Tirsdag 16/9

Hermine har blitt syk :( Så hun skal være hjemme sammen med bestemor i morra.

Som alltid når en er ute å reiser så blir hun såklart syk, men denne gangen er det ikke meg som er hjemme alene med henne da :P

Som alltid når en er ute å reiser så blir hun såklart syk, men denne gangen er det ikke meg som er hjemme alene med henne da :P

Åssen syk er hun denne gangen da? :( er vel både godt og vondt på en gang å ikke være hjemme akkurat nå da?:P

Åssen syk er hun denne gangen da? :( er vel både godt og vondt på en gang å ikke være hjemme akkurat nå da?:P
Hun hoster veldig, er snørrete og slapp, sover ikke så godt på natta når hun hoster. Det går egentlig veldig greit å ikke være hjemme i grunnen, jeg har hatt nok slike runder på egenhånd :P ;)

Hun hoster veldig, er snørrete og slapp, sover ikke så godt på natta når hun hoster. Det går egentlig veldig greit å ikke være hjemme i grunnen, jeg har hatt nok slike runder på egenhånd :P ;)
Ja det kan være "bra" for mannen å ha noen slike runder og :-p
Ikke bra at hun er syk da :(

Ja det kan være "bra" for mannen å ha noen slike runder og :-p
Ikke bra at hun er syk da :(
Han får jo virkelig prøvd seg da, og de får knyttet noen nye bånd :) Håper hun ikke blir så veldig syk da, at det holder seg til hoste og snørr!

Hallo!

Idag startet dagen litt før 7:30.. men Liana våkna to ganger mellom da og 05:15 av drømming.. ropte og kjefta den ene gangen, men var rolig og forsto lite når jeg kom inn:P haha..

Etter levering i bhg, så ryddet jeg, brettet klær, støvsugde og satte på klesvask og oppvaskmaskin! OG fikk kloret noen klær å:) satte meg først ned kl 10:30!..

Har fått penger av nav idag ("sosalpenger") og fikk litt over 17 tusen:eek::D så da fikk jeg kjøpt høst/vinterjakke til Emira sammen med en boblebukse som matcher:D 300kr for jakka og 250 for buksa! halv pris på G-sport:D og handlet noen regnvotter med fleece inni til jentene som også var på salg;)
Så deilig med penger. Det kom nok godt med :-) Godt å få kjøpt yttertøy til barna :-)
Regnvotter med fleece her og :-) :-)

Flink du er tidlig på morgen :-D

Stakkars :-(
*sender god bedring støv oppover til nord*
Greit at du var borte denne gangen. Så får du prøve å hvile og slappe av litt :-) :-)

Håper du får en super lesedag!

Jeg var innom HS på onsdag, for en annan grunn, og spurte samtidig etter kontroll.
Her (og andre steder, vet jeg) er det vanlig å ha 2-årskontroll ca 2-3 måneder etter bursdagen, fordi språk er et tema på den kontrollen, og da kan det være en fordel å vente litt da mye løsner rundt 2 år når det gjelder språk.
Så vi har fått time 5. des :p
Lilla-87: teite menssmerter! Håper det er bedre med deg!:)
Vi fikk time sist vi var der, og skal tilbake på kontroll 25 sept :) men man får innkalling etterhvert om man ikke har fått noen time enda!;) noen tar det senere enn andre, som Tea skriver:)
Ikke fått innkallelse her nei, blir nok ikke før i desember tror jeg. Huff så kjipt å ligge å ha vondt, bra du fikk sove utpå litt:)
Det er ikke 2-årskontroll men 2år og 2-3 måneder. Det er fordi språket skal testes ved 2år og det kan være stor forskjell på akkurat 2år og bare et par måneder til, skjer visst mye i språkutviklinga akkurat etter fylte to! ...jeg måtte ringe hs og spørre når inkallelsen ikke kom nemlig :P
Så kjekt med en haug med svar da!!:D
Takk alle sammen. Hadde sikkert innbilt meg at folk hadde begynt å dratt på 2-årskontroller og lurte på hvorfor vi ikke hadde hørt noe.:p Da får bare vente på innkallelse. :)

God bedring til lillemor! :) Håper at en dag sammen med bestemor gjør susen.

God kveld.
Har nettopp satt meg ned i sofaen etter å ha mala rekkverk, mata og stelt Jen, og baka, så nå blei jeg tung i kroppen. :p Skal snart skru på tv'en, kose meg med en kopp te og nystekte havrekjeks med brunost. ♡

I sta kikka vi over alle klistremerkene ("mikkemann") til Jen som hun har klistra på pottearket sitt, noe som tydeligvis ga inspirasjon til å telle, for der telte hun jammen det fra 1-10 på egenhånd. Stolt mamma! ♡

Så kjekt med en haug med svar da!!:D
Takk alle sammen. Hadde sikkert innbilt meg at folk hadde begynt å dratt på 2-årskontroller og lurte på hvorfor vi ikke hadde hørt noe.:p Da får bare vente på innkallelse. :)
ååå, du får nok høre det etter hvert som vi alle får mål osv på våre små håpefulle :P ;)

God kveld.
Har nettopp satt meg ned i sofaen etter å ha mala rekkverk, mata og stelt Jen, og baka, så nå blei jeg tung i kroppen. :p Skal snart skru på tv'en, kose meg med en kopp te og nystekte havrekjeks med brunost. ♡

I sta kikka vi over alle klistremerkene ("mikkemann") til Jen som hun har klistra på pottearket sitt, noe som tydeligvis ga inspirasjon til å telle, for der telte hun jammen det fra 1-10 på egenhånd. Stolt mamma! ♡
så flink som kan telle til 10 :D Stor milepæl!!! :)

God kveld.

Gøy når de teller :-D :-D
Her telles det til 10 på begge språk nå. Det er så morro å høre nye ord hele tiden :-)

Tisser hun alltid på potten? :-) :-)

Havrekjeks med brunost hørtes herlig ut :-) :-)

Hehe nå er der mannens tur! ;) synd hun er syk da! Men hører nok til både høst og barnehagestart:confused:

Så deilig med penger. Det kom nok godt med :-) Godt å få kjøpt yttertøy til barna :-)
Regnvotter med fleece her og :-) :-)

Flink du er tidlig på morgen :-D

Ja dem kom veldig godt med :) får vel et vedtak i posten imårra om hva det er penger for.. søkte om livsopphold og støtte til vinterklær til ungene, siden solen forsvinner herifra iløpet av måneden.. pluss at de betaler bhg-regning! ;)

God kveld.

Så flink du har vært :D fått gjort masse!

Det er veldig bra om hun klarer å telle til 10 allerede nå!:D

Hehe nå er der mannens tur! ;) synd hun er syk da! Men hører nok til både høst og barnehagestart:confused:
Ja, er jo bare et par uker siden sist men hun hadde ikke noen hoste da så jeg forventet egentlig en runde til snarlig ;)

DA var oppgave nummer to levert!
Den skulle være mer som en ideskisse, så det er begrenset hvor mye jeg orker (og rekker) å fikse nå!
Vi er små grupper som skal vurdere hverandres bidrag, så det burde holde :p
Nå blir det sofaen og strikketøy!!!!!!

Ja dem kom veldig godt med :) får vel et vedtak i posten imårra om hva det er penger for.. søkte om livsopphold og støtte til vinterklær til ungene, siden solen forsvinner herifra iløpet av måneden.. pluss at de betaler bhg-regning! ;)
så bra at pengene kom så fort da! :)

Får håpe du får jobb snart da, så det ikke fortsetter å være så trangt for dere!

DA var oppgave nummer to levert!
Den skulle være mer som en ideskisse, så det er begrenset hvor mye jeg orker (og rekker) å fikse nå!
Vi er små grupper som skal vurdere hverandres bidrag, så det burde holde :p
Nå blir det sofaen og strikketøy!!!!!!
godt jobba :D

Er ikke alltid man trenger å legge sjela si ned i en oppg nei!

Back
Topp