God formiddag 
Jeg sitter heeeelt alene på en svært, tom lesesal. Savner noen kollegaer/medstudenter å prate med om dagene
Natten vår var god, endel drømming på morran og snuppa satte i å storskrike flere ganger
Kl 06 ville hun tisse, men jeg fikk det ikke med meg nok til å våkne så det kom i bleia
Føler meg som DEN dårlige mammaen
Jeg har bare 3 uker igjen med jobb før ferie, så burde henge i og skrive masse. Men er så innmari slapp og sliten hele tiden, så føler bare for å sovne foran pcn
Har kontakta legen igjen for å få antibiotika, dette går tydeligvis ikke over av seg selv med det første. Er verdt et forsøk, for orker ikke å gå slik å hangle hele sommeren. Skal jo ha overskudd til ferie og reise

Regn og grått her...men grønt og fint, så skikkelig nordnorsk sommervær
Hva gjør dere idag?
Jeg sitter heeeelt alene på en svært, tom lesesal. Savner noen kollegaer/medstudenter å prate med om dagene
Natten vår var god, endel drømming på morran og snuppa satte i å storskrike flere ganger
Jeg har bare 3 uker igjen med jobb før ferie, så burde henge i og skrive masse. Men er så innmari slapp og sliten hele tiden, så føler bare for å sovne foran pcn
Regn og grått her...men grønt og fint, så skikkelig nordnorsk sommervær
Hva gjør dere idag?