Tirsdag 16.desember.

En tråd i 'September 2012' startet av Marian87, 16 Des 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

I morgen er det 1 uke til jul :eek: :D

Dagene går så fort! Men vi koser oss :)

Idag skal vi på julemiddag til mamma, og feire masteren til min svigersøster og meg :) Det blir kalkun med tilbehør, riskrem, multekrem med krumkaker og julebakst :D :rolleyes:

Hermine har fri idag, nå har hun fått juleferie :) Skal bare innom bhg å si god jul og gi de en julegave. Hun er så hysterisk redd for nissen, så orka ikke å sende henne på nissefesten. Hun begynner å gråte bare vi snakker om nissen :confused:

2. Lilla-87 Forumet er livet

Like greit å ta tidlig ferie siden nissen er så skummel, og det høres ut som dere har en flott dag foran dere.:)
    Jeg er skikkelig misunnelig på middagen dere får servert seinere. Kos dere! :D

3. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Ja, gleder meg greit til den maten :D

kjedelig at hun er så redd for nissen ja :( Men lite vi kan gjøre liksom. Men hun er jo så liten, så kommer jo enda mange nissefester i bhg. Vi skal nok kose oss likevel vi! :)

• Liker Liker x 1
  4. Lilla-87 Forumet er livet

Morn!
    Her har det lagt seg litt snø, så det var rett så koselig å levere Jenny til nissefest i bhg i dag. Julestemning!:) Legger ut bilde av nissejenta vår på secret.

Jeg har vondt i hals og hode i dag, så jeg har planer om å ta det ganske med ro..

Ønsker dere alle en fin dag.:)

• Liker Liker x 1
  5. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Ønsker alle en fin dag jeg også! :)
    Minsten er i bhg og broren på skolen.
    Avslutning med skolen i kveld med lystog og utekonsert, pepperkaker og gløgg!
    Vi malt glass for å ha til lykter i går, så det blir koselig med hjemmelaget til lystoget :)
    Jeg pakker inn litt gaver, mannen er på handletur og straks skal jeg rydde på kontoret :eek:

6. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

God bedring!

Greit å roe ned litt når man kan :)

7. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Så koselig dere har det da :)

8. Lilla-87 Forumet er livet

Takk!:) Ja, det er godt å holde seg litt i ro, men det blir sjeldent kun avslapping uansett.

9. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Høres kjent ut det der :p

Ble det brente mandler? ;)

10. Lilla-87 Forumet er livet

Jepp! Brente mandler, klesvask, strykede-og opphengte gardiner.;)

11. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Du har altså fått slappa skikkelig av idag :D :p

12. Lilla-87 Forumet er livet

Hihi..Ja, nettopp!!:p
    Nei, den følelsen av at man har så mye man skulle rukket å gjort, er rett plagsom innimellom.:)

13. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Ja, kjenner til den der. Bedre å få gjort det man tenker på! :)

• Liker Liker x 1
  14. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Hei hei :)
    Jeg syns dagene går så fort for tiden så ikke alltid jeg får til å skrive om morgen her :p starter jo med hundre ting av gangen og går bare rundt meg selv til slutt :p haha :D

Nå har sambo juleferie, og barna skal i barnehagen på torsdag for å få med seg nissefesten :) fri imårra og fra fredag :D så da blir det å pynte pepperkaker ;)

Ellers lite nytt som skjer :p jeg klarte å bestille en julegave 10 min før garantien om å få den før jul gikk ut :D haha

• Liker Liker x 1

Del denne siden