Hermine spiste tre store porsjoner :eek: Kålrot, søtpotet og gulrot most sammen med soyafløte og margarin falt i smak hos både liten og stor :D "nam-nam go mat" må man ta som et komplement! :D

Nå skal snusket straks stelles og så er nok en så altfor kort ettermiddag over :oops:

Heisann

Her har det oså vært en urolig natt, og nasse var vanskelig å legge i går, det er hun vanligvis ikke. Jeg tror man kan ha øreverk uten andre plager ja, så det kan jo hende. Jeg lurer på om det er tenner her, for hun ropte auau, ingen feber eller noe, tok seg heller ikke til ørene.
Mannen har reist på seminar, og kommer ikke hjem før i morgen kveld. Det blir nok småtungt i kveld å ta alt alene i denne formen, men det skal gå:-)

Det blåser enda mye, jeg begynner å bli så lei, men ikke så lei som de i nord trøndelag, forferdelig mye branner nå:-(
Lykke til med alenekvelden! For håpe snuppa di ikke protesterer for mye i kveld når mamman er alene om jobben ;)

Håper dere slipper unna spysyken denne gangen :) Vis vedlegget 48516Vis vedlegget 48517

Søte Mina, på de bildene var hun bra lik broren sin! :)

God bedring til Wael, får håpe han slipper hosten snart!

Hallæ!
Har ikke kommet meg inn på bv før nå. Sida har ikke blitt lasta opp..:confused:

Vi har hatt ei fiiiin natt. Vesla fikk litt ibux når hun la seg og da sov hun fra 18.30-06.10.:) Ikke et kny fra henne hele natta (som jeg kan huske iallfall).
Dm har sykt barn og mistenker spysjuka, så da er Jenny hjemme med pappaen sin mens jeg har forelesning og gr.arb. Lillemor sikler som bare det og sutrer en del, så nå er det tenner på vei.

Ønsker dere en fin dag.:)

Fysj og usj, hold henne hjemme i to dager så kanskje dere slipper smitten denne gangen ;)

Hei jente, ha kje hatt tid før no å vær her inne :-P

Eg å Fie va litt seint ute i dag :-P
Men det gjekk bra :-)

Vi ha akkurat spist middag, heimelaga kjøttkaka med poteta og brokkoli, og i sausn ha eg purreløk og paprika :-) eg syns det va godt, men fie syns ikke det va nå særle med purreløk :-P
Også agurkskive på sia :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hehe, løk er sjelden poppis hos de små :p men Hermine spiser løken når den er godt kokt og rørt sammen med annen mat ;) :p

God formiddag!
Ingen skravletråd ennå??? :eek: Klokka er jo midt på dagen allerede :P
Vi har hatt litt av ei slitsom natt :confused: La oss kl 22 men jeg fikk ikke sove, idet jeg skulle til å duppe av rundt 00.30 satte Hermine i å sutre. Hun sutra av og på i en times tid, så tok vi henne mellom oss i storsenga. Hun kroa seg heeeelt inntil meg og slokna :rolleyes: Men satte i å skrike igjen etter kort tid :( Hun fikk litt mme, og roa seg litt bedre. Men fortsatte resten av natta med sutring og uro :eek: Hun tok seg til øret i søvne, klødde noe fælt i øret, så lurer på om hun kan ha hatt øreverk... Kan de ha det selv om de ikke er forkjøla eller syk på noe vis?

Hun var iallfall i storform i morges, så sendte henne i bhg! :) Nå er jeg alene på en tom lesesal og håper jeg snart får satt i gang med noe produktivt altså! :P

Ha en fin dag dere :)

Synd å høre om natten deres! Men må bare si at Emira har hatt øreverk én gang, og den kom plutselig iløpet av kvelden/natta..var ikke noe syk ellers.. ikke hadde hun feber heller.. da var hun vel 2-3 år gammel..

Synd å høre om natten deres! Men må bare si at Emira har hatt øreverk én gang, og den kom plutselig iløpet av kvelden/natta..var ikke noe syk ellers.. ikke hadde hun feber heller.. da var hun vel 2-3 år gammel..
Det er så rart at de kan få sånn vondt i ørene helt plutselig :confused: men blir det samme greia nå til natta så får vi prøve å gi litt smertestillende. Vil jo helst være litt restriktiv med å gi det, men det var noe som plaget henne i natt :oops:

Da var lille nass i seng, så langt virker det som hun har lagt seg til å sove greit, men det kan fremdeles komme protester. Jeg merker godt alt mannen gjør i huset når han er borte gitt, ser helt bomba ut her, og jeg har ikke krefter igjen til å gjøre noe med det i kveld. Det er en smertefull aften:eek::)
Får satse på å få unna litt i morgen:p

Det er så rart at de kan få sånn vondt i ørene helt plutselig :confused: men blir det samme greia nå til natta så får vi prøve å gi litt smertestillende. Vil jo helst være litt restriktiv med å gi det, men det var noe som plaget henne i natt :oops:

Jeg gav nasse litt ibux før hun lå seg nå, det er ett eller annet her også.

Så vakker jente :D dumt at Wael fortsatt er syk :(

Ja det er rart egentlig:confused: men vi var hos legen, og han så heller ikke noen tegn til forkjølelse.. hun kunne jo snakke og klagde kun på det ene øret.. så det er nok mulig at Hermine har hatt litt vondt? Og det er jo mer trykk i øret når man ligger..så det kan jo forklare om hun er i fin form ellers;)

Da var lille nass i seng, så langt virker det som hun har lagt seg til å sove greit, men det kan fremdeles komme protester. Jeg merker godt alt mannen gjør i huset når han er borte gitt, ser helt bomba ut her, og jeg har ikke krefter igjen til å gjøre noe med det i kveld. Det er en smertefull aften:eek::)

Bare len deg tilbake med god samvittighet;)

Hehe, du, jeg bruker også å bare la alt kaoset ligge når jeg er alene med Hermine...og da kan jeg være i kjempeform men utslitt likevel ;) La rotet ligge du, mannen kommer jo snart tilbake :p

Back
Topp