Tirsdag 21!

Vi er hjemme fra Sverige ....
Vært en fæl natt,fordi Wael har blitt skikkelig syk. Halsvondt,rennende nese,hoste og feber..
Nekter å spise mat... Men,det går greit idag så lenge han drikker masse?
Mina er i god form,men var våken 2 ganger 30-40 min igår kveld og ved 1.30 tiden.
Wael var lyyysvåken fra jeg la meg 23.15-02...... Trøtt...

Mange syke barn nå... God bedring til alle små :)
Mammatil2prinsesser.... : når får du svar på HCG prøven? Håper du ikke er gravid da :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

God ettermiddag:-)

Nasse har begynt å våkne tidligere igjen etter helga, klokka fem både i går og i dag, men prøver å holde henne i senga til nærmere seks. Nå lurer jeg på om det kan være at hun er tettere i nesen enn hun var i helga...sover heldigvis godt om natten. Bør vel la mannen sove en middagslur i dag, han var ganske så trøtt i morrest, og han synes det går utover jobben hans, da blir det vel stas med to tenker jeg:D

Ellers er det kaldt igjen, men blåser ikke noe enda i hvertfall, skjer ikke så mye i dag heller. Fikk forresten tak i dundyne til 200,- i går, ikke værst, 80*100.

Håper da at lillemor ikke tar såå tidlige morgener når lillesøster kommer! ;)

Så billig dyne :D sånt liker vi ;)

Håper da at lillemor ikke tar såå tidlige morgener når lillesøster kommer! ;)

Så billig dyne :D sånt liker vi ;)
Det er lov å håpe:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Takk jeg fikk sovet litt for å holde ut senvakt.
Er groggy selv, men det er godt å jobbe litt.
Håper å få litt flere vakter fremover, før mannen skal bort og det blir lite jobb på meg.
Håper alle får en fin ettermiddag :)

Takk jeg fikk sovet litt for å holde ut senvakt.
Er groggy selv, men det er godt å jobbe litt.
Håper å få litt flere vakter fremover, før mannen skal bort og det blir lite jobb på meg.
Håper alle får en fin ettermiddag :)

Ha en fin vakt:-)

Æsj, blei det lite søvn på dere i natt og?:( Dere som ENDELIG hadde kommet inn i en god søvnperiode:( Håper dere sklir rett i samme gode søvnen når han er frisk igjen:) Gir du han astma medisin igjen nå, eller? Godt og høre feberen i det minste er blitt nesten borte:)
Ja han får fult med astmamedisin nå, ellers brekker han seg av konstant hoste :(
Fin dag i dag! Han spiser greit nå også. Litt tørre bleier synes jeg, men vi ser jo at han drikker bra. Jeg er redd min produksjon sank drastisk i helgen da vi var borte. Han var helt fortvilet over hvor lite han fikk ut i natt :(

Hvordan går det jenter? :-) Stille her idag..

Wael sovnet for 15 minutter siden... han er så slapp og dårlig stakkars :-(
Er deres barn blitt bedre? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ja han får fult med astmamedisin nå, ellers brekker han seg av konstant hoste :(
Fin dag i dag! Han spiser greit nå også. Litt tørre bleier synes jeg, men vi ser jo at han drikker bra. Jeg er redd min produksjon sank drastisk i helgen da vi var borte. Han var helt fortvilet over hvor lite han fikk ut i natt :(

Kanskje det kan hjelpe med litt amme-te? Verdt ett forsøk iallfall:)
Så godt han er i bedre form:):):)

Vært en fæl natt,fordi Wael har blitt skikkelig syk. Halsvondt,rennende nese,hoste og feber..
Mina er i god form,men var våken 2 ganger 30-40 min igår kveld og ved 1.30 tiden.

Mammatil2prinsesser.... : når får du svar på HCG prøven? Håper du ikke er gravid da :)

Skal ta BP på fredag, men 100% sikker på jeg IKKE er preggy:) Er noe annet som ikke er som det skal, men aner ikke hva!
Uff, så kjedelig du får så lite søvn ikke moro med mye oppvåkninger hver natt og syke barn i tillegg. God bedring til Wael:)<3

Hvordan går det jenter? :-) Stille her idag..

Wael sovnet for 15 minutter siden... han er så slapp og dårlig stakkars :-(
Er deres barn blitt bedre? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Synd å høre om lille gutten din :( man får jo så vondt selv, når de små er syke :(

Her er dem friske ;):D vært bitte litt snørr hos Leoh og Liana.. og jeg har hatt vondt i halsen.. men nå er det bra :D

Huff så synd å lese om dårlige netter og syke barn :(
Sender masse sovestøv og bli-frisk-støv til alle som måtte trenge det! ;) <3

Nesten litt fælt å skrive at natten vår har nok en gang vært fin:eek::confused::p Liana våkna 1 gang, da lå hun feil vei i senga, lå oppå dyna og hadde dratt med seg puta under magen, under der igjen lå smokken, og bamsen lå ved siden av hun :P så hjalp å ordne alt på riktig plass :P hehe..

Jeg driver å går gjennom rommet til Emira! Utrolig hvor mye skrot som samler seg opp.. får kaste og rydde bort en del, men må ta litt og litt så hun ikke legger merke til det :P;)

Ellers sitter jeg nå med skravlefanten på fanget som prøver å ta mobilen min:rolleyes::P
Vis vedlegget 47801
Smellvakker guttunge :rolleyes:

Stakkars liten :( Masse god bedring!
Gjør ingenting at han ikke vil spise sålenge du får i han drikke, gjerne noe med litt sukker i som solbærsaft eller juice ;)

God kveld :)
BV blir nedprioritert på ettermiddagene nå, har jo bare knappe 3 timer sammen med Hermine mens hun er våken så da jobber jeg iherdig med IKKE å bruke Ipad, tlf, pc etc :p ;)

Snuppa hadde storkost seg på solfest idag, hun kom hjem og sa i ett "kjona hode, kjona hode" :confused: De hadde laget solkroner som de hadde hatt på hodet mens de spiste boller :p ;) Strålende fornøyd jente som lekte rundt med krona på hodet :p

17.30 ble hun litt vel aktiv, gikk mellom 4 aktiviteter på 5 sekunder "Hemine køre bil, æ tejne, koke miggag, Hemine bygge" kom det ramsende opp på 5 sekund mens hun løp mellom lekene :eek: Da roa vi ned med litt tv, et bad og ei flaske melk :p Tydelig overtrøtt unge etter en hektisk dag ;)

Nå er beina høyt og tvn på, ikveld SKAL jeg legge meg tidlig!!! :p

Så moro med solfest:-) skjønner dere blir tullete ja, her får vi hvertfall noen timer. Mannen pleier å reagere veldig på mørketia, hvordan er det for dere?
Godt å høre at Hermine er bedre form:-)
Dette er første året jeg har følt meg litt medtatt av mørketida i grunnen. Men det er nok fordi komboen småbarn, lite søvn og stor arbeidsbelastning + mørketid blir litt hardt på kroppen ;) Har vært trøtt og slapp og sliten i to måneder nå, nesten som når man er gravid, bortsett fra at jeg ikke er det :p Men det blir straks litt mer energi og overskudd når man får dagslys mer enn 30 min om dagen ;)

God kveld :)
BV blir nedprioritert på ettermiddagene nå, har jo bare knappe 3 timer sammen med Hermine mens hun er våken så da jobber jeg iherdig med IKKE å bruke Ipad, tlf, pc etc :p ;)

Snuppa hadde storkost seg på solfest idag, hun kom hjem og sa i ett "kjona hode, kjona hode" :confused: De hadde laget solkroner som de hadde hatt på hodet mens de spiste boller :p ;) Strålende fornøyd jente som lekte rundt med krona på hodet :p

17.30 ble hun litt vel aktiv, gikk mellom 4 aktiviteter på 5 sekunder "Hemine køre bil, æ tejne, koke miggag, Hemine bygge" kom det ramsende opp på 5 sekund mens hun løp mellom lekene :eek: Da roa vi ned med litt tv, et bad og ei flaske melk :p Tydelig overtrøtt unge etter en hektisk dag ;)

Nå er beina høyt og tvn på, ikveld SKAL jeg legge meg tidlig!!! :p

Hahah litt ivrig bare :P hahah godt mam har noe å roe ned tempo med ;)

Dette er første året jeg har følt meg litt medtatt av mørketida i grunnen. Men det er nok fordi komboen småbarn, lite søvn og stor arbeidsbelastning + mørketid blir litt hardt på kroppen ;) Har vært trøtt og slapp og sliten i to måneder nå, nesten som når man er gravid, bortsett fra at jeg ikke er det :p Men det blir straks litt mer energi og overskudd når man får dagslys mer enn 30 min om dagen ;)

Kansje jeg bør slutte å klage over at det blir fort mørkt her :P hahaha for vi har det lyst i 7-8 timer :P bare uten sol :(:P

Nå er det kveld :)

Emira ble med mora mi hjem etter bhg..så jeg har hatt litt mer alenetid med Liana :)
Før hun kom hjem, så fikk jeg gått gjennom og ryddet i alle lekene til Emira (kastet 2 bæreposer med ting og tang), støvsugd under senga, bak møblene og listene på rommet hennes :)

Nå blir det cafe mocca og hotel cæsar :P:)

Stakkars liten :( Masse god bedring!
Gjør ingenting at han ikke vil spise sålenge du får i han drikke, gjerne noe med litt sukker i som solbærsaft eller juice ;)
Takk :-)
Han orket kun saft,så det er ennå godt..
Ikke greit å.være liten og i dårlig form..

Så gøy at hun koste seg med solkrone og fest.. kan tenke meg det var stas heje :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Back
Topp