Tirsdag 16/9

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God formiddag!
Morgenen gikk greit for seg her, i grunn, litt masing og småtrege unger, men vi rakk det vi skulle!
Levering av Lillebror har gått helt supert i går og i dag, knapt tid til å si hadet til meg!
Så jeg gikk ganske kjapt. Hadde et par ting å ta opp med bhg, men tok meg ikke tid til det nå midt i leveringsrush, så da tar jeg det ved henting.
Nå rekker jeg en kaffekopp helt alene i huset, før Yoga! Etter det blir det fult fokus for å få ferdig oppgave slik at jeg forhåpentligvis slipper å jobbe med det i kveld!
Ha en super dag alle!

God formiddag!
Morgenen gikk greit for seg her, i grunn, litt masing og småtrege unger, men vi rakk det vi skulle!
Levering av Lillebror har gått helt supert i går og i dag, knapt tid til å si hadet til meg!
Så jeg gikk ganske kjapt. Hadde et par ting å ta opp med bhg, men tok meg ikke tid til det nå midt i leveringsrush, så da tar jeg det ved henting.
Nå rekker jeg en kaffekopp helt alene i huset, før Yoga! Etter det blir det fult fokus for å få ferdig oppgave slik at jeg forhåpentligvis slipper å jobbe med det i kveld!
Ha en super dag alle!
Lykke til! Håper yoga gir deg den roen du trenger for å gjøre oppgaven ferdig ;)

Hei hei :)

Den senga jeg har ligge på i natt er så grusomt hard, og tynn madrass, at jeg har plankemerker i ryggen føler jeg :eek: Hjelper ikke på stiv nakke med dårlig arbeidsstilling heller da :P Så spørs om jeg ikke må gå meg en tur etterpå for å mykne opp kroppen litt!

Deilig vær her da, med 14 grader nå på morran :D :cool:

FruH; Flott at levering går fint. Kos deg på yoga.. aldri prøvd før, men det høres deilig ut :-)

Marian87; Kjipt med harde senger. Det verste som finnes! Håper du mykner etter en gåtur :-)

Drittkveld og natt her igjen..... M er våken ca 10 ganger fra hun legges nå. Sutrer og gråter mye.... kl 23 30 ble det paracet, og da ble det stille til 3..... Så våknet W av bråket. Slitsomt :-(
Kanskje tenner? Mangler de 2 siste oppe, men ikke sjans til å få sjekket der :-D
Det kan ikke være pga bhg? At hun blir urolig..... Vanskelig å vite :-(

Vi skal ned til byen snart :-)

Fikk pusset vinduer igår. Fantastisk å kunne se ut igjen ;-) ;-)

Drittkveld og natt her igjen..... M er våken ca 10 ganger fra hun legges nå. Sutrer og gråter mye.... kl 23 30 ble det paracet, og da ble det stille til 3..... Så våknet W av bråket. Slitsomt :-(
Kanskje tenner? Mangler de 2 siste oppe, men ikke sjans til å få sjekket der :-D

Vi skal ned til byen snart :-)

Uff, så slitsomt da :(

Vi merke aldri noe til tenner her. Men jeg har stor tro på at barn bearbeider inntrykk i søvne og dermed sover urolig. Også at når det skjer store utviklingssprang, f.eks med språket så går det også utover søvnen. Her er det en klassiker at når hun har opplevd mye så drømmer hun og våkner mye. Ikke så mye man kan gjøre med det liksom...

Vi skal ned til byen snart :)

Har hun pleid å være plaget av tenner før?
Det kan jo være det, men jeg slår også ofte et slag for at det er mye som skal bearbeides og at det kan komme igjen på natten..

Yoga var digg!
Jeg måtte rettes på mye da - lenge siden sist. Men hun var optimistisk og mente det kom til å bedre seg :p

God dag!!
FruH: Lykke til med oppgaveskriving! Håper yogaen gjorde susen og at pågangsmotet er på topp.:)

Marian87: Æææsj, sånne senger er ikke noe særlig. Du kan ikke få låne senga til søsteren så lenge da?

Lennypenny: Uff, så slitsomt..:( Vi har også mer urolige netter nå etter bhgstart. Tror det ligger noe i det Marianne skriver. Kos deg på bytur!

Grei natt her. Ei oppvåkning, men da jaga jeg opp mannen siden jeg lå og vrei meg med menssmerter. Masse kos fra papsen gjorde underverker og hun sov til jeg måtte vekke henne kl.08.
Finvær her også i dag, men det varmer kun i sola, så jeg holder meg innendørs og skal åpne de tungtleste bøkene mine. Litt lunsj først bare..;)

Har dere fått innkallelse til 2-årskontroll?

God dag!!
FruH: Lykke til med oppgaveskriving! Håper yogaen gjorde susen og at pågangsmotet er på topp.:)

Marian87: Æææsj, sånne senger er ikke noe særlig. Du kan ikke få låne senga til søsteren så lenge da?

Lennypenny: Uff, så slitsomt..:( Vi har også mer urolige netter nå etter bhgstart. Tror det ligger noe i det Marianne skriver. Kos deg på bytur!

Grei natt her. Ei oppvåkning, men da jaga jeg opp mannen siden jeg lå og vrei meg med menssmerter. Masse kos fra papsen gjorde underverker og hun sov til jeg måtte vekke henne kl.08.
Finvær her også i dag, men det varmer kun i sola, så jeg holder meg innendørs og skal åpne de tungtleste bøkene mine. Litt lunsj først bare..;)

Håper du får en super lesedag!

Jeg var innom HS på onsdag, for en annan grunn, og spurte samtidig etter kontroll.
Her (og andre steder, vet jeg) er det vanlig å ha 2-årskontroll ca 2-3 måneder etter bursdagen, fordi språk er et tema på den kontrollen, og da kan det være en fordel å vente litt da mye løsner rundt 2 år når det gjelder språk.
Så vi har fått time 5. des :p

Har hun pleid å være plaget av tenner før?
Det kan jo være det, men jeg slår også ofte et slag for at det er mye som skal bearbeides og at det kan komme igjen på natten..
Ja,tennene har plaget hun hele veien :(
Men kan være nye inntrykk også ja.... Ikke greit.

Sent from my iPad using BV Forum

Uff, så slitsomt da :(

Vi merke aldri noe til tenner her. Men jeg har stor tro på at barn bearbeider inntrykk i søvne og dermed sover urolig. Også at når det skjer store utviklingssprang, f.eks med språket så går det også utover søvnen. Her er det en klassiker at når hun har opplevd mye så drømmer hun og våkner mye. Ikke så mye man kan gjøre med det liksom...
Kan være det også ja... Litt vanskelig da hun ikke kan svare meg på det :)
Nei,lite å få gjort med det...

Sent from my iPad using BV Forum

Fru H: kjenner til masing og småtrege unger!:P Liana har blitt fæl til å somle og skal gjøre ALT selv! Ha en fin dag med yoga og oppgavejobbing! Godt leveringen går så fint for tiden:D

Marian87: hørtes ikke bra ut med hard seng for deg nei! :( håper nakken/ryggen er bedre nå!:)

Lennypenny: nei for en natt da!:( får nesten håpe det er tennene som plager hun, siden det bare er 2 igjen :) haha vat vinduene så å møkkete da?:P

Lilla-87: teite menssmerter! Håper det er bedre med deg!:)
Vi fikk time sist vi var der, og skal tilbake på kontroll 25 sept :) men man får innkalling etterhvert om man ikke har fått noen time enda!;) noen tar det senere enn andre, som Tea skriver:)

God formiddag!
Ha en super dag alle!

Kos deg på yoga, og lykke til med oppgaven :-)

Hei hei :)

Den senga jeg har ligge på i natt er så grusomt hard, og tynn madrass, at jeg har plankemerker i ryggen føler jeg :eek: Hjelper ikke på stiv nakke med dårlig arbeidsstilling heller da :p Så spørs om jeg ikke må gå meg en tur etterpå for å mykne opp kroppen litt!

Deilig vær her da, med 14 grader nå på morran :D :cool:

Gåtur kan gjøre underverker :-)

Vi skal ned til byen snart :)

Huff, det høres ikke ut som noe bra natt nei, kan jo godt være begge deler. Mange drømmer mye etter å ha begynt i barnehagen, masse inntrykk som skal bearbeides :-)

God dag!!

Ikke fått innkallelse her nei, blir nok ikke før i desember tror jeg. Huff så kjipt å ligge å ha vondt, bra du fikk sove utpå litt:)

Hallo!

Idag startet dagen litt før 7:30.. men Liana våkna to ganger mellom da og 05:15 av drømming.. ropte og kjefta den ene gangen, men var rolig og forsto lite når jeg kom inn:P haha..

Etter levering i bhg, så ryddet jeg, brettet klær, støvsugde og satte på klesvask og oppvaskmaskin! OG fikk kloret noen klær å:) satte meg først ned kl 10:30!..

Har fått penger av nav idag ("sosalpenger") og fikk litt over 17 tusen:eek::D så da fikk jeg kjøpt høst/vinterjakke til Emira sammen med en boblebukse som matcher:D 300kr for jakka og 250 for buksa! halv pris på G-sport:D og handlet noen regnvotter med fleece inni til jentene som også var på salg;)

God dag!!

Det er ikke 2-årskontroll men 2år og 2-3 måneder. Det er fordi språket skal testes ved 2år og det kan være stor forskjell på akkurat 2år og bare et par måneder til, skjer visst mye i språkutviklinga akkurat etter fylte to! ...jeg måtte ringe hs og spørre når inkallelsen ikke kom nemlig :P

Back
Topp