Tirsdag 15. april

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp.
Litt urolig natt her, men Lillebror er sulten stakar, så han har fått pupp tre ganger fra je la meg til vi stod opp kl 6.30.
Nå er det ritzkjeks og juice på menyen til litt Barne-tv :)
Mannen og T reiser på hytta i dag, så de skal pakke ferdig, handle og reise.
Det er helt herlig vær ute, så om Lillebror holder på den lille frokosten sin må vi ut en tur i hagen og hoppe litt på trampolina :D
Hva skal dere i dag?
Her blir det meget rolig, må nok benytte oss av sola for å tørke litt klær som trenger en vask :)

Hei og hopp.
Litt urolig natt her, men Lillebror er sulten stakar, så han har fått pupp tre ganger fra je la meg til vi stod opp kl 6.30.
Det er helt herlig vær ute, så om Lillebror holder på den lille frokosten sin må vi ut en tur i hagen og hoppe litt på trampolina :D
Hva skal dere i dag?
Her blir det meget rolig, må nok benytte oss av sola for å tørke litt klær som trenger en vask :)
Hehe, trampoline er sikkert gull for å holde mat i magen? :P
Har han holdt på melken han fikk i natt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Morn morn! :)
Hermine plages litt med både tett nese og hjørnetennene virker det som (hun tygger og gnager på ALT :P ) men kl 05 tok vi henne i storsenga og da sov hun til 08 :D så jeg ligger enda i senga :P

Idag skal jeg og Hermine til ei venninne av meg og hennes sønn er jevngammel med Hermine :) mannen måtte en tur innom jobb og været er ikke noe å skryte av så da tar vi oss en besøkstur :)

Hei og hopp.
Hva skal dere i dag?
Greit med noen rolige dager innimellom også.:) Hvor lenge skal guttene være på hytta?
Håper maten blir være i magen til E i dag og at det er slutt på oppkast.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Greit med noen rolige dager innimellom også.:) Hvor lenge skal guttene være på hytta?
Håper maten blir være i magen til E i dag og at det er slutt på oppkast.:)

Tror de blir til fredag =)
Kan hende vi unngår oppkast om vi slutter å gi melk, men magen hans har nok en stund igjen før den er bra.

Hello on you!
En litt urolig natt her, da vesla har hosta masse. Hun sov til gjengjeld til klokka 07.20, så vi er uthvilt.:)
Tenker å ta oss en bytur i dag. Er litt som skal handles før påske..

Nå skal vi snart spise omelett og kose oss.:)

Hello on you!
En litt urolig natt her, da vesla har hosta masse. Hun sov til gjengjeld til klokka 07.20, så vi er uthvilt.:)
Tenker å ta oss en bytur i dag. Er litt som skal handles før påske..

Nå skal vi snart spise omelett og kose oss.:)

Deilig med omelett :D
Vi har laks igjen fra superfrokost i går, det spørs om det skal fortæres når mannen har stått opp!

Morn morn! :)
Hermine plages litt med både tett nese og hjørnetennene virker det som (hun tygger og gnager på ALT :p ) men kl 05 tok vi henne i storsenga og da sov hun til 08 :D så jeg ligger enda i senga :p

Idag skal jeg og Hermine til ei venninne av meg og hennes sønn er jevngammel med Hermine :) mannen måtte en tur innom jobb og været er ikke noe å skryte av så da tar vi oss en besøkstur :)

Så deilig at du ligger i sengen enda :D
Kos dere på besøk!

FruH:
Så godt han har ikke har kastet opp noe mer, håper det holder seg sånn;)
Moro med trampoline;) Emmeth digger trampoline iallfall:)

Marianne:
Herlig og kunne ligge lenge i senga og dra seg litt;)
Her sto mannen opp kl 6 og vekte huset, siste dag på jobb før ferie:)
Så gøy for de små og leke litt sammen mens mammaene kan skravle litt sammen og;):)

Lilla-87:
Mmmmm, omelett hørtes kjempenammis ut:D
Uff da, er Jenny blitt forkjølet? Håper hu ikke plages altfor mye:)
Hehe, greit og få unnagjort litt påskehandling og;)

Good morning alle sammen:)

Her sto vi opp kl 6 hele gjengen, mann og Nelly er på jobb og i bhgen:)
Mathea hadde temp på 40 igår, men heldigvis ikke så høy idag, men spørs om det går opp til 40 igjen utover dagen.. Hu leker nå med Emmeth på gulvet med mat-leker;)
Jeg har allerede fått "smake" på maiskolbe, salat og belgisk vaffel:D hehehe..
Været er knall, full sol så vi skal ut idag:) Emmeth begynner og bli litt snørrete og er som vanlig litt varm, men ellers i grei form han:)

Ingen spesielle planer her idag, bare rydde og ellers kose oss med en film og kanskje litt godt til;)
Har fått vaska gulv, rydda kjøkken og rydda stua såvidt:)

Ønsker alle en superfin tirsdag, håper dere alle koser dere med familie:)<3

FruH:

Marianne:
Så gøy for de små og leke litt sammen mens mammaene kan skravle litt sammen og;):)

Lilla-87:

Mathea hadde temp på 40 igår, men heldigvis ikke så høy idag, men spørs om det går opp til 40 igjen utover dagen.. Hu leker nå med Emmeth på gulvet med mat-leker;)
Været er knall, full sol så vi skal ut idag:) Emmeth begynner og bli litt snørrete og er som vanlig litt varm, men ellers i grei form han:)

Ingen spesielle planer her idag, bare rydde og ellers kose oss med en film og kanskje litt godt til;)

For en effektiv morgen du har da! :D
Synd ungene ikke er i slaget...
Det er så deilig vær her også, så det er litt dumt at vi ikke kan være masse ute :)

Lillebror har hvertfall fått med seg at vi sier "prosit" med påfølgende "takk" fra den som nyser.
Hver gang noen hoster eller nyser sier han "Gkk" som er hans "takk" :p

Det er ikke så veldig høyt han hopper akkurat :p
Han har ikke kastet opp, bare fylt bleien ekstremt godt nå nettopp--
Haha, Hermine letter ikke engang når hun hopper :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Lillebror har hvertfall fått med seg at vi sier "prosit" med påfølgende "takk" fra den som nyser.
Hver gang noen hoster eller nyser sier han "Gkk" som er hans "takk" :p
Hihi, så søt han er! Morro når de plukker opp sånne ting! :)

Haha, Hermine letter ikke engang når hun hopper :p

Nettopp :D
Så med mindre vi spretter han blir det ikke mer bevegelse enn at han går opp og ned av sofaen som han uansett gjør et visst antall i løpet av dagen! :p

Hihi, så søt han er! Morro når de plukker opp sånne ting! :)

Han burde jo sagt "prosit", men det skal jeg ikke pirke på :p

FruH:

Marianne:

Lilla-87:

Ja, det var godt med litt variasjon fra brødmaten.:) Omelett og jorbær ved siden av ble det. Fint skal det være!;)
Hun er litt forkjøla, med mengder av snørr og en del gulgrønne snørrbobler de siste dagene, litt hoste og delvis slapp i fisken, men ingen feber, så jeg tror det går fort over. I sta prøvde hun å klatre opp dørkarmen inn til kjøkkenet, så hun er ikke forferdelig syk akkurat. ;)

Jeg ser du har spist en god frokost selv? Ikke værst når barna mater en..;)
Kos dere masse med både sol og innekos. God bedring til Mathea og Emmeth.:)

Ja, det var godt med litt variasjon fra brødmaten.:) Omelett og jorbær ved siden av ble det. Fint skal det være!;)
Hun er litt forkjøla, med mengder av snørr og en del gulgrønne snørrbobler de siste dagene, litt hoste og delvis slapp i fisken, men ingen feber, så jeg tror det går fort over. I sta prøvde hun å klatre opp dørkarmen inn til kjøkkenet, så hun er ikke forferdelig syk akkurat. ;)

Jeg ser du har spist en god frokost selv? Ikke værst når barna mater en..;)
Kos dere masse med både sol og innekos. God bedring til Mathea og Emmeth.:)

Klatre opp dørkarmen? :o

Fru H: det er jo så utrolig bra at du fortsatt ammer! For om han holder på den melka, så får han jo i seg mye næring :D

Marian87: hjørnetennene er vel de siste Hermine skal ha nå eller? Bortsett fra de 4 ekstra jekslene? Kos dere med venninne med sønn:D

Lilla-87: uff, forkjølelse på gang hos Jenny? Deilig å sove "lenge" da:)

Mammatil2prinsesser&1prins: så kjedelig at én klarer å vekke hele huset! Masse god bedring til M og E:) deilig å få servert god mat uten å legge på seg :P hahaha..

Fru H: det er jo så utrolig bra at du fortsatt ammer! For om han holder på den melka, så får han jo i seg mye næring :D

Marian87: hjørnetennene er vel de siste Hermine skal ha nå eller? Bortsett fra de 4 ekstra jekslene? Kos dere med venninne med sønn:D

Lilla-87: uff, forkjølelse på gang hos Jenny? Deilig å sove "lenge" da:)

Mammatil2prinsesser&1prins: så kjedelig at én klarer å vekke hele huset! Masse god bedring til M og E:) deilig å få servert god mat uten å legge på seg :p hahaha..
Det er helt utrolig at han har tid til å ammes, sier nå jeg :p
Så aktiv som han er, så er det helt fantastisk at han vil enda.
Ja det er god næring om han ikke kaster opp, det har han gjort et par ganger etter amming de siste dagene.
Men jeg regner med det er fordi han er veldig sulten og spiser/drikker så fort at det lett kommer opp igjen.
Men på nettene har det gått bra, og det er jeg glad for!

Back
Topp