Tirsdag 10.12 (???)

Uff, det er ingen god utvikling…!
Føde/barsel her har nettopp blitt "kvinneklinikk", byene kjempet om å få den. Men forholdene blir mye værre da de får mye mer å gjøre og ikke mer bemanning...

Ja ikke sant:eek: er jo bedre å ha flere sykehus å dra til, som da igjen har nok bemanning, enn at alt skal være samlet.. staten har god nok råd til å dekke dette.. de hjelper jo andre land..som polen for eks..der bygger Norge flere sykehus, for dem hadde jo tross alt over 6-7 mil å kjøre til nærmeste sykehus:eek: og her legger dem ned en etter en? Burde jo være norge og den norske befolkningen staten tenker på først, men vi er ikke like viktig som landets rykte ;)

☆★hilsen meg★☆

Jo, synes det hjalp da han fikk penicilin, men blei dårlig igjen etter han var ferdig med kuren sin!
Uansett, skal sjekke urin hans for og utelukke det er UVI, men tviler sterkt på at den ikke er fin:)
Ja, synes det litt kjedelig de ikke fant betennelsen? Håper hu nå holder seg frisk:)

Vi får krysse fingre for både Emmeth og pusen ;) håper de blir fort friske begge to!:)

☆★hilsen meg★☆

Vi får krysse fingre for både Emmeth og pusen ;) håper de blir fort friske begge to!:)

☆★hilsen meg★☆

Takk:) Det gjør de nok helt sikkert;) Noen ganger tar det bare litt tid:)

Hihi, går så fort atte:o Brått så har det gått ett år til før du aner det;):)

Ja det er akkurat det:eek: hvis jeg tenker hvor fort det siste året har gått, så går vel dette enda fortere:eek::p:) morsomt å da..hehe

☆★hilsen meg★☆

Ja det er akkurat det:eek: hvis jeg tenker hvor fort det siste året har gått, så går vel dette enda fortere:eek::p:) morsomt å da..hehe

☆★hilsen meg★☆

Hehe, går fortere og fortere for hvert barn synes jeg:o;)
Alle aldre har hver sin sjarm;)

Ja, og så lenge det ikke er noe veldig alvorlig, så går det jo greit :) med litt tid, som du sier ;)

☆★hilsen meg★☆

Alt tar tid, noe jeg er svært dårlig på og akseptere:o;) Jeg er sånn at skulle helst ha gjort alt igår og veldig utålmodig!

Hehe, går fortere og fortere for hvert barn synes jeg:o;)
Alle aldre har hver sin sjarm;)

Ja det syns jeg å;) til lørdag er jo Leoh allerede 2 mnd!!:eek::D:rolleyes:

Ja DET er jeg enig i! Jeg kan bli trist når jeg ser videoklipp av Emira når hun var baby eller på alderen til Liana, for det eksisterer lissom ikke mer..men så tenker jeg at hun er jo en annen fantastisk alder:D og jeg må vel bare godta det:P

☆★hilsen meg★☆

Alt tar tid, noe jeg er svært dårlig på og akseptere:o;) Jeg er sånn at skulle helst ha gjort alt igår og veldig utålmodig!

Hahah er vel ikke så mye annet å gjøre enn å akseptere det:P men skjønner deg godt !;)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp