Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hermine har blitt sykSå hun skal være hjemme sammen med bestemor i morra.
Som alltid når en er ute å reiser så blir hun såklart syk, men denne gangen er det ikke meg som er hjemme alene med henne da![]()
Hun hoster veldig, er snørrete og slapp, sover ikke så godt på natta når hun hoster. Det går egentlig veldig greit å ikke være hjemme i grunnen, jeg har hatt nok slike runder på egenhåndÅssen syk er hun denne gangen da?er vel både godt og vondt på en gang å ikke være hjemme akkurat nå da?
![]()
Ja det kan være "bra" for mannen å ha noen slike runder ogHun hoster veldig, er snørrete og slapp, sover ikke så godt på natta når hun hoster. Det går egentlig veldig greit å ikke være hjemme i grunnen, jeg har hatt nok slike runder på egenhånd![]()
![]()
Han får jo virkelig prøvd seg da, og de får knyttet noen nye båndJa det kan være "bra" for mannen å ha noen slike runder og
Ikke bra at hun er syk da![]()
Så deilig med penger. Det kom nok godt medHallo!
Idag startet dagen litt før 7:30.. men Liana våkna to ganger mellom da og 05:15 av drømming.. ropte og kjefta den ene gangen, men var rolig og forsto lite når jeg kom innhaha..
Etter levering i bhg, så ryddet jeg, brettet klær, støvsugde og satte på klesvask og oppvaskmaskin! OG fikk kloret noen klær åsatte meg først ned kl 10:30!..
Har fått penger av nav idag ("sosalpenger") og fikk litt over 17 tusenså da fikk jeg kjøpt høst/vinterjakke til Emira sammen med en boblebukse som matcher
300kr for jakka og 250 for buksa! halv pris på G-sport
og handlet noen regnvotter med fleece inni til jentene som også var på salg
![]()
Stakkars :-(Hermine har blitt sykSå hun skal være hjemme sammen med bestemor i morra.
Som alltid når en er ute å reiser så blir hun såklart syk, men denne gangen er det ikke meg som er hjemme alene med henne da![]()
Håper du får en super lesedag!
Jeg var innom HS på onsdag, for en annan grunn, og spurte samtidig etter kontroll.
Her (og andre steder, vet jeg) er det vanlig å ha 2-årskontroll ca 2-3 måneder etter bursdagen, fordi språk er et tema på den kontrollen, og da kan det være en fordel å vente litt da mye løsner rundt 2 år når det gjelder språk.
Så vi har fått time 5. des![]()
Lilla-87: teite menssmerter! Håper det er bedre med deg!
Vi fikk time sist vi var der, og skal tilbake på kontroll 25 septmen man får innkalling etterhvert om man ikke har fått noen time enda!
noen tar det senere enn andre, som Tea skriver
![]()
Ikke fått innkallelse her nei, blir nok ikke før i desember tror jeg. Huff så kjipt å ligge å ha vondt, bra du fikk sove utpå litt![]()
Så kjekt med en haug med svar da!!Det er ikke 2-årskontroll men 2år og 2-3 måneder. Det er fordi språket skal testes ved 2år og det kan være stor forskjell på akkurat 2år og bare et par måneder til, skjer visst mye i språkutviklinga akkurat etter fylte to! ...jeg måtte ringe hs og spørre når inkallelsen ikke kom nemlig![]()
God bedring til lillemor!Hermine har blitt sykSå hun skal være hjemme sammen med bestemor i morra.
ååå, du får nok høre det etter hvert som vi alle får mål osv på våre små håpefulleSå kjekt med en haug med svar da!!
Takk alle sammen. Hadde sikkert innbilt meg at folk hadde begynt å dratt på 2-årskontroller og lurte på hvorfor vi ikke hadde hørt noe.Da får bare vente på innkallelse.
![]()
så flink som kan telle til 10God kveld.
Har nettopp satt meg ned i sofaen etter å ha mala rekkverk, mata og stelt Jen, og baka, så nå blei jeg tung i kroppen.Skal snart skru på tv'en, kose meg med en kopp te og nystekte havrekjeks med brunost. ♡
I sta kikka vi over alle klistremerkene ("mikkemann") til Jen som hun har klistra på pottearket sitt, noe som tydeligvis ga inspirasjon til å telle, for der telte hun jammen det fra 1-10 på egenhånd. Stolt mamma! ♡
Gøy når de teller :-D :-DGod kveld.
Har nettopp satt meg ned i sofaen etter å ha mala rekkverk, mata og stelt Jen, og baka, så nå blei jeg tung i kroppen.Skal snart skru på tv'en, kose meg med en kopp te og nystekte havrekjeks med brunost. ♡
I sta kikka vi over alle klistremerkene ("mikkemann") til Jen som hun har klistra på pottearket sitt, noe som tydeligvis ga inspirasjon til å telle, for der telte hun jammen det fra 1-10 på egenhånd. Stolt mamma! ♡
Hun hoster veldig, er snørrete og slapp, sover ikke så godt på natta når hun hoster. Det går egentlig veldig greit å ikke være hjemme i grunnen, jeg har hatt nok slike runder på egenhånd![]()
![]()
Så deilig med penger. Det kom nok godt medGodt å få kjøpt yttertøy til barna
![]()
Regnvotter med fleece her og![]()
Flink du er tidlig på morgen :-D
God kveld.
Ja, er jo bare et par uker siden sist men hun hadde ikke noen hoste da så jeg forventet egentlig en runde til snarligHehe nå er der mannens tur!synd hun er syk da! Men hører nok til både høst og barnehagestart
![]()
så bra at pengene kom så fort da!Ja dem kom veldig godt medfår vel et vedtak i posten imårra om hva det er penger for.. søkte om livsopphold og støtte til vinterklær til ungene, siden solen forsvinner herifra iløpet av måneden.. pluss at de betaler bhg-regning!
![]()
godt jobbaDA var oppgave nummer to levert!
Den skulle være mer som en ideskisse, så det er begrenset hvor mye jeg orker (og rekker) å fikse nå!
Vi er små grupper som skal vurdere hverandres bidrag, så det burde holde
Nå blir det sofaen og strikketøy!!!!!!