Tirsdag 18.2

Hallo!
Var så utkjørt i går at når jeg endelig fikk snubla meg i seng (etter ørten forskjellige husarbeidsoppgaver) slokna jeg momentant... Hermine derimot lukta nok at jeg var utkjørt, for hun våkna med et HYL rundt midnatt og fikk ikke sove igjen :( Hun klynka og kava, fikk ligge mellom oss ei stund med hun lå jo IKKE stille så måtte legge henne tilbake i sin seng. Etter 1.5 time fikk hun litt mme, men sovna likevel ikke :confused: Begynte å prate og greier :eek: Men rundt 02 tror jeg vi sovna igjen, og jeg tenkte at vi ville sove lenge idag men neida, 06.30 var det dag! Bare liiiitt trøtt idag ja! Gikk hjem igjen etter bhg for å hvile litt, skulle helst ha sovet litt mer men det føler jeg ikke at jeg har tid til :p

Fant forresten noe spennende på butikken i går, Tahin, eller sesamsmør! Skulle egentlig kjøpe peanøttsmør og se om Hermine ville ha, hun er så brødlei og får ikke i henne noe særlig av noen påleggslag. Så sto sesamsmøret rett ved siden av, og det er visstnok en god kilde til kalsium :D Kjekt for alle de melkefrie barna ;) Det smaker litt bittert, men mye smak, så man behøver bare et tynt lag på skiva. Så til frokost fikk snuppa dette med hjemmelaget bringebærsyltetøy oppå og DET likte hun :)
ImageUploadedByBV Forum1392711744.587099.jpg

Det kan jo hende det har en sammenheng ja, man får bare prøve seg fram:-)

Blir spennende å se om han liker det, jeg forsøkte med moset gulerot til nasse, det ble hun helt gira på:D
Vi starta også med gulrot, og nå er det det beste hun vet :eek: :D

God morgen jenter :-)
Barna er syke igjen,og hoster som gale. Fortsatt feber,og snørrete neser :(
Er så lei sykdom og dårlige netter nå

Hjemmelagde rundstykker i ovnen,og solen skinner :-)

Snakket lenge med mannen på skype nå,koselig... var skikkelig liv i gatene der igår,for da var det 3 år siden krigen startet.......

Hva skal dere idag? :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Skjønner godt at du er lei sykdon nå. Håper de blir fort friske og at dete slipper flere omganger.:)

Misunner dere sola altså! Vi ligger fortsatt i skyggeland på grunn av et fjell..Ser sola skinne på andre sida av fjorden her og gleeeeder meg til deg kommer til oss i slutten av måneden. ♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oj så masse hun spiste :D deilig når de får i seg så mye mat :) Liana måtte få grøt igår etter bhg, for hun hadde nesten ikke spist noe til lunsj og var såååå grinete..hehe hjalp godt på humøret, så var nok sulten:(

Haha så flink du er til å time med fristen da :P godt du rakk det :D det er en negativ ting med å ha god oppløsning på kamera :P haha..
Kan ikke skryte av iskald beregning..Det var nok mer "nå er fristen snart ute, da må jeg bare levere det slik som det er".;) Kunne sikkert gjort et masse bedre arbeid (da mesteparten ble skrevet i går kveld), men av og til så gidder man ikke det! :p

Hallo!
Var så utkjørt i går at når jeg endelig fikk snubla meg i seng (etter ørten forskjellige husarbeidsoppgaver) slokna jeg momentant... Hermine derimot lukta nok at jeg var utkjørt, for hun våkna med et HYL rundt midnatt og fikk ikke sove igjen :( Hun klynka og kava, fikk ligge mellom oss ei stund med hun lå jo IKKE stille så måtte legge henne tilbake i sin seng. Etter 1.5 time fikk hun litt mme, men sovna likevel ikke :confused: Begynte å prate og greier :eek: Men rundt 02 tror jeg vi sovna igjen, og jeg tenkte at vi ville sove lenge idag men neida, 06.30 var det dag! Bare liiiitt trøtt idag ja! Gikk hjem igjen etter bhg for å hvile litt, skulle helst ha sovet litt mer men det føler jeg ikke at jeg har tid til :p

Fant forresten noe spennende på butikken i går, Tahin, eller sesamsmør! Skulle egentlig kjøpe peanøttsmør og se om Hermine ville ha, hun er så brødlei og får ikke i henne noe særlig av noen påleggslag. Så sto sesamsmøret rett ved siden av, og det er visstnok en god kilde til kalsium :D Kjekt for alle de melkefrie barna ;) Det smaker litt bittert, men mye smak, så man behøver bare et tynt lag på skiva. Så til frokost fikk snuppa dette med hjemmelaget bringebærsyltetøy oppå og DET likte hun :)
Vis vedlegget 51116
Så leit med dårlig natt hos dere. Typisk at de blir sånn når man allerede er sliten. Hermine hadde sikkert noe veldig spennende å fortelle på nattestid! Håper hun fikk letta det hun hadde på hjertet slik at kommende natt blir bedre.:)

Hva er sesamsmøret laget av? Har ikke sett det før.:)

Nei huff :( syke igjen! God bedring til dem! <3 skjønner godt du er lei ja!

Var sikkert godt å kunne snakke lenge med han:) snakker han norsk eller bruker dere et annet språk?:)
Takk :-)
Ja,litt slitsomt,men går seg vel til :-)
Er barna dine friske nå? :-)

Vi snakker Norsk og arabisk :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Skjønner godt at du er lei sykdon nå. Håper de blir fort friske og at dete slipper flere omganger.:)

Misunner dere sola altså! Vi ligger fortsatt i skyggeland på grunn av et fjell..Ser sola skinne på andre sida av fjorden her og gleeeeder meg til deg kommer til oss i slutten av måneden. ♡

Jinxa visst jeg og ;)
Solen forsvant... søren! :rolleyes:

Er glad det "bare" er forkjølelse og ikke spysyken jeg ;)

Bank i bordet hehe..
Kålormen Wael 14.10.11♡

Jinxa visst jeg og ;)
Solen forsvant... søren! :rolleyes:

Er glad det "bare" er forkjølelse og ikke spysyken jeg ;)

Bank i bordet hehe..
Kålormen Wael 14.10.11♡
Døh..Nå har vi nylig erfart at vi ikke må jinxe!! Du må for all del ikke nevne den s**sjukaaa!!! Hehe..:D

Satser på at dine små blir fort frisk. ♡

Døh..Nå har vi nylig erfart at vi ikke må jinxe!! Du må for all del ikke nevne den s**sjukaaa!!! Hehe..:D

Satser på at dine små blir fort frisk. ♡

Fikk plutselig litt noia,da jeg skrev det selv haha.. :eek:

Tror ikke solen,liker oss så godt desverre. Fryser nesten ihjel nå... brrr... hehe...

Kålormen Wael 14.10.11♡

Det kan jo hende det har en sammenheng ja, man får bare prøve seg fram:-)

Blir spennende å se om han liker det, jeg forsøkte med moset gulerot til nasse, det ble hun helt gira på:D

Hehe var ikke noe sånn voldsom reaksjon på grøten :P virket litt skeptisk bare..haha.. men ingen brekninger hvertfall :P jentene har ikke takla noe form for middagsmat så tidlig, kun grøt og fruktmoser ;) skal prøve med Leoh snart :)

Hallo!

Vis vedlegget 51116

For en surrete natt:( ikke rart om du er trøtt nei! Men kommer alltid nye netter, og forhåpentligvis så er dem bedre :D

Så fint at det finnes så mye melkefrie produkter :D og enda bedre er at hun liker dem ;) hehe.. hva smaker det? Er det smørsmak lissom?

Kan ikke skryte av iskald beregning..Det var nok mer "nå er fristen snart ute, da må jeg bare levere det slik som det er".;) Kunne sikkert gjort et masse bedre arbeid (da mesteparten ble skrevet i går kveld), men av og til så gidder man ikke det! :p

Hehe kjenner altfor godt til det å vente til man ikke har noe valg mer :P haha.. men sånn er det av og til;) ikke barebare å studere med en 1åring i hus heller!

Takk :-)
Ja,litt slitsomt,men går seg vel til :-)
Er barna dine friske nå? :-)

Vi snakker Norsk og arabisk :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jada, du må bare bite sammen, og ta en dag av gangen ;)
Mine barn er friske :D litt snørr hos Liana, men ikke så mye lenger!

Ah okey :) jeg har lyst til at samboer skal lære ungene å hvertfall forstå albansk, men han sier han føler seg så dum når han snakker albansk til dem og dem bare ser dumt på han :P

Hallo!
Var så utkjørt i går at når jeg endelig år
-
fikk snubla meg i seng (etter ørten forskjellige husarbeidsoppgaver) slokna jeg momentant... Hermine derimot lukta nok at jeg var utkjørt, for hun våkna med et HYL rundt midnatt og fikk ikke sove igjen :( Hun klynka og kava, fikk ligge mellom oss ei stund med hun lå jo IKKE stille så måtte legge henne tilbake i sin seng. Etter 1.5 time fikk hun litt mme, men sovna likevel ikke :confused: Begynte å prate og greier :eek: Men rundt 02 tror jeg vi sovna igjen, og jeg tenkte at vi ville sove lenge idag men neida, 06.30 var det dag! Bare liiiitt trøtt idag ja! Gikk hjem igjen etter bhg for å hvile litt, skulle helst ha sovet litt mer men det føler jeg ikke at jeg har tid til :p

Vis vedlegget 51116

Huff for ei slitsom natt dere har hatt, får håpe det blir bedre denne natta:-)
Godt tips. skal se etter det neste gang:-)

Da har vi akkurat spist en sen lunsj, snuppa sov 1,5 timer, det gjorde godt. Fremdeles feber på henne, men full fart til tross. Imponert:cool:

Jada, du må bare bite sammen, og ta en dag av gangen ;)
Mine barn er friske :D litt snørr hos Liana, men ikke så mye lenger!

Ah okey :) jeg har lyst til at samboer skal lære ungene å hvertfall forstå albansk, men han sier han føler seg så dum når han snakker albansk til dem og dem bare ser dumt på han :P
Overlever jeg :)
Verre med de,som blir så sutrete på dagen...
Så godt å høre at de er i god form :)

Hehe,det er lurt å starte å lære de albansk nå. Mye lettere å fange opp språk da..
Mine forstår en del,men snakker kun noen få ord.
Men,kommer seg vel etterhvert :)

Gøy å kunne flere språk .. Bor hele familien hans i Norge? :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Overlever jeg :)
Verre med de,som blir så sutrete på dagen...
Så godt å høre at de er i god form :)

Hehe,det er lurt å starte å lære de albansk nå. Mye lettere å fange opp språk da..
Mine forstår en del,men snakker kun noen få ord.
Men,kommer seg vel etterhvert :)

Gøy å kunne flere språk .. Bor hele familien hans i Norge? :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Hehe han har fått beskjed på helsestasjon om at det er lurt å begynne nå, men han selv sier at de ikke har bruk for det.. er vel heller han som ikke gidder :P han har blitt så vandt med å snakke norsk, siden han bor med meg og alle søsknene snakker stort sett norsk ;) han har foreldre og søskene i norge, + et søskenbarn og tremening.. men dem bor ikke på Rjukan da ;)

Hmmm pakken ble sendt forrige mandag, men enda ikke fått noen hentelappo_O

Back
Topp