God bedringKos dere med druer og tv
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Takk, masse god bedring til dine små også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringKos dere med druer og tv
Kålormen Wael 14.10.11♡

Vi starta også med gulrot, og nå er det det beste hun vetDet kan jo hende det har en sammenheng ja, man får bare prøve seg fram
Blir spennende å se om han liker det, jeg forsøkte med moset gulerot til nasse, det ble hun helt gira på![]()
Skjønner godt at du er lei sykdon nå. Håper de blir fort friske og at dete slipper flere omganger.God morgen jenter
Barna er syke igjen,og hoster som gale. Fortsatt feber,og snørrete neser
Er så lei sykdom og dårlige netter nå
Hjemmelagde rundstykker i ovnen,og solen skinner
Snakket lenge med mannen på skype nå,koselig... var skikkelig liv i gatene der igår,for da var det 3 år siden krigen startet.......
Hva skal dere idag?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Kan ikke skryte av iskald beregning..Det var nok mer "nå er fristen snart ute, da må jeg bare levere det slik som det er".Oj så masse hun spistedeilig når de får i seg så mye mat
Liana måtte få grøt igår etter bhg, for hun hadde nesten ikke spist noe til lunsj og var såååå grinete..hehe hjalp godt på humøret, så var nok sulten
Haha så flink du er til å time med fristen dagodt du rakk det
det er en negativ ting med å ha god oppløsning på kamera
haha..
Så leit med dårlig natt hos dere. Typisk at de blir sånn når man allerede er sliten. Hermine hadde sikkert noe veldig spennende å fortelle på nattestid! Håper hun fikk letta det hun hadde på hjertet slik at kommende natt blir bedre.Hallo!
Var så utkjørt i går at når jeg endelig fikk snubla meg i seng (etter ørten forskjellige husarbeidsoppgaver) slokna jeg momentant... Hermine derimot lukta nok at jeg var utkjørt, for hun våkna med et HYL rundt midnatt og fikk ikke sove igjenHun klynka og kava, fikk ligge mellom oss ei stund med hun lå jo IKKE stille så måtte legge henne tilbake i sin seng. Etter 1.5 time fikk hun litt mme, men sovna likevel ikke
Begynte å prate og greier
Men rundt 02 tror jeg vi sovna igjen, og jeg tenkte at vi ville sove lenge idag men neida, 06.30 var det dag! Bare liiiitt trøtt idag ja! Gikk hjem igjen etter bhg for å hvile litt, skulle helst ha sovet litt mer men det føler jeg ikke at jeg har tid til
![]()
Fant forresten noe spennende på butikken i går, Tahin, eller sesamsmør! Skulle egentlig kjøpe peanøttsmør og se om Hermine ville ha, hun er så brødlei og får ikke i henne noe særlig av noen påleggslag. Så sto sesamsmøret rett ved siden av, og det er visstnok en god kilde til kalsiumKjekt for alle de melkefrie barna
Det smaker litt bittert, men mye smak, så man behøver bare et tynt lag på skiva. Så til frokost fikk snuppa dette med hjemmelaget bringebærsyltetøy oppå og DET likte hun
![]()
Vis vedlegget 51116
TakkNei huffsyke igjen! God bedring til dem! <3 skjønner godt du er lei ja!
Var sikkert godt å kunne snakke lenge med hansnakker han norsk eller bruker dere et annet språk?
![]()
Jinxa visst jeg ogSkjønner godt at du er lei sykdon nå. Håper de blir fort friske og at dete slipper flere omganger.
Misunner dere sola altså! Vi ligger fortsatt i skyggeland på grunn av et fjell..Ser sola skinne på andre sida av fjorden her og gleeeeder meg til deg kommer til oss i slutten av måneden. ♡
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Døh..Nå har vi nylig erfart at vi ikke må jinxe!! Du må for all del ikke nevne den s**sjukaaa!!! Hehe..Jinxa visst jeg og
Solen forsvant... søren!
Er glad det "bare" er forkjølelse og ikke spysyken jeg
Bank i bordet hehe..
Kålormen Wael 14.10.11♡
Fikk plutselig litt noia,da jeg skrev det selv haha..Døh..Nå har vi nylig erfart at vi ikke må jinxe!! Du må for all del ikke nevne den s**sjukaaa!!! Hehe..![]()
Satser på at dine små blir fort frisk. ♡
Det kan jo hende det har en sammenheng ja, man får bare prøve seg fram
Blir spennende å se om han liker det, jeg forsøkte med moset gulerot til nasse, det ble hun helt gira på![]()
Hallo!
Var så utkjørt i går at når jeg endelig fikk snubla meg i seng (etter ørten forskjellige husarbeidsoppgaver) slokna jeg momentant... Hermine derimot lukta nok at jeg var utkjørt, for hun våkna med et HYL rundt midnatt og fikk ikke sove igjenHun klynka og kava, fikk ligge mellom oss ei stund med hun lå jo IKKE stille så måtte legge henne tilbake i sin seng. Etter 1.5 time fikk hun litt mme, men sovna likevel ikke
Men rundt 02 tror jeg vi sovna igjen, og jeg tenkte at vi ville sove lenge idag men neida, 06.30 var det dag! Bare liiiitt trøtt idag ja! Gikk hjem igjen etter bhg for å hvile litt, skulle helst ha sovet litt mer men det føler jeg ikke at jeg har tid til
![]()
Fant forresten noe spennende på butikken i går, Tahin, eller sesamsmør! Skulle egentlig kjøpe peanøttsmør og se om Hermine ville ha, hun er så brødlei og får ikke i henne noe særlig av noen påleggslag. Så sto sesamsmøret rett ved siden av, og det er visstnok en god kilde til kalsiumKjekt for alle de melkefrie barna
Det smaker litt bittert, men mye smak, så man behøver bare et tynt lag på skiva. Så til frokost fikk snuppa dette med hjemmelaget bringebærsyltetøy oppå og DET likte hun
![]()
Vis vedlegget 51116
Kan ikke skryte av iskald beregning..Det var nok mer "nå er fristen snart ute, da må jeg bare levere det slik som det er".Kunne sikkert gjort et masse bedre arbeid (da mesteparten ble skrevet i går kveld), men av og til så gidder man ikke det!
Takk![]()
Ja,litt slitsomt,men går seg vel til![]()
Er barna dine friske nå?
Vi snakker Norsk og arabisk
Kålormen Wael 14.10.11♡
Hallo!
Var så utkjørt i går at når jeg endelig år
-
fikk snubla meg i seng (etter ørten forskjellige husarbeidsoppgaver) slokna jeg momentant... Hermine derimot lukta nok at jeg var utkjørt, for hun våkna med et HYL rundt midnatt og fikk ikke sove igjenHun klynka og kava, fikk ligge mellom oss ei stund med hun lå jo IKKE stille så måtte legge henne tilbake i sin seng. Etter 1.5 time fikk hun litt mme, men sovna likevel ikke
Vis vedlegget 51116
Overlever jegJada, du må bare bite sammen, og ta en dag av gangen
Mine barn er friskelitt snørr hos Liana, men ikke så mye lenger!
Ah okeyjeg har lyst til at samboer skal lære ungene å hvertfall forstå albansk, men han sier han føler seg så dum når han snakker albansk til dem og dem bare ser dumt på han
![]()
Overlever jeg![]()
Verre med de,som blir så sutrete på dagen...
Så godt å høre at de er i god form
Hehe,det er lurt å starte å lære de albansk nå. Mye lettere å fange opp språk da..
Mine forstår en del,men snakker kun noen få ord.
Men,kommer seg vel etterhvert![]()
Gøy å kunne flere språk .. Bor hele familien hans i Norge?
Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
Whaaaat??!?! Nå begynner tolmodigheten min å renne ut på dine vegne altså..Hmmm pakken ble sendt forrige mandag, men enda ikke fått noen hentelapp![]()