Tirsdag 27.mai.

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
God middag:)
Idag har jeg ikke gjor noen verdens ting. Skikkelig trøtt:p Emmeth har prikker på kroppen og spredt seg til ansiktet nå også. Herre min for ett dårlig humør han er i. Både idag og igår var han så grinete og irritabel.

Dagens planer er og bytte sengetøy og støvsuge alle rommene. Får sette igang med det når Emmeth har sovet lur;)
Hva er deres planer for dagen?

Lykke til med eksamen idag, Tea:)

Hvordan er formen til jenny?

Ha en fin dag, jenter:)

•☆Tastedingsen☆•

Håper han blir bedre i form i løpet av dagen da! :D
Takk for lykkeønskninger!
Jeg er evig takknemmelig for at nettene og formen min er bedre enn i forrige uke, selvomjeg nok kunne rukket noen flere timer på øyet i natt. Men det var min egen skyld også :p

T er levert i bhg, Lillebror får se film og leker mens jeg leser litt mer. Det er egentlig liten vits da jeg nok ikke lærer mer nå før utspørringen, men jeg klarer ikke å la vær :p

Nest eldste søsteren min kommer for å passe E mens jeg skal opp til eksamen. Etter det kommer eldste søsteren min og datteren hennes på midda, og for å passe E mens T og jeg er på turnavslutning :D

God middag:)
Idag har jeg ikke gjor noen verdens ting. Skikkelig trøtt:p Emmeth har prikker på kroppen og spredt seg til ansiktet nå også. Herre min for ett dårlig humør han er i. Både idag og igår var han så grinete og irritabel.

Dagens planer er og bytte sengetøy og støvsuge alle rommene. Får sette igang med det når Emmeth har sovet lur;)
Hva er deres planer for dagen?

Lykke til med eksamen idag, Tea:)

Hvordan er formen til jenny?

Ha en fin dag, jenter:)

•☆Tastedingsen☆•

Husker Liana var plaget de dagene hun hadde utslett ved tredagersfeberen (om det er det han har da).. håper det gir seg snart og at han kommer i bedre form :)

går det bra med dere andre da?:)
Ha en fin dag, snupp :)

Jeg er evig takknemmelig for at nettene og formen min er bedre enn i forrige uke, selvomjeg nok kunne rukket noen flere timer på øyet i natt. Men det var min egen skyld også :p

T er levert i bhg, Lillebror får se film og leker mens jeg leser litt mer. Det er egentlig liten vits da jeg nok ikke lærer mer nå før utspørringen, men jeg klarer ikke å la vær :p

Nest eldste søsteren min kommer for å passe E mens jeg skal opp til eksamen. Etter det kommer eldste søsteren min og datteren hennes på midda, og for å passe E mens T og jeg er på turnavslutning :D

Masse lykke til med eksamen!!:D dette går nok supert;)

Høres koselig ut med middagsbesøk da:D ha en fin dag;)

God dagen:)

Natten har vært bedre heldigvis! Leoh er fortsatt litt snørrete og hoster noe..men virker ikke som om det plager han like mye idag, og han sover bedre!:) igår sov har bare 30 min av gangen, 3 ganger på dagen!

Ellers er jentene i barnehagen, og jeg og sambo sløver mens Leoh sover;) ingen planer idag..men må vel gjøre litt her hjemme og handle!

Håpet alle får en super dag!:)

Hahaha, håper jeg virkelig og for han er skikkelig sur:p

Så heelig med gode netter og forbedret form:D

Sikker på det kommer til og gå kjempefint på eksamen, Tea:):):)
Du er så FLINK:D:D:D:D
Masse, masse lykke til:)

•☆Tastedingsen☆•

Husker Liana var plaget de dagene hun hadde utslett ved tredagersfeberen (om det er det han har da).. håper det gir seg snart og at han kommer i bedre form :)

går det bra med dere andre da?:)
Ha en fin dag, snupp :)

Ja, er det han har. For han har prikker på hele kroppen. Og så sur og grinete som han er:eek: tydelig det plager han. Er det lenge siden Liana hadde det?

Går fint med oss alle sammen, takk som spørr:)
Eneste som plager meg er den trøttheten:confused:

Hvordan går det med dere? Har du fått vaktlista fra jobben?

•☆Tastedingsen☆•

Natten har vært bedre heldigvis! Leoh er fortsatt litt snørrete og hoster noe..men virker ikke som om det plager han like mye idag, og han sover bedre!:) igår sov har bare 30 min av gangen, 3 ganger på dagen!

Ellers er jentene i barnehagen, og jeg og sambo sløver mens Leoh sover;) ingen planer idag..men må vel gjøre litt her hjemme og handle!

Så deilig med en slafedag:D

Stakkars lille Leoh, synd han er så tett og at det ødelegger sovinga:( når de får lite søvn blir de jo ofte litt grinete av det og. God bedring til lille mannen:)

•☆Tastedingsen☆•

Ja, er det han har. For han har prikker på hele kroppen. Og så sur og grinete som han er:eek: tydelig det plager han. Er det lenge siden Liana hadde det?

Går fint med oss alle sammen, takk som spørr:)
Eneste som plager meg er den trøttheten:confused:

Hvordan går det med dere? Har du fått vaktlista fra jobben?

•☆Tastedingsen☆•

Ok.. det sies at utslettet ikke er plagsomt, men Liana hadde det ikke noe godt heller ;) hun hadde det de dagene rundt Leoh sin fødsel (av alle dager:P ).. så var i okt.. hun kunne gråte så mye at hun var helt utrøstelig:( både de dagene med feber og de med utslett!

Trøtthet er et slit ja:( men godt det ikke er flere syke;)

Går greit med oss.. forkjølelse i hus, men det er vel ikke noe nytt når man har barn:P ikke fått noe vaktliste, så må snakke med sjefen! Men hun sa også at hun antageligvis ikke hadde noe helt enda..

Så deilig med en slafedag:D

Stakkars lille Leoh, synd han er så tett og at det ødelegger sovinga:( når de får lite søvn blir de jo ofte litt grinete av det og. God bedring til lille mannen:)

•☆Tastedingsen☆•

Ja han var mye mer grinete igår:( sov dårlig natt til igår, og lite på dagen.. men sov bedre i natt, og nå har han sovet i 2 timer, og sover enda ;):D

Håper dere får en grei dag uten altfor mange planer - deilig det og da :D

Blir det noe jobbing på deg eller?

Søte Emmeth :D

Minsten sover nå og jeg har fått spist og lagt bort pensum. Som sagt ingen vits i å lese nå. Det jeg ikke har lært nå rekker jeg ikke å lære innen to timer heller :p
Kjipt å ha eksamen så langt utpå ettermiddagen - rekker å grue meg mer enn nødvendig :p

Lykke til på eksamen! :D

Blir nok å gå så fint! Heldige du som har ferie snart ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok.. det sies at utslettet ikke er plagsomt, men Liana hadde det ikke noe godt heller ;) hun hadde det de dagene rundt Leoh sin fødsel (av alle dager:P ).. så var i okt.. hun kunne gråte så mye at hun var helt utrøstelig:( både de dagene med feber og de med utslett!

Trøtthet er et slit ja:( men godt det ikke er flere syke;)

Går greit med oss.. forkjølelse i hus, men det er vel ikke noe nytt når man har barn:P ikke fått noe vaktliste, så må snakke med sjefen! Men hun sa også at hun antageligvis ikke hadde noe helt enda..
Dere utsetter ikke permisjonen til mannen da, mens du likevel er hjemme? Så kan han jo heller ha mer perm utover høsten ;)

Hei hei :)
Vi har hatt en god natt, Hermine sover helt til morran og får mme i senga før vi står opp. Det er deilig! :)

Vi nyter late sommerdager og det deilige været, godt å kjenne litt varme og å se grønt gress og blomstrende trær! Slikt har vi ikke hjemme før til st.hans :P

Hermine sover i skyggen og siden blir det middag på Mc Donalds, det har vi heller ikke hjemme :P

Så kan du feire med ordentlig fløteis etterpå ;)

Lurt :D Men litt for travelt i dag. :p
Kjøpe meg is i kantina før jeg reiser hjem kanskje!

Back
Topp