Tirsdag 2.12.

Huff nasse har hatt en skikkelig bæsjebleie i dag, og den har etset noe VANVITTIG. Jeg har aldri sett maken til bleiesår under hele min fartstid:(:( Det er store lange åpne sår, og det blør. Nå valser hun rundt her uten bleie, allerede tisset en gang på gulvet men det får bare være.

Uff da:(:(:( hørtes kjempe vondt ut:( hadde hun bleia lenga på da eller?

☆★hilsen meg★☆

Stakkars Nasse, uff høres ikke godt ut.. I dag har jeg vært hjemme sammen med eldste for han hosta så fælt at han kasta opp til morran i dag :( Ellers har det vært en rolig dag i heimen og etter at mini kom hjem fra barnehagen :)

Uff da:(:(:( hørtes kjempe vondt ut:( hadde hun bleia lenga på da eller?

☆★hilsen meg★☆

Vet ikke, de sier de tok den med en gang, sånt kan jo skje fort.

Er ikke noe deilig.. men,desverre vanlig... har vært heldige med Mina,men med storebror var det ille med til tider stakkars... bare bytt bleier hver andre time ca. Tror urin gjør at det blir med fuktig og sårt... og svir.. la hun gå litt naken og tisse hehe :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ja, det får bare bli sånn nå:-)

Ja, man får tro det, jeg velger å ikke ha noen forhåpninger enda:-)
Hehe, jeg tar det nesten for gitt :eek: selv om hun ennå blir dårlig i magen når vi har hatt uhell med melk :oops: :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Huff nasse har hatt en skikkelig bæsjebleie i dag, og den har etset noe VANVITTIG. Jeg har aldri sett maken til bleiesår under hele min fartstid:(:( Det er store lange åpne sår, og det blør. Nå valser hun rundt her uten bleie, allerede tisset en gang på gulvet men det får bare være.
Stakkar lita :(

Damen hadde kjøpt deig og den var uten melk. Men ikke så god synes jeg :-p
In action
Vis vedlegget 42269
SÅ konsentrert! :D
Nei, hjemmelaget deig er nå engang best da! Og mammas oppskrift er bare bestest, med brunt sukker og mørk sirup! :p ;)

Hermine har bakt i bhg idag, hun hadde stukket ut flest figurer av alle barna på avdelingen :eek: skikkelig bakeunge! :D

Uff, stakkars liten :( bare å smøre TYKT på med Inotyol, og bytte bleie OFTE så tisset ikke etser mer på huden!

Hun kjøpte den i Oslo, på en butikk som solgte fairetrade varer, hun sa ikke noe om hva butikken het, men vet det finnes en på majorstua når jeg bodde der.
Ikke noe nytt med bekkenet, det hjelper heldigvis å være rolig, så da har jeg noen greie dager innimellom:)

Nå fant jeg den på en nettbutikk: http://matshop.no/plamil-julekalender.html

santaadvent2012.jpg

Tuuusen takk for linken:)
Usj, får håpe bekkenet ikke blir verre:( Var du like dårlig da du gikk med Anette? Godt du ennå har noen gode dager iblant:) Og kjempebra du endelig blei 100% sykemeldt:)

vi lager selv ;) Mannen er så flink å påta seg den jobben her, han synes de hjemmelagde pepperkakene smaker så mye bedre enn på ferdigdeig ;) Lager den på mørk sirup og brunt sukker, og masse krydder, så de er mørke og SÅ smakfulle! :D Bare å bruke melkefri Melange så blir de melkefrie også ;)

Lager selv her også, men lurte på og man fikk ferdigkjøpt noen steder uten melk i pga nysgjerrigheten sin skyld;) Synes godt det kunne vært bedre utvalg i vanlige dagligvare forretninger enn det det er!:-/ Hvertfall her jeg bor...

Ja vi ble fornøyde begge to:) jeg elsker jo glitter :p haha.. Liana har mala på ark hun da, så skal ramme inn dem og gi i julegave til besteforeldre å sånt :)

☆★hilsen meg★☆

Jeg hadde blitt såå glad for sånne gaver<3
Synes det er så koselig og få hjemmelaga ting fra ungene til venner og familie også, ikke kun fra mine;)<3:) Glitter er en keeper det, ja;)

Uff, lille venne:( Høres helt forferdelig vondt ut:( Lufttørke er alfa omega og smør evt med aloe vera, ta rett fra planten eller bruk aloe vera gel og la henne gå rundt uten bleie. At hu tisser på gulvet er jo ikke så ille, er bare og tørke opp og vaske igjen:) Har mine jenter og gjort på sommeren da de var bittesmå.

Uff, lille venne:( Høres helt forferdelig vondt ut:( Lufttørke er alfa omega og smør evt med aloe vera, ta rett fra planten eller bruk aloe vera gel og la henne gå rundt uten bleie. At hu tisser på gulvet er jo ikke så ille, er bare og tørke opp og vaske igjen:) Har mine jenter og gjort på sommeren da de var bittesmå.

Får smøre på litt aloe i morgen, ble sånn krystallfiolett i kveld. Jada går jo greit å vaske opp, hun tisset heldigvis ikke på gulvteppet:D

Tuuusen takk for linken:)
Usj, får håpe bekkenet ikke blir verre:( Var du like dårlig da du gikk med Anette? Godt du ennå har noen gode dager iblant:) Og kjempebra du endelig blei 100% sykemeldt:)

Det er verre denne gangen, men kan jo også være sesongen også, sist gang var det jo sommer:-)
Satser på at det holder seg slik det er nå:-)

Stakkars Nasse, uff høres ikke godt ut.. I dag har jeg vært hjemme sammen med eldste for han hosta så fælt at han kasta opp til morran i dag :( Ellers har det vært en rolig dag i heimen og etter at mini kom hjem fra barnehagen :)

Uff da:( god bedring til eldstemann!

☆★hilsen meg★☆

Uff, stakkars liten :( bare å smøre TYKT på med Inotyol, og bytte bleie OFTE så tisset ikke etser mer på huden!

Det har jeg ikke hørt om, er det sårsalve. Hun fikk krystallfiolett på til kveld.

Vet ikke, de sier de tok den med en gang, sånt kan jo skje fort.

Jaja, det kan skje veldig fort.. Liana ble jo også så sår at hun blødde, og det var antageligvis pga tenner (som har stoppa opp nå).. hun har ikke blitt så raskt sår ellers..

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp