Tirsdag 16/9

God kveld :)

Jeg har lest alt men har ikke tid å svare alle dessverre selv om jeg egentlig gjerne skulle ha sunket ned i sofaen ;) hektisk uke med too much to do ;-p håper å få svart litt senere i kveld eller hebge med en dag snart! Dere er knall :-) Men angående 2 årskontroll, så har vi fått innkallelse og har time 25.09. Vi må flytte timen for vi har andre avtaler, men her er det ihvertfall rundt 2 årsdagen. Fikk et ark med mange ord vi skal krysse ut de hun kan og skrive noen setninger vi har hørt hun si.

så bra at pengene kom så fort da! :)

Får håpe du får jobb snart da, så det ikke fortsetter å være så trangt for dere!

Ja håper jeg å.. men veldig vanskelig å få fast jobb her!.. fra november så blir økonomien bedre uansett da:) men da kommer jo jul :P haha

Jeg har lest alt men har ikke tid å svare alle dessverre selv om jeg egentlig gjerne skulle ha sunket ned i sofaen ;) hektisk uke med too much to do ;-p håper å få svart litt senere i kveld eller hebge med en dag snart! Dere er knall :) Men angående 2 årskontroll, så har vi fått innkallelse og har time 25.09. Vi må flytte timen for vi har andre avtaler, men her er det ihvertfall rundt 2 årsdagen. Fikk et ark med mange ord vi skal krysse ut de hun kan og skrive noen setninger vi har hørt hun si.
tydelig at det der varierer fra sted til sted ja. Jeg er jo skikkelig utålmodig og gleder meg SÅ til den kontrollen :p Litt synd det er den siste før 4 år, for synes det er kjekt med slik oppfølging på høyde og vekt etc.

I kveld med Ylvis!! :D

Ja håper jeg å.. men veldig vanskelig å få fast jobb her!.. fra november så blir økonomien bedre uansett da:) men da kommer jo jul :p haha
Ja, det er vel slik på små steder! Men kan tenke meg det er litt knagert å leve på en lønn i lengden?

tydelig at det der varierer fra sted til sted ja. Jeg er jo skikkelig utålmodig og gleder meg SÅ til den kontrollen :p Litt synd det er den siste før 4 år, for synes det er kjekt med slik oppfølging på høyde og vekt etc.

Ja det er spennende! Jeg gleder meg til å få vite høyde og vekt. vi har både vekt og høydemåler selv, men det blir ikke det samme ;) synd vi må utsette den, men satser på st det ikke blir mer enn en ukes tid.

Gøy når de teller :-D :-D
Her telles det til 10 på begge språk nå. Det er så morro å høre nye ord hele tiden :-)

Tisser hun alltid på potten? :-) :-)

Havrekjeks med brunost hørtes herlig ut :-) :-)
Imponerende med to språk altså!:) Snakker du og Khalid arabisk rundt barna daglig?

Nei, vi setter henne på potte hver morgen og kveld, og de siste to dagene har hun tissa da. Hun har begynt å skjønne tegninga, så i sta ropte hun "Nænni tisse potte!" fra senga. Vi rakk ikke potta da, men hun var flink likevel. :) Skal gi beskjed til bhg om å sette henne på potta av og til også.

Så flink du har vært :D fått gjort masse!

Det er veldig bra om hun klarer å telle til 10 allerede nå!:D
Ja, har da alltids noe å henge fingrene i!;)
Veldig gøy at tallene kom pent og pyntelig på den måten. Vi har pusla tall-puslespill, så hun har hatt navna på tallene inne. Kjekt at rekkefølgen stemte i dag da. :)

Imponerende med to språk altså!:) Snakker du og Khalid arabisk rundt barna daglig?

Nei, vi setter henne på potte hver morgen og kveld, og de siste to dagene har hun tissa da. Hun har begynt å skjønne tegninga, så i sta ropte hun "Nænni tisse potte!" fra senga. Vi rakk ikke potta da, men hun var flink likevel. :) Skal gi beskjed til bhg om å sette henne på potta av og til også.
så flink hun er :D De skjønner fort også at potte er en kjekk måte å komme seg ut av senga på, for foreldrene er så merkelig gira på den pottegreia :P ;)

Ja det er spennende! Jeg gleder meg til å få vite høyde og vekt. vi har både vekt og høydemåler selv, men det blir ikke det samme ;) synd vi må utsette den, men satser på st det ikke blir mer enn en ukes tid.
ja, vi har også målt henne her hjemme, men som du sier, det blir ikke det samme :P
11.5kg og 86cm ved siste måling!

Jeg har lest alt men har ikke tid å svare alle dessverre selv om jeg egentlig gjerne skulle ha sunket ned i sofaen ;) hektisk uke med too much to do ;-p håper å få svart litt senere i kveld eller hebge med en dag snart! Dere er knall :-) Men angående 2 årskontroll, så har vi fått innkallelse og har time 25.09. Vi må flytte timen for vi har andre avtaler, men her er det ihvertfall rundt 2 årsdagen. Fikk et ark med mange ord vi skal krysse ut de hun kan og skrive noen setninger vi har hørt hun si.

Samme ark fikk vi til Emira i posten :) og venter på å få til Liana!

Håper det går bra med deg og din familie :)

Så gøy! Ingen potte her ennå :-( Har ikke prøvd heller.. hehe...

Ja han snakker arabisk. Og jeg Norsk og Svensk i bhg. Så nå kan de 2 Svenske sanger hehe... og sier ;jeg dkal måla (male) :-D

Ja, det er vel slik på små steder! Men kan tenke meg det er litt knagert å leve på en lønn i lengden?

Ja er nok desverre sånn.. men får vel et eller annet med tiden :)

Vanskelig å leve på en lønn ja! jeg får noe dagpenger fra oktober.. så det hjelper litt! Men er nok langt ifra full lønn..

Ja, har da alltids noe å henge fingrene i!;)
Veldig gøy at tallene kom pent og pyntelig på den måten. Vi har pusla tall-puslespill, så hun har hatt navna på tallene inne. Kjekt at rekkefølgen stemte i dag da. :)

Ja veldig flink jente :D Liana virker ikke så interessert i å telle til 3 engang :P kun hvis det handler om å løpe/hoppe o.l.. haha

så flink hun er :D De skjønner fort også at potte er en kjekk måte å komme seg ut av senga på, for foreldrene er så merkelig gira på den pottegreia :P ;)
Tror det var reelt denne gangen, siden bleia ble varmt, men hun fikk sitte litt på potta likevel. Så ble hun tatt på alvor selv om mamsen ikke bar henne ned trappene fort nok.:p

Men ja, de er noen luringer og hun greide til å drøye legginga da hun ville ha vann. Slurpa i seg og sa "ah..dælli.." Hehe. Sikkert kjempetørst.:p

Ja han snakker arabisk. Og jeg Norsk og Svensk i bhg. Så nå kan de 2 Svenske sanger hehe... og sier ;jeg dkal måla (male) :-D

Ikke her heller.. har prøvd med potte.. men det vil hun ikke! Hun sier hun skal på do å tisse, og setter seg med klær og alt OPPÅ do lokket, og roper ut "jeg æ særreeee! (Jeg er ferdig) :P haha.. så tar hun papir og lissom tørker rompa før hun kaster det i do.. haha

Så flinke barn da :D er bare bra å lære flere språk :) sambo har fått beskjed av hs at han bør snakke mye albansk.. men han syns det er så rart å gjøre det når de eller jeg ikke forstår.. haha

Tror det var reelt denne gangen, siden bleia ble varmt, men hun fikk sitte litt på potta likevel. Så ble hun tatt på alvor selv om mamsen ikke bar henne ned trappene fort nok.:p

Men ja, de er noen luringer og hun greide til å drøye legginga da hun ville ha vann. Slurpa i seg og sa "ah..dælli.." Hehe. Sikkert kjempetørst.:p

Haha søte Jenny :D dem er ganske så utspekulerte i denne alderen :)

haha, så bra sagt! :D
Men det er jo en stor milepæl da, at hun sier ifra når hun tisser!!! :)

Skal tro du Hermine ble skuffa da vi begynte å ha potta under senga hennes så hun ikke kommer seg ut av rommet når hun vil på potte om kvelden :p

Så kjekt å være flerspråklig! Det beste av det beste der.;) Skulle gjerne kunnet arabisk jeg altså..:)

Back
Topp