Tirsdag 16/9

Haha søte Jenny :D dem er ganske så utspekulerte i denne alderen :)
"Særrreeee!!!" Hehe..De sier så masse fint.:D
Jen har hatt en periode nå hvor hun har hatt "mann"-endinger på mange rare ord: bannemann, baaaanemann, binnemann og mikkemann. Utrolig gøy for mor, men nå har hun begynt å få bedre uttale på ordnene.:p

haha, så bra sagt! :D
Men det er jo en stor milepæl da, at hun sier ifra når hun tisser!!! :)

Skal tro du Hermine ble skuffa da vi begynte å ha potta under senga hennes så hun ikke kommer seg ut av rommet når hun vil på potte om kvelden :p
Det gjorde hun allerede i juni, men hun sa det AKKURAT i det hun tissa, og da er det vanskelig å få satt henne på potta. Det hjalp mye på med motivasjonsklistremerker.:p

Hahaha! Ja, det kan jeg tenke meg.:D

Jen har hatt en periode nå hvor hun har hatt "mann"-endinger på mange rare ord: bannemann, baaaanemann, binnemann og mikkemann. Utrolig gøy for mor, men nå har hun begynt å få bedre uttale på ordnene.:p
haha, særdeles underholdende med språk ja :D

Hermines "brødfisa" er min favoritt :P :D

Haha kunne nesten vært navna på en barnetv-gjeng :P bannemann, binnemann og lille mikkemann:rolleyes::p Hahahah..
Jeg syns det er veldig gøy i denne delen av språket ja..man forstår de ofte godt, men dem har fortsatt morsomme ord for ting:D

Liana sier "pingpin" til pingvin:P og "vasken" til frosken :D

Back
Topp