Tirsdag 27.mai.

Åh sånn ja :-) Tror ikke han hadde turt det,når vi er gift også hehe :-)
Men de kommer fra en familie med bra økonomi og eier mange mål med tomter alle søskene etter faren :-) Libyere er ikke slik,for de har ikke turisme og familien deres hadde flådd de om de hadde gått på gamle europeiske damer hehe..
Men i De fattige nabolandene er det noe annet :rolleyes::confused:

Begge brødrene ville i utgangspunktet bo i Libya også, men det har jeg jo prøvd. Så fikk overtalt han til at her var det bedre skoler og ikke minst tryggere :-) :-)

Men ja , mange som blir lurt. Det er synd. På www.tunisianloverats.com er det helt texas!!! Hehe

Nei det er noe annet med de som faktisk har/har hatt et godt liv:) de jeg har hørts om som har blitt lurt på den måten, er mest folk fra Balkan egentlig:P men det var nok mye mer av det for en del år siden..nå er det nok vanskeligere å lure noen for å bli i et land, og noen velger heller å ha en form for avtale:)

Ja husker det var så mye utrygghet litt etter at dere flyttet dit sist:eek: godt dere kom dere til Norge/sverige:)

Nei det er noe annet med de som faktisk har/har hatt et godt liv:) de jeg har hørts om som har blitt lurt på den måten, er mest folk fra Balkan egentlig:P men det var nok mye mer av det for en del år siden..nå er det nok vanskeligere å lure noen for å bli i et land, og noen velger heller å ha en form for avtale:)

Ja husker det var så mye utrygghet litt etter at dere flyttet dit sist:eek: godt dere kom dere til Norge/sverige:)
Ja mange som har blitt lurt.. men tror det er mindre og mindre for kravene er gsnske høye, pluss at mange må på politiintervju å fortelle alt om den andre osv :-)

Ja godt å.være tilbake altså :-) Trives helt klart best her :-)

Er dere i samboeren din sitt hjemland noen gang da? :-)

Ja mange som har blitt lurt.. men tror det er mindre og mindre for kravene er gsnske høye, pluss at mange må på politiintervju å fortelle alt om den andre osv :-)

Ja godt å.være tilbake altså :-) Trives helt klart best her :-)

Er dere i samboeren din sitt hjemland noen gang da? :-)

Har aldri vært der:P han selv har ikke vært der på 14 år.. hehe.. men vi har lyst til å dra dit når barna er større, for broren har kjøpt et hus der som vi kan bruke etterhvert :)

Back
Topp