Tirsdag 16.desember.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
I morgen er det 1 uke til jul :eek: :D

Dagene går så fort! Men vi koser oss :)

Idag skal vi på julemiddag til mamma, og feire masteren til min svigersøster og meg :) Det blir kalkun med tilbehør, riskrem, multekrem med krumkaker og julebakst :D :rolleyes:

Hermine har fri idag, nå har hun fått juleferie :) Skal bare innom bhg å si god jul og gi de en julegave. Hun er så hysterisk redd for nissen, så orka ikke å sende henne på nissefesten. Hun begynner å gråte bare vi snakker om nissen :confused:
 
I morgen er det 1 uke til jul :eek: :D

Dagene går så fort! Men vi koser oss :)

Idag skal vi på julemiddag til mamma, og feire masteren til min svigersøster og meg :) Det blir kalkun med tilbehør, riskrem, multekrem med krumkaker og julebakst :D :rolleyes:

Hermine har fri idag, nå har hun fått juleferie :) Skal bare innom bhg å si god jul og gi de en julegave. Hun er så hysterisk redd for nissen, så orka ikke å sende henne på nissefesten. Hun begynner å gråte bare vi snakker om nissen :confused:

Like greit å ta tidlig ferie siden nissen er så skummel, og det høres ut som dere har en flott dag foran dere.:)
Jeg er skikkelig misunnelig på middagen dere får servert seinere. Kos dere! :D
 
Like greit å ta tidlig ferie siden nissen er så skummel, og det høres ut som dere har en flott dag foran dere.:)
Jeg er skikkelig misunnelig på middagen dere får servert seinere. Kos dere! :D
Ja, gleder meg greit til den maten :D

kjedelig at hun er så redd for nissen ja :( Men lite vi kan gjøre liksom. Men hun er jo så liten, så kommer jo enda mange nissefester i bhg. Vi skal nok kose oss likevel vi! :)
 
Morn!
Her har det lagt seg litt snø, så det var rett så koselig å levere Jenny til nissefest i bhg i dag. Julestemning!:) Legger ut bilde av nissejenta vår på secret.

Jeg har vondt i hals og hode i dag, så jeg har planer om å ta det ganske med ro..

Ønsker dere alle en fin dag.:)
 
Ønsker alle en fin dag jeg også! :)
Minsten er i bhg og broren på skolen.
Avslutning med skolen i kveld med lystog og utekonsert, pepperkaker og gløgg!
Vi malt glass for å ha til lykter i går, så det blir koselig med hjemmelaget til lystoget :)
Jeg pakker inn litt gaver, mannen er på handletur og straks skal jeg rydde på kontoret :eek:
 
Morn!
Her har det lagt seg litt snø, så det var rett så koselig å levere Jenny til nissefest i bhg i dag. Julestemning!:) Legger ut bilde av nissejenta vår på secret.

Jeg har vondt i hals og hode i dag, så jeg har planer om å ta det ganske med ro..

Ønsker dere alle en fin dag.:)
God bedring!

Greit å roe ned litt når man kan :)
 
Ønsker alle en fin dag jeg også! :)
Minsten er i bhg og broren på skolen.
Avslutning med skolen i kveld med lystog og utekonsert, pepperkaker og gløgg!
Vi malt glass for å ha til lykter i går, så det blir koselig med hjemmelaget til lystoget :)
Jeg pakker inn litt gaver, mannen er på handletur og straks skal jeg rydde på kontoret :eek:
Så koselig dere har det da :)
 
Hei hei :)
Jeg syns dagene går så fort for tiden så ikke alltid jeg får til å skrive om morgen her :p starter jo med hundre ting av gangen og går bare rundt meg selv til slutt :p haha :D

Nå har sambo juleferie, og barna skal i barnehagen på torsdag for å få med seg nissefesten :) fri imårra og fra fredag :D så da blir det å pynte pepperkaker ;)

Ellers lite nytt som skjer :p jeg klarte å bestille en julegave 10 min før garantien om å få den før jul gikk ut :D haha
 
Back
Topp