Tirsdag 2.12.

den melkefrie kalenderen så jeg på en eller annen butikk her også, lurer på om det var helsekosten! :) Men vi ble enige om at snuppa er for liten til å få sjokkis hver dag i desember, så det får eventuelt bli til neste år om hun ennå er melkefri da :p ;)

Ja, skal kjøpe noe til bhg tenkte jeg! De er så snille og så flinke med snuppa, selv om jeg kanskje klager endel på de, så er de alltid imøtekommende og vil hennes beste ;) Litt usikker på hva jeg skal kjøpe, om de skal få noe snop felles eller om de får hver sin lille pakke. Vet jo at det fort blir veeeldig mye snop på de ansatte før jul :p ;)

Hehe det kan fort bli en del sjokkis ja, jeg kjøpte en slik sjokkis til hver av dem
969832_10151898448613745_332362956_n.jpg

Så tenkte jeg en liten ting til primærpersonen til nasse, men det blir ikke godteri.

Hehe det kan fort bli en del sjokkis ja, jeg kjøpte en slik sjokkis til hver av dem

Så tenkte jeg en liten ting til primærpersonen til nasse, men det blir ikke godteri.
oooh, så herlig! Det var lurt, å bare kjøpe bittelitt skikkelig godt godteri!
Vi har liksom like mye kontakt med alle de tre ansatte på avdelinga føler jeg, så tror de alle skal få en liten ting hver! Kanskje ei lita eske med 4 sånne konfektbiter f.eks. :)

Hei på dere!:)

Natten har vært som vanlig her, sto opp kl 5 for mating av Leoh, og sov videre til halv 7 for å hjelpe til med stell av jentene :) la meg igjen etter det:p
Jeg tenkte vel egentlig å få kjøpt noen julegaver idag, men så måtte det jo blåse igjen:mad::confused::p orker ikke ut med vogn i sånn vind altså;)

Nå skal jeg stelle Leoh og finne meg noe mat:)

Emira ble ferdig med telys-glassa sine igår :)
Her er fra søndag hvor hun malte dem.
Vis vedlegget 42252
Vis vedlegget 42254

Og her er resultatet fra igår!:D
Vis vedlegget 42257
Vis vedlegget 42258

☆★hilsen meg★☆

Kjempefine ble de:-)

oooh, så herlig! Det var lurt, å bare kjøpe bittelitt skikkelig godt godteri!
Vi har liksom like mye kontakt med alle de tre ansatte på avdelinga føler jeg, så tror de alle skal få en liten ting hver! Kanskje ei lita eske med 4 sånne konfektbiter f.eks. :)

Ja, man trenger ikke kjøpe så mye:-) Jeg handler en del på sjokoladebutikken https://www.facebook.com/pages/Sjokoladebutikken/143745548744

De er har masse som ikke er så skrekkelig dyrt, men kjempegodt:-)

Hola chicas :)

God natt her.... Var oppe fra 05.45 ca til 7.30 og sov til nesten 11!!! Uff.... Late og trøtte meg..
Hater mørketiden,blir helt dø :(

Ungene har fått lekt litt ute idag.
Wael og mannen er nedi Oslo.. Tok bussen for det er litt stas :)

Mina har jeg lagt,håper hun sovner litt..
Jeg har hengt opp klær :)
Nå skal jeg nyte stillheten enn så lenge hehe...

Mina er også 14 mnd idag.. Samme som Eskil... Grattis til begge :)

Hva er planen deres da jenter ?

Sent from my iPad using BV Forum

Vi fikk små oppmerksomheter i jula fra noen av foreldrene når jeg var i jobb, det var veldig hyggelig, man forventer det jo ikke.
Og siden jeg er så fornøyd, synes jeg de fortjener det:-)

Ja, jeg er veldig glad i henne, hun er reservemamman min, og litt bestemor for nasse:-)

Ja det tror jeg er kjempe koselig! Kansje jeg å skulle gjort noe sånt?:) jeg har jo tross alt jobba der 1 år for 9 ellet 10 år siden :):P

Å så godt å ha en sånn person i livet sitt:D

☆★hilsen meg★☆

Så fiiine glassene blei:)
Maling og glitter er tingen;):p:D
Skjønner godt du velger og holde deg inne når det blåser sånn:)

Ja vi ble fornøyde begge to:) jeg elsker jo glitter :P haha.. Liana har mala på ark hun da, så skal ramme inn dem og gi i julegave til besteforeldre å sånt :)

☆★hilsen meg★☆

Nei, bhg her er så himlade lat at de kjøper ferdig pepperkakedeig fra bakeriet...og den er det melk i! :p ;) Så jeg sa at hun kunne ha med hjemmefra, siden vi likevel hadde bakt pepperkaker hjemme på søndag og hadde rikelige mengder deig ;) Men det er jo ingen sak å sette en pepperkakedeig altså, tar 10 minutter så det burde de klare å få til, iallfall når den ene assistenten på avdelinga er kokk! :p

Ah okey.. litt slappe da ja :P men det er hvertfall deig fra bakeri da! Gjør det bitte litt bedre ;):P men lagde du deigen selv eller kjøpte du melkefri?:)

☆★hilsen meg★☆

Hola chicas :)

God natt her.... Var oppe fra 05.45 ca til 7.30 og sov til nesten 11!!! Uff.... Late og trøtte meg..
Hater mørketiden,blir helt dø :(

Ungene har fått lekt litt ute idag.
Wael og mannen er nedi Oslo.. Tok bussen for det er litt stas :)

Mina har jeg lagt,håper hun sovner litt..
Jeg har hengt opp klær :)
Nå skal jeg nyte stillheten enn så lenge hehe...

Mina er også 14 mnd idag.. Samme som Eskil... Grattis til begge :)

Hva er planen deres da jenter ?

Sent from my iPad using BV Forum

Grattis til begge to snuskene:-)

ååå, du det ble kjempefint!!! Jeg er helt imponert over hva en 4-åring får til altså! FOR noen fine julegaver :D
Slike skal vi lage når Hermine blir eldre :)

Hehe ja, jeg syns det ble veldig fint! Og hun var ganske så enig i det;)
skal teste med lys i for å se hvordan resultatet blir :) jeg lot hun male og pensle på med lim akkurat som hun ville, så hjalp jeg til med å strø på glitter:P:)

Og baby-middagsglass var jo kjempe fint å bruke da:D du kan sikkert la Hermine gjøre noe sånt neste år:D;)

☆★hilsen meg★☆

Huff nasse har hatt en skikkelig bæsjebleie i dag, og den har etset noe VANVITTIG. Jeg har aldri sett maken til bleiesår under hele min fartstid:(:( Det er store lange åpne sår, og det blør. Nå valser hun rundt her uten bleie, allerede tisset en gang på gulvet men det får bare være.

Huff nasse har hatt en skikkelig bæsjebleie i dag, og den har etset noe VANVITTIG. Jeg har aldri sett maken til bleiesår under hele min fartstid:(:( Det er store lange åpne sår, og det blør. Nå valser hun rundt her uten bleie, allerede tisset en gang på gulvet men det får bare være.
Uff.. stakkars :-(
Det gjelder å få av bleien med en gang har jeg erfart
. Bra hun får luftet seg litt... kanskje tenner på gang?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Uff.. stakkars :-(
Det gjelder å få av bleien med en gang har jeg erfart
. Bra hun får luftet seg litt... kanskje tenner på gang?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Det spørs det altså:(

Det spørs det altså:(
Er ikke noe deilig.. men,desverre vanlig... har vært heldige med Mina,men med storebror var det ille med til tider stakkars... bare bytt bleier hver andre time ca. Tror urin gjør at det blir med fuktig og sårt... og svir.. la hun gå litt naken og tisse hehe :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Back
Topp