Uff, det er ingen god utvikling…!
Føde/barsel her har nettopp blitt "kvinneklinikk", byene kjempet om å få den. Men forholdene blir mye værre da de får mye mer å gjøre og ikke mer bemanning...
Ja ikke sant
☆★hilsen meg★☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er ingen god utvikling…!
Føde/barsel her har nettopp blitt "kvinneklinikk", byene kjempet om å få den. Men forholdene blir mye værre da de får mye mer å gjøre og ikke mer bemanning...
Jo, synes det hjalp da han fikk penicilin, men blei dårlig igjen etter han var ferdig med kuren sin!
Uansett, skal sjekke urin hans for og utelukke det er UVI, men tviler sterkt på at den ikke er fin![]()
Ja, synes det litt kjedelig de ikke fant betennelsen? Håper hu nå holder seg frisk![]()
Vi får krysse fingre for både Emmeth og pusenhåper de blir fort friske begge to!
☆★hilsen meg★☆
Hihi, går så fort atteBrått så har det gått ett år til før du aner det
![]()
TakkDet gjør de nok helt sikkert
Noen ganger tar det bare litt tid
![]()
Ja det er akkurat dethvis jeg tenker hvor fort det siste året har gått, så går vel dette enda fortere
morsomt å da..hehe
☆★hilsen meg★☆
Ja, og så lenge det ikke er noe veldig alvorlig, så går det jo greitmed litt tid, som du sier
☆★hilsen meg★☆
Hehe, går fortere og fortere for hvert barn synes jeg![]()
Alle aldre har hver sin sjarm![]()
Alt tar tid, noe jeg er svært dårlig på og akseptereJeg er sånn at skulle helst ha gjort alt igår og veldig utålmodig!