Tirsdag 21!

Nå er det kveld :)

Emira ble med mora mi hjem etter bhg..så jeg har hatt litt mer alenetid med Liana :)
Før hun kom hjem, så fikk jeg gått gjennom og ryddet i alle lekene til Emira (kastet 2 bæreposer med ting og tang), støvsugd under senga, bak møblene og listene på rommet hennes :)

Nå blir det cafe mocca og hotel cæsar :P:)
Deilig å "bare" ha to barn hjemme da! ;)

Synd å høre om lille gutten din :( man får jo så vondt selv, når de små er syke :(

Her er dem friske ;):D vært bitte litt snørr hos Leoh og Liana.. og jeg har hatt vondt i halsen.. men nå er det bra :D
Ja,man får veldig vondt ....
Sovet i 4 t i strekk,så håper natten blir god for han :-)
Så bra at barna er friske hehe.... de er så skjønne :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Skal ta BP på fredag, men 100% sikker på jeg IKKE er preggy:) Er noe annet som ikke er som det skal, men aner ikke hva!
Uff, så kjedelig du får så lite søvn ikke moro med mye oppvåkninger hver natt og syke barn i tillegg. God bedring til Wael:)<3
Ok,håper du ikke er det :-)
Kanskje du mangler vitaminer eller noe :-) god bedring :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Kålormen Wael 14.10.11♡
Flytende Ibux hjalp bedre på forkjølelsesubehaget for Hermine enn paracet ;) Bare et tips som kanskje kan hjelpe på nattesøvnen ;)

Deilig å "bare" ha to barn hjemme da! ;)

Hehe ja, hvertfall når Leoh bare sov og slo på leker ;) Liana hadde ikke noe imot å ha mamma og pappa for seg selv heller :P

Kålormen Wael 14.10.11♡

Huff ja, ønsker dere en fin natt!
Hehe takk i like måte ;) <3

Her lover det ikke bra for en god natt, nasse har våknet mange runder nå. Hun var overtrøtt, enda hun ble lagt før seks, men ikke så rart når hun tar dagen klokka fem:eek:

Back
Topp